او افزود: باید توجه داشته باشیم که ظرفیت کتمانناپذیر رسانههای دیجیتالی به همان اندازه که در معرفی و تصویرسازی مثبت از یک مقصد مؤثر هستند در آسیب زدن به تصویر موجود نیز میتوانند تأثیرگذار باشد، بنابراین همکاران فعال در حوزههای گردشگری و رسانهها در اظهارنظرها و مصاحبهها دقت لازم را داشته باشند.
بهگزارش خبرنگار میراثآریا تیموری با تأکید بر اینکه رویدادها و اتفاقات تلخ همیشه و در همه نقاط دنیا وجود دارد و مقاصد گردشگری دنیا را تحت الشعاع قرار داده و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، تصریح کرد: تجربه بینالمللی و بومی مدیریت این شرایط را داریم و اطمینان میدهیم که بهزودی شرایط بهتری پیدا کنیم.
معاون گردشگری بیان کرد: ایران بهعنوان یک مقصد گردشگری جذاب و با قابلیت رقابتپذیری بالا، توان عبور سریع از روزهای سخت را دارد و با برنامههایی که در قالب بازیابی در دست اقدام داریم تا قبل از شروع فصل سفر بعدی کشور، در اسفند فضای بانشاط خود را پیدا خواهد کرد.