صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 02
کد خبر: ۲۱۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

مدیرعامل مخابرات: اولویت برنامه‌های شرکت توجه به کارکنان به عنوان سرمایه اصلی است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شب گذشته، در برنامه زنده اینستاگرامی با تاکید بر اینکه توجه به منابع انسانی و کرامت کارکنان در اولویت شرکت است، بیان کرد: هیات مدیره شرکت نیز بر این اصل توجه و همکاری ویژه‌ای دارد و مدیریت منابع انسانی و نقش آن را در پیشرفت و بهره وری شرکت از ضروریات می‌داند. به گزارش شمانیوز
رویداد۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، شب گذشته، ۶ خرداد ماه ۹۹، ازساعت ۲۱ از طریق برنامه زنده اینستاگرامی با مخاطبان پیرامون بررسی وضعیت حقوقی کارکنان و ساختارشرکت مخابرات ایران به گفتگو پرداخت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان و نیاز‌های آن ازاولویت‌های نخست برنامه‌های شرکت است اظهارداشت: با هماهنگی و تعامل خوب هیات مدیره مسایل کارکنان مرتفع می‌شودچرا که افزایش بهره وری و راندمان کار شرکت در گرو توجه ویژه به منابع انسانی است.

وی، در تشریح یکپارچگی وهلدینگ شدن مخابرات ایران گفت: ادغام شرکت‌های مخابرات استانی در شرکت مخابرات ایران ضمن آنکه صرفه جویی مالی را به دنبال داشت موجب چابکتر شدن شرکت و ساده سازی در فرآیند‌ها است.

سیدمجید صدری در همین رابطه با اشار به اینکه اصولا وقتی اپراتور استانی با ساختار شرکتی اداره می‌شود طبیعتا هزینه‌های مختلفی ناشی از ماهیت ساختار شرکتی دارد افزود: از یک طرف هر شرکتی در نظام سازمان مالیاتی، پرونده مخصوص به خود دارد و باید مالیات پرداخت کند و دیگر قضایایی که در یک ساختار شرکتی برای یک شرکت مترتب است. ساده‌ترین صرفه جویی در ادغام بوده است که در سال‌های گذشته صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: نشست خبری آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با خبرنگاران حوزه ICT برگزار شد
وی تصریح کرد: با تمرکز و ادغام شرکت‌ها طبیعتا ساختار فنی یکپارچه ایجاد شد. به این ترتیب ۳۱ CRM، ۳۱ بیلینگ و ۳۱ مرکز تماس یکسان شد که هم در حوزه نیروی انسانی و هم در بخش خرید تجهیزات صرفه جویی خوبی را به دنبال داشت.

مدیرعامل مخابرات شرکت مخابرات ایران با تاکید بر پاسخگو بودن شرکت به سوالات و مسایل گفت: ما از درگاه‌های مختلف مسایل مشتریان و کاربران را دریافت می‌کنیم. در سال گذشته شرکت مخابرات ۹۰۰ میلیون تماس را پاسخگوبوده‌است.

سیدمجید صدری در خصوص انتقاد کاربران از کیفیت اینترنت و خدمات مخابرات گفت: شرکت مخابرات برای همگام شدن با فناوری‌های جدید باید بهینه سازی تجهیزات مخابرات انجام دهد که نیاز به سرمایه گذاری است تا سهم خود را در بازار حفظ کند. اکنون سهم مخابرات در اینترنت ثابت ۵۸ درصد است.

وی با تاکید بر استفاده از تولیدداخل خاطر نشان کرد: اساس فعالیت‌ها را از سال گذشته با محوریت استفاده از تولیدداخل قرار داده ایم، به نحوی که اکنون بیش از ۸۰ درصد تمام تجهیزات استفاده شده در شرکت مخابرات در سراسر کشور با استفاده از تولیدداخل خریداری و استفاده شده است.
نظرات شما