بیشترین عامل تاثیرگذار بر افزایش مبلغ فروش ایرانول، از محل فروش داخلی محصولات رقم خورده که تقریبا با رشد 550 میلیارد ریالی نسبت به مهرماه به عدد دو هزار و 772 میلیارد و 821 میلیون ریال رسیده است.
اما نکته قابل توجه در حوزه فروش محصولات ایرانول، برابری تقریبی میزان فروش داخلی و صادراتی این شرکت است. طبق گزارش آبان ماه، «شرانول» بالغ بر دو هزار و 408 میلیارد و 563 میلیون ریال فروش صادراتی داشته که نسبت به مهرماه رشد فروش را نشان می دهد.
همچنین مقایسه آمار فروش هشت ماه ابتدایی سال جاری نشان می دهد که شرکت نفت ایرانول در مدت مذکور بالغ بر 27 هزار و 85 میلیارد و 458 میلیون ریال انواع محصول فروخته که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 43 درصدی را نشان می دهد.