صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 08
کد خبر: ۱۸۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۰ تير ۱۳۹۸

پیوستن بیش از ۱۱ هزار نفر به سامانه «بانک آفیسر» بانک ملی ایران

بیش از ۱۱ هزار نفر از سامانه مدرن «بانک آفیسر» بانک ملی ایران استفاده می‌کنند.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، «بانک آفیسر» خدمتی جدید و پیشرفته است که مشتری را از هر گونه مراجعه به بانک بی نیاز کرده و به صورت ۲۴ ساعته خدمات بانکی را ارائه می‌کند.

بانک آفیسر به منظور تعامل بیشتر با مشتریان تدوین شده و به کمک آن تمام نیاز‌های بانکی مشتری از مشاوره تا رسیدگی به امور بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه انجام می‌شود.

درواقع بانک آفیسر خدمتی است که توانسته چهره بانک ملی ایران را در میان مشتریان متحول کند و با کمک آن رابطه مشتری و بانک تسهیل شود.

این محصول حاصل مطالعه کارشناسی و مشاهده حضوری بانک‌های بزرگ و معتبر جهان است و یکی از موفق‌ترین طرح‌های شروع شده توسط بانک ملی ایران در سال گذشته محسوب می‌شود.

هدف نهایی بانک آفیسر، تکریم حداکثری مشتریان است و وفادارسازی مشتریان بانک را به دنبال دارد. این خدمت با اپلیکیشن «بله» در تعامل کامل است.

متقاضیان بهره مندی از این خدمت می‌توانند به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.
نظرات شما