صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 17
کد خبر: ۱۷۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

بانکداری سازمانی بانک ملی ایران با بام سازمانی

بام سازمانی بانک ملی ایران این فرصت را فراهم کرده است تا خدمات بانکداری اینترنتی به صورت ویژه‌تر در اختیار سازمان‌های بزرگ و هلدینگ‌ها قرار گیرد.
رویداد۲۴ ارایه خدمات و سرویس‌های خاص نرم افزاری به مشتریان و سازمان‌های بزرگ از اهمیت بالایی برای این بانک برخوردار بوده و از این رو بانکداری سازمانی این بانک تحت عنوان بام سازمانی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌های مختلف و بانک ایجاد شده است.

بام سازمانی امکان تعریف ساختار سازمانی و زیر سازمان، تقسیم وجوه و واریز حقوق، تعریف گروه حساب، تعریف حساب‌های سازمان، تعیین سقف انتقال پول برای شرکت، گزارش صورتحساب، گزارش ریز تراکنش، صورتحساب تلفیقی، گزارش‌های تحلیلی و مقایسه‌ای و مدیریت کاربران و سطوح دسترسی را فراهم کرده است.

همچنین امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنش‌های سازمان به صورت درختی، تعریف مشتریان سازمان و تهیه گزارش‌های خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، تسهیم وجوه، مدیریت درخواست‌های بانکی، تعریف فرآیند‌های تایید، گزارش گیری از تراکنش‌ها بر اساس وضعیت پرداخت، ارایه سرویس‌های بانکداری به صورت وب سرویس بر اساس سطوح دسترسی هر کاربر، تعریف کاربران با نقش‌های سازمانی متفاوت و امکان ارتباط با سامانه‌های داخلی سازمان‌ها از دیگر قابلیت‌های بام سازمانی است.

لینک بام سازمانی بر روی سایت اصلی بانک به آدرس www.bmi.ir نیز قرار گرفته است.
نظرات شما