رزاقی تاکید کرد: بنابراین ما نه تنها عرضه روانکار در بازار داخل را کاهش ندادهایم بلکه به صورت هدفمند آن را اصلاح و افزایش دادهایم، اما به طور قطع در این بین ضمن تامین و حفظ سهم بازار داخل با اصلاح سبد فروش و تمرکز بر افزایش صادرات به افزایش سودآوری سهامداران توجه ویژهای داشتهایم.
رزاقی با بیان اینکه این شرکت در تمامی شاخص ها طی ۹ ماه سال جاری رتبه خوبی کسب کرده رشد ۵۵ درصدی فروش را برخی از این آمار بر شمرد و گفت: یقینا در ۳ ماه پایانی سال این روند نه تنها کاهش نخواهد داشت بلکه شیب افزایشی آن قطعا عیدی خوبی برای سهامداران خواهد بود.
رزاقی افزود: در طی ۹ ماهه سال ۹۹ مجموع فروش صنعتی و موتوری در بازار داخل ۱۱۳ میلیون لیتر بوده در حالی که سال ۹۸ این عدد ۱۰۵ میلیون لیتر بوده، در این بین ۸۱ میلیون لیتر موتوری مربوط به سال۹۹ بوده که مقدار آن در سال ۹۸، ۸۵ میلیون لیتر بوده و در مقابل مقدار فروش صنعتی ۳۲میلیون لیتر بوده که سال ۹۸ این عدد ۲۰ میلیون لیتر بوده است.
رزاقی در پایان افزود: این آمار منتشر شده در کدال نشان میدهد سهم بازار داخل این روانکار به هیچ وجه کاهشی نبوده است.