با عرضه آخرین دستاوردهای فناوری نظام بانکی کشور در رویداد «ملی شو ۳» و در آستانه آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تحول ملی در بانک ملی ایران رقم خورد.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از آنجا که توجه به نگاه و نیاز مشتری و ارتباط دادن مشتریان با محصولات تحول یافته و کسب وکارهای نو یکی از مهمترین عواملی موفقیت صنعت بانکداری در عصر حاضر است، تمرکز صنعت بانکی نیز بر تحول دیجیتال و ارائه محصولات روزآمد و تغییر کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای نوین است.
بانک ملی ایران طی چند سال اخیر همت و تلاش خود را بر حضور و استقرار تحول دیجیتال قرار داده و تلاش میکند کسب و کارهای خود را بر مبنای فناوری و تکنولوژی روزآمد حرکت دهد.
این بانک با چنین نگاه و تفکری، هر ساله رویداد «ملی شو» را به عنوان گام دیگر خود به سوی تحول دیجیتال و تحقق اهداف بانکداری الکترونیک برای عرضه آخرین دستاوردهای فناورانه برگزار میکند.
دستگاه CRS، دستگاه VTM و بانک آفیسر بخشی از خدمات رونمایی شده در نخستین ملی شو بانک ملی ایران بود.
در رویداد «ملی شود ۲» نیز محصولاتی نظیر BTM، کیف پول، سککوک، ویدئو بام، پرداخت خودکار، ملی پلاس و روبات آلفا در معرض دید علاقهمندان به سرویسهای بانکداری غیرحضوری قرار گرفت. این سرویسها ضمن توسعه خدمات غیرحضوری، میتوانند در راستای بهبود تجربه کاربری مشتریان پرداختهای خرد نیز بسیار کاربردی باشند.
اما «ملی شو ۳» نیز که به تازگی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، روایتگر تبدیل بانک ملی ایران به یک نهاد مدرن تر، توانمندتر و پیشتازتر بود.
«همراه بام»، «هپ» و «نشان پرداخت» و «نشان بانک» از جمله محصولات رونمایی شده در این رویداد بزرگ بود که این اقدام بانک ملی ایران در حوزه بانکداری دیجیتال، مورد تقدیر وزیر اقتصاد نیز قرار گرفت.
دکتر فرهاد دژپسند در رویداد «ملی شو ۳» با بیان اینکه امروز ۹۰ درصد تامین مالی کشور بر عهده بانک هاست و باید دانش بنیان کردن و بهره مندی از فناوریهای نوین در کنار تامین مالی مورد توجه باشد، اظهار کرد: اگر متولیان تامین مالی قابلیت جذب فناوریهای دانش بنیان را به صورت پیشران داشته باشند، میتوانند برای سایرین هم الگو قرار گیرند و بانک ملی ایران به عنوان یکی از بانکهای پیشرو در کشور در تمام اقصی نقاط کشور شعبه دارد و این بانک بهترین جا برای همین کار است.
بر این اساس بانک ملی ایران به عنوان پیشران نظام بانکی کشور، هر سال در رویداد «ملی شو» با تکیه بر پشتوانه سابقه میراث ماندگار و هویت مردمی خود، تلاش میکند با پذیرش ریسک ورود به عرصههای جدید و حرکت بر لبه فناوریهای روز دنیا از جمله هوش مصنوعی، رباتها و... تجسمی از آینده بانکداری را به تصویر کشیده و خط شکن ورود به این عرصهها باشد تا راه برای ورود سایر بانکها نیز هموار شود. رمز دوم یکبار مصرف که در اولین «ملی شو» رونمایی شد، شاهدی بر این مدعاست؛ محصولی که دو سال بعد در نظام بانکی به یک الزام تبدیل شد.