آمارها نشان میدهد در بازه زمانی یاد شده، علیرغم رشد بیش از دو برابری تعداد خدمات امدادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، زمان انتظار امدادخواهان برای حضور تیم امدادی و ارایه خدمات حدود ۲۳ دقیقه به ثبت رسیده که حکایت از چابکی و سرعت بالا در ارایه خدمات امدادی ایرانخودرو دارد.
همچنین مشاوره فنی تلفنی از سوی کارشناسان مستقر در مرکز پاسخگویی امداد خودرو ایران نیز در ۹ روز نخست جشنواره امدادنوروزی، با میانگین روزانه ۷۵ مورد تماس، حدود ۶۸۰ مورد بوده که با رضایت امدادخواهان همراه شده است؛ در مشاورههای فنی تلفنی، کارشناسان با ارایه مشاوره فنی به امدادخواه کمک میکنند تا بدون نیاز به اعزام تیم امدادی، در اسرع وقت به رفع ایراد و راهاندازی خودرو اقدام کند.
یکی از خدماتی که در نوروز امسال نیز مانند سال گذشته به صورت ویژه در سبد خدمات شرکت امداد خودرو ایران قرار گرفت، ارایه خدمت به شهروندان ناشنوا بود که چند مورد درخواست از سوی این هموطنان به ثبت رسید که توسط بزرگترین ناوگان امدادخودرویی کشور به این درخواستها به صورت ویژه رسیدگی شد که سبب رضایت این عزیزان شد.
درگاههای درخواست امداد از طریق وب سایت www.096440.com، شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و همچنین اپلیکیشن ایساکو بوده که هموطنان در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز میتوانند درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.