رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری با بیان اینکه موضوع ساماندهی قراردادهای پرسنل شرکت خدمات اول در استانهای کشور از اوایل سال ۱۳۹۶ مطرح شده است، افزود: طرح ساماندهی در آن سال برای تعدادی از کارکنان در استانهای اردبیل، سمنان و بخشی از استان تهران انجام شد، اما به دلیل اشکالات اساسی که در پیاده سازی طرح وجود داشت متوقف گردید.
وی افزود: گروه های کارشناسی در حوزه ی منابع انسانی در زمانی که طرح متوقف شده بود، تشکیل و تمام اشکالات موجود، برطرف و با اطلاعات پرسنل شاغل در یکی از استانهای کشور راستی آزمایی شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید مجدد بر لزوم تکریم تمام کارکنان خاطرنشان کرد: شناسایی مشاغلی که نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارد، ارتباط رشتهی تحصیلی دانشگاهی با شغل فرد، و کارسنجی فعالیتهای مربوط به شغل، از جمله مهم ترین مواردی است که در اجرای نهایی طرح کارشناس حرفه ای برای کارکنان شرکت خدمات اول مورد تاکید قرار گرفته است.
وی همچنین یادآور شد: کمیته ای تشکیل شده از معاونت توسعه سرمایه انسانی، دفتر مرکزی بازرسی و نظارت و دفتر مرکزی حراست در شرکت مخابرات ایران بر اجرای صحیح و بدون نقص طرح در شرکت خدمات اول نظارت مستمر خواهند داشت.
صدری در پایان گفت: یکی از اولویت های مهم مدیران شرکت مخابرات ایران، علاوه بر تلاش در توسعه زیرساخت ها و افزایش کیفیت خدمت رسانی، ایجاد عدالت بین تمام کارکنان و تحقق رضایت حداکثری است و امیدواریم اجرای دقیق این طرح، در ارتقاء شغلی پرسنل شرکت خدمات اول و افزایش رضایت مندی کارکنان، مفید و موثر باشد.