ژیان هر چند هیچ گاه نتوانست پا جای پای پیکان بگذارد، اما دورههای زودگذر محبوبیت را در بازار ایران تجربه کرده است.
رویداد۲۴ این خودرو در دهه ۵۰ مطلوب جمعیت جوان در شهرهای بزرگ ایران شد، اما دوره افول آن خیلی زودتر از آنچه انتظار میرفت در دهه شصت فرارسید.
هر چند سالهای طولانی است که ژیان جایی در خیابانها و جادههای ایران ندارد، اما هنوز آگهیهای خرید و فروش آن در سایتها و شبکههای مجازی به چشم میخورد. جالب اینجاست که ژیان سرپا و فنی حتی تا هشتاد میلیون تومان در بازار تهران مشتری دارد. در میان آگهیهای موجود تنها آگهی فروش زیان سواری به چشم میخورد و خبری از ژیان مهاری که روزگاری در فیلمهای ایرانی نماد اشرافیت بود و ژیان مسقف دولوکس نیست.
بررسی آگهیهای فایل شده در بازار نشان میدهد ژیان تزیینی، به معنای ژیانی که از نظر فنی امکان رانندگی با آن وجود ندارد، بین ۵ تا هشت میلیون تومان قیمت دارد. در عین حال ژیانهای معمولی با مشکلات خاص و همچنین نبود لوازم فنی بین ۱۲ تا ۱۸ میلیون تومان خرید و فروش میشود، اما در تهران زیانی کلکسیونی در تهران ۸۰ میلیون تومان فایل شده و خریدار دارد. این زیان ۱۲۳۴ کیلومتر کارکرد دارد و سال ساخت آن قبل از سال ۱۹۸۷ میلادی اعلام شده است.