شرکت مخابرات ایران در ششمین دوره جشنواره برند محبوب کشور، پس از طی مراحل نظرسنجی، تندیس زرین "برند محبوب ایرانی" را دریافت کرد.
رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در مراسم پایانی ششمین دوره جشنواره برند محبوب کشور، که دوشنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ با حضوراساتید شناخته شده حوزه برند برگزار شد، شرکت مخابرات ایران پس از انجام بزرگترین تحقیقات برندینگ کشور و نظرسنجی گسترده ملی که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه تا ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ در ۱۵۲ گروه کالا و خدمات و باحضور بیش از ۳۶۰۰ برند برگزار شد، در جایگاه برند محبوب کشور قرارگرفت.
بر اساس این گزارش در ششمین دوره جشنواره برند محبوب کشور که با هدف کلیدی ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان، برگزار میشود، بیش از دو میلیون و پانصد هزار رای مردمی جمع آوری شد که مبنای انتخاب برندهای محبوب قرار گرفته است.
جشنواره برند محبوب به عنوان گستردهترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد.
بر اساس شعار این جشنواره، برندهای محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف کنندگان دریافت مینمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند میتواند در بازار کسب نماید.
از سوی دیگر، این رویداد با برگزاری مستمر و سالیانه، به دنبال شکل دهی به جامعه هواداران برندهای ایرانی میباشد تا با تعیین میزان و چگونگی توصیه گری انتخاب برندهای فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم گیری و خرید مصرف کنندگان ایرانی فراهم آورد.
منبع: پورتال شرکت مخابرات ایران