صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 17
کد خبر: ۲۳۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹

کسب نشان ویژه مشتری مداری و لوح سپاس روابط عمومی برتر توسط شرکت ایرانول

روابط عمومی شرکت نفت ایرانول در هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران براساس رای هیات داوران، به‌عنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب و موفق به کسب نشان ویژه مشتری مداری و لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات رسانه‌ای شد.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، شانزدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران و هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی در تاریخ ۲۰ و ۲۱ آبان ماه امسال در بخش‌های کارگاه‌های تخصصی، سخنرانی، ارائه مقالات و اعطای نشان با موضوع بررسی تاثیر کرونا ویروس بر ساختار و عملکرد روابط عمومی با مشارکت مدیران سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی، مدیران روابط عمومی، اساتید دانشگاه و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ارتباطات و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده‌ای از فعالان روابط عمومی داخلی و بین‌المللی، در محل خانۀ فرهنگ وهنر دیهیم برگزار شد.

در این مراسم روابط عمومی شرکت نفت ایرانول به دلیل توجه به مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی در بخش معرفی روابط عمومی‌های برتر شانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران که همزمان با هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران برگزار شد با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، لوح سپاس و تندیس «روابط عمومی برتر» را به خود اختصاص داد که سارا افتخاری مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول آن را دریافت کرد.

شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و هفدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های عرصه روابط عمومی‌های کشور است که با روش‌های علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان داخلی و بین‌المللی، به ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های شرکت‌ها، نهادها، موسسه‌ها و سازمان‌های گوناگون می‌پردازد تا درخصوص باید‌ها و نباید‌ها و تغییرات پیش‌روی روابط عمومی، ارزیابی‌های لازم را انجام داده و برترین‌های روابط‌عمومی را معرفی کند.

بنا براین گزارش، سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران، با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه آسیا، مدیرعامل بیمه ملت، خانم لاری سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران و مسئولان سازمان‌های دولتی، خصوصی از صنایع و واحد‌های خدماتی، تولیدی و دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین با حضور مجازی و آنلاین رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (ipra) برگزار شد. در این سمپوزیوم بین المللی هشت مقاله از پنج سخنران داخلی و خارجی ارائه شد.
نظرات شما