صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 10
کد خبر: ۲۴۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

در خانه بمانیم

با خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران می‌توانید امور روزمره و بانکی خود را بدون حضور در شعبه انجام دهید و در خانه بمانید.

رویداد۲۴  در این روز‌های شیوع کرونا که حضور در مراکز پر تردد از جمله شعب بانک‌ها با افزایش احتمال ابتلا به بیماری رابطه مستقیم دارد؛ چه بهتر است که تا حد امکان تردد و رفت‌های خود را کم‌تر کنیم و این بار توجه ویژه تری به بانکداری الکترونیک و خدمات آن داشته باشیم.

بانک ملی ایران بستری گسترده از خدمات بانکداری الکترونیک برای مشتریان خود فراهم کرده به طوری که درصد قابل توجهی از امور بانکی را می‌توان با این خدمات بدون حضور در شعبه بانک و در هر زمان و مکانی به انجام رساند.
بیشتر بخوانید: ورود به «بام» فقط با تایید پیامکی
سامانه‌های بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، دستگاه‌های خودگردان و... می‌توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند.

همچنین بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است که این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

بات باجه اولین و تنها سرویس مشاوره آنلاین بانکی در کشور است که در اپلیکیشن بله به آدرس http://ble.ir/bajebot قرار دارد و برای استفاده از آن کافی است با این آدرس وارد بات باجه شوید؛ موضوع بانکی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سؤال موردنظرتان را بنویسید. در این مرحله از کارمندان بانک جواب حرفه‌ای و تخصصی دریافت خواهید کرد.

دستگاه‌های خودگردان بانک ملی ایران هم به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد بدون هیچ محدودیت زمانی و به طور شبانه روزی در هفت روز هفته برای خدمت رسانی به مشتریان فعال اند.
 
منبع: پرتال بانک ملی
برچسب ها: اخبار بانک ، بانک ملی
نظرات شما