مدیر بیمههای عمر و پسانداز بیمه دانا از برنامههای جدید این شرکت برای تحول و رونق در بیمههای زندگی خبر داد.
رویداد۲۴- مدیر بیمههای عمر و پسانداز بیمه دانا از برنامههای جدید این شرکت برای تحول و رونق در بیمههای زندگی خبر داد.
عزتالله حقیقتی مدیر بیمههای عمر و پسانداز بیمه دانا، در کارگاه آموزشی بیمههای عمر این شرکت که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، خطاب به نمایندگان بیمه دانا، دانش فنی، دانش بازاریابی و بستر فروش را از اولویتها و الزامات فروش بیمه عنوان کرد و اظهار داشت: امسال طوری برنامهریزی میکنیم که در هر منطقه چهار کارگاه آموزشی اساسی داشته باشیم که با همت همه دوستان بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
وی، بیمهنامه عمر و پسانداز بیمه دانا را نسبت به محصول مشابه سایر شرکتها، بهینهتر و مناسبتر ارزیابی و تاکید کرد: طی سه سال آینده بیمه درمان انفرادی را جزو ضمیمه بیمهنامههای عمر میکنیم.
حقیقتی به آمار حدود 78 میلیون نفری جمعیت کشور اشاره کرد و افزود: از این تعداد جمعیت فقط حدود چهار میلیون بیمهنامه جاری داریم و این یعنی اینکه حدود 74 میلیون بازار آماده در کشور داریم .
مدیر بیمههای عمر و پسانداز بیمه دانا، فعالیت در ابن حوزه را سرمایهگذاری دانست، نه پسانداز، و اضافه کرد: امیدواریم با همت و تلاش بیشتر همکاران و نمایندگان، فعالیت در این حوزه هدفمندتر و متمرکزتر شود.