صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۲۲۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛

دریافت گواهینامه‌های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان

شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان پس از اجرای موفق دستورالعمل‌های مربوطه، موفق به اخذ گواهینــــــــــامه‌های بین‌المــــــــللی رضــــایت مشـــــتری (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸) و رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) از شرکت بازرسی SGS شد.

رویداد۲۴ محمدحسین قورچانی مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان ضمن تأیید این خبر گفت: فرایند ممیزی در تاریخ چهاردهم مردادماه سال جاری با رعایت کلیۀ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری تمامی واحد‌ها اذعان داشت: دریافت این دو گواهینامه گام مهمی در جهت حرکت این شرکت به‌سوی مشتری‌مداری در عرصه‌های بازرگانی و تجاری است و امکان رسیدگی به بازخورد‌های مربوطه را به‌صورت مطلوب فراهم می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: استاندارد ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد در فرایند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان‌ها اعم از تجاری، غیرتجاری و حتی تجارت الکترونیک است و ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ استانداردی است که برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمان‌ها طراحی شده و به‌کارگیری این استاندارد از طریق طبقه‌بندی نیاز‌های مشتریان باعث حرکت سازمان به سمت مشتری‌مداری و رضایت مشتریان می‌شود.

نظرات شما