صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 11
کد خبر: ۲۰۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

«ملی شو» راهی به آینده روشن

در دنیای کنونی، هر روز هزاران محصول و خدمت جدید توسط کمپانی‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ جهان تولید و عرضه می‌شود. از کوچکترین محصولات خوراکی و پوشاک گرفته تا ماشین ها، گوشی‌های موبایل، ماهواره‌ها و البته محصولات بانکی. طبیعی است که همه این محصولات و خدمات، کیفیت مشابهی ندارند؛ از این روست که همواره کالا‌های سرآمد و برتر در مراسم‌های ویژه و به شکلی خاص رونمایی می‌شود.
رویداد۲۴ محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در یادداشتی نوشت : آنچه امروز به صورت سالانه در کمپانی‌های «اپل» یا «سامسونگ» برای رونمایی از تازه‌ترین گوشی‌های موبایل و آخرین دستاورد‌های فناورانه انجام می‌شود، برای همه مردم جهان جذاب است، به طوری که گاه عده‌ای برای رسیدن زمان رونمایی از محصولات جدید، لحظه شماری می‌کنند.

در کشور ما و در حوزه نظام بانکی نیز نمایشگاه‌های عمومی متنوعی برای عرضه تازه‌ترین محصولات و خدمات بانکی وجود دارد، اما طبیعی است که بانک ملی ایران به عنوان یک بانک بزرگ و فراگیر که در اقصی نقاط کشور مشغول خدمت رسانی به مشتریان و مردم است، این ظرفیت را دارد تا در رویدادی مستقل به عرضه محصولات نوین خود بپردازد.

سالهاست که بانک ملی ایران به طور پیوسته خدمات و محصولات جدید، خلاقانه و نوآورانه‌ای به مشتریانش ارائه می‌کند. بسیاری از این خدمات چنان پیشتازانه و مبتنی بر دانش روز بوده اند که برای نظام بانکی الگو شده و تا مدت‌ها به عنوان زیرساختی برای توسعه نظام بانکی استفاده شده اند.

بیشتر بخوانید: با ملی شو ۳ / همراه بام جدید، خدمتی نوین به مشتریان بانک ملی ایران

بانک ملی ایران چندی پیش تصمیم گرفت که هر سال خدمات تازه و دستاورد‌های فناورانه و نوآورانه خود را در یک رویداد منحصر به فرد به مخاطبانش ارائه کند. این رویداد که «ملی شو» نام گرفت، فرصتی را برای متخصصان، مخاطبان، کاربران، مشتریان و مسئولان ایجاد می‌کند تا با تازه‌ترین دستاورد‌های بانک آشنا شوند، از نزدیک آن را لمس کنند، با ظرفیت‌ها و چالش‌های آن دست و پنجه نرم کنند و البته آن را به درستی و دقت به عموم مردم عرضه کنند. قطعاً هدف نهایی از ارائه همه این محصولات، سهولت و راحتی مشتریان و کاربران است.

اکنون از پایه گذاری این رویداد، سه سال گذشته و «ملی شو ۳» نیز به تازگی برگزار شده است. در این سه رویداد، ده‌ها محصول فناورانه، نوآورانه و به روز بانک ملی ایران به نمایش گذاشته و با استقبال مخاطبان مواجه شده است؛ محصولاتی از قبیل بام، بله، ربات آلفا، بانک آفیسر، اپلیکیشن هُپ که مخصوص دانش آموزان است، سرویس جذاب و حائز اهمیت نشان پرداخت و ...

یکی از مهمترین جنبه‌های محصولات ارائه شده «ملی شو» این بود که آن‌ها جنبه «نمایشی» نداشتند، بلکه همه یا در لحظه «کاربردی» بودند و یا به عنوان زیرساختی برای تولید محصولات کاربردی استفاده می‌شوند. بسیاری از این محصولات حتی جنبه «ملی» دارند و می‌توانند نه تنها در نظام بانکی، بلکه در سایر بخش‌های خدمات رسان به مردم نیز استفاده شوند.

با روندی که جهان در حال پیشرفت است، دنیای آینده را می‌توان به روشنی، دنیای دیجیتال دانست و بانک ملی ایران نیز به درستی در همین مسیر سرمایه گذاری کرده است؛ این را می‌توان با مروری بر سه «ملی شو» برگزار شده به سادگی دریافت.


نظرات شما