صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 28
کد خبر: ۲۵۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
قائم مقام مدیرعامل سایپا مطرح کرد:

تولید و تحویل شاهین برابر با "شکست تحریم" است

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش آغاز تحویل خودرو جدید این گروه خودروسازی را روز تولد شاهین توصیف کرد و گفت: برای شاهین سایپا می‌توانیم هشتگ بزنیم شکست تحریم یعنی تولید و تحویل شاهین برابر با شکست تحریم است.

رویداد۲۴  مجید باقری در آئین آغاز تحویل خودرو شاهین به مشتریان گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: هر یک از خودرو‌های شاهین که از امروز در خیابان‌های ایران تردد می‌کنند، باعث ایجاد حس غرور و افتخار به توانمندی فرزندان ایران در صنعت خودروسازی می‌شود.

وی در ادامه به تشریح ویژگی‌های این محصول جدید پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های شاهین این است که برای اولین بار در کشور طراحی پلتفرم، طراحی محصول و تولید محصول، همزمان با نظام کیفی جدید انجام می‌شود.

باقری با بیان اینکه در خصوص خودرو مولفه‌های دیگری نیز وجود دارد، افزود: نگاه حاکم بر طراحی و تولید شاهین از روز نخست تا امروز این بود که روزی که شاهین متولد می‌شود باید روز جهش سایپا در عرصه کیفیت باشد. امروز با یک نشانه مشخص می‌توانیم بگوئیم که نظام کیفی جدید سایپا با خودرو شاهین رونمائی شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا اظهار کرد: سایپا به صورت کاملا داوطلبانه برای نخستین بار و فراتر از آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شاهین را با سه سال ضمانت کیفی تحویل مشتریان می‌دهد؛ زیرا به کیفیت و ایمنی شاهین اطمینان دارد.

باقری با بیان اینکه موسسات بین‌المللی نیز خودرو شاهین را با ستاره‌های کیفی خوشرنگ‌تر کرده‌اند، ادامه داد: نکته دیگر مهم شاهین، در کنار کیفیت و ایمنی این است که از زیبائی خاص خود در طراحی نیز بهره می‌برد.

وی افزود: در دو روز نخست تحویل شاهین ۳۰۰ دستگاه از این خودرو تحویل مشتریان می‌شود و این روند به صورت مداوم ادامه پیدا خواهد کرد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا به رونمائی از اپلیکیشن مشتریان این گروه خودروسازی نیز اشاره کرد و افزود: همزمان با تحویل خودرو شاهین، در تمامی نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا بسترسازی‌های خوبی برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان سایپا صورت گرفته است که براساس آن از اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا رونمائی می‌شود.

وی در تشریح امکانات این نرم افزار اظهار کرد: توسط این اپلیکیشن می‌توان هر نوع خدمتی که در حوزه فروش و خدمات پس از فروش سایپا وجود دارد را دریافت کرد. ثبت نام در طرح‌های مختلف فروش، مکان یابی نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز سایپا به همراه خدمات قابل ارائه در آن نمایندگی، درخواست خدمات امدادی، انجام امور مربوط به بیمه خودرو و امکانات متعدد دیگر در این نرم افزار قابل دسترسی است.

باقری ادامه داد: شاهین شروع یک مسیر است که تولید مدل کراس اوور آن به همراه رونمائی و تولید خودرو اطلس ادامه آن به شمار می‌روند و «سایپای نوین» با دقت به سمت توسعه محصول در شان مردم ایران حرکت می‌کند.

وی افزود: استقبال مردم عزیز ایران از خودرو شاهین، رسالت مدیران سایپا را سنگین‌تر می‌کند که باید خودرو‌هایی باکیفیت و در شان مردم ایران طراحی و تولید کنند.

وی افزود: زمانی که تحریم‌ها شروع شد، روزانه ۲۷۰۰خودرو تولید می‌کردیم و هدف طراحان تحریم توقف خطوط تولید ما بود. در مقطعی موفق هم شدند و تولید تا روزی ۷۰۰ دستگاه هم کاهش پیدا کرد، اما امروز نه تنها کاهش تولید نداریم، بلکه با احیا و رونق تولید، خودرو‌های به روز و باکیفیت را جایگزین خودرو‌های قدیمی کرده‌ایم. این‌ها معنای واقعی بی اثر کردن تحریم هاست.

نظرات شما