رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این روزها کسی نیست که به اهمیت شبکههای اجتماعی، میزان اثرگذاری آنها و نیز سرعت انتقال داده در این پلتفرمها آگاهی نداشته باشد. از این رو آخرین روز ماه ژوئن را روز جهانی شبکههای اجتماعی نامگذاری کرده اند.
کار تولید و انتشار محتوا که تا سالها پیش از طریق رسانههای محدود صوتی و تصویری با مخاطبان خاص انجام میشد، اکنون با استفاده از شبکهای اجتماعی بدون محدودیت زمانی و مکانی برای عموم مخاطبان در حال انجام است.
بانک ملی ایران نیز از این فرصت استفاده کرده و شبکههای اجتماعی را به عنوان یک ابزار کارآمد برای ارتباط دو سویه میان خود و مخاطبانش انتخاب کرده است.
«بله» یک پیام رسان منحصر به فرد و مولود دیدگاههای توسعه یافته بانک ملی ایران است که علاوه بر همه امکانات معمول در اپلیکیشنهای پیام رسان، خدمات بانکی قابل توجهی نیز در آن ارائه میشود.
کانال بانک ملی ایران در این فضا نیز با بیش از ۷۰ هزار دنبال کننده، علاوه بر ارائه اطلاعات و اخبار به روز، با برگزاری انواع جشنواره و مسابقه توانسته ارتباط تعاملی با مخاطبان را تقویت کند.
صفحه بانک ملی ایران در اینستاگرام با بیش از ۱۴۴ هزار دنبال کننده، بستر مطلوبی برای دانش افزایی مخاطبان در کنار معرفی محصولات با زبان ساده و عامه پسند است. بسیاری از مخاطبان نیز از این فضا برای ارائه پیشنهادات و انتقادات خود به بانک استفاده میکنند.
بانک ملی ایران در آپارات نیز حضوری فعال دارد، به طوری که تازهترین دستاوردها و پویشهای اجتماعی خود را در قالب فیلمهای کوتاه و بلند جذاب به اشتراک گذاشته و مخاطبان را با آنها آشنا میکند.
در کنار حضور رسمی بانک در شبکههای اجتماعی، مدیرعامل بانک ملی ایران نیز صفحه شخصی خود در اینستاگرام را مرتب به روز کرده و ارتباط مستقیمی را مخاطبانش دارد.
کانون جوانهها و موزه بانک ملی ایران نیز هر کدام به طور جداگانه در اینستاگرام، تازهترین دستاوردها و خدمات را با دنبال کنندگانشان به اشتراک گذاشته و آنها را از تغییر و تحولات حوزه خود مطلع میکند.
مجموع این اقدامات نشان میدهد بانک ملی ایران به خوبی ظرفیت فضای مجازی را درک کرده و تلاش دارد از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کند.
در آینده نزدیک، طرحهای تازهای نیز از این بانک برای حضور گستردهتر در شبکههای اجتماعی و فضای مجازی اجرا خواهد شد.