رویداد۲۴ در پی انتشار اخباری مبنی بر صورت گرفتن تخلفاتی در مالکیت چند واحد آپارتمان متعلق به باشگاه، فرامرز دیناروند، مدیر امور مالی و سرپرست معاونت اداری مالی پرسپولیس توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.
دیناروند در این زمینه گفت: برابر اسناد موجود در باشگاه، در سالهای ابتدایی دهه 90، به منظور تامین وثیقه بانکی در دریافت تسهیلات برای حل بخشی از مشکلات آن زمان، املاک هبهشده و در اختیار باشگاه، با مصوبه هیاتمدیره جهت ارایه به بانک به نام معاون اجرایی وقت باشگاه شد تا جهت دریافت تسهیلات، اقدامات فوری لازم صورت پذیرد که این موضوع از همان سال در صورتهای مالی و گزارش سازمان حسابرسی و نیز تکالیف مجمع، در تمام چند سال گذشته تا کنون اعلام شده است.
بیشتر بخوانید:دلیل رفت وآمد مدیران در پرسپولیس چیست/ همه چیز غیرشفاف است
او افزود: از سویی دیگر ایشان از سال 1392 تا به حال طی اظهارنامههای رسمی، نامه ها و مکاتباتی که در دبیرخانه باشگاه ثبت شده اند، مراتب را به اطلاع باشگاه رسانده و درخصوص انتقال اسناد نیز تعهدات تسهیلات دریافتی خود اعلام آمادگی نموده است.
دیناروند گفت: از این رو پیرو تکلیف مجمع، موضوع در سال گذشته پیرو گزارش رسمی دادگستری به عنوان معیار کار باشگاه در دستور کار هیاتمدیره قرار گرفته است و مطابق مدارک موجود و تعامل فیمابین، مراحل انتقال سند مالکیت آپارتمانها، وام بانکی و اسناد چکها بین طرفین در حال انجام بوده و مراتب نیز در دی ماه سال جاری به اطلاع مجمع محترم رسیده است.