رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمودزاده با تشریح اهمیت خدمت رسانی در حوزه روابط عمومی در تمام اوقات بیان داشت: در همه گیری کرونا این نیاز، ظهور و بروز قویتر و بیشتری پیدا کرده است.
وی با پاسداشت فعالیت ارزشمند تمام همکاران و کارکنان حوزه روابط عمومی، همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه اظهار داشت: خدمت رسانی در گستره ارزشمند روابط عمومی با توجه به نقش حیاتی ارتباطات در دوران مقابله با کرونا، از اهمیت دوچندان و سرنوشت سازی برخوردار شده است.
دکتر محمودزاده گفت: در شرایط پر چالش، به سرانجام رساندن کار و فعالیت دیجیتالی مراحل پیچیدهای دارد، اما با استفاده از هنر روابط عمومی که فرایندی دانشی، هنری و نرم است میتوان در این مسیر به موفقیت دست یافت.
وی افزود: یکی از جنبههای مهم کار روابط عمومی این است که اگر چه آثار فیزیکی زیادی ندارد، اما نتایج آن در حوزههای دیگر تبلور پیدا میکند و به همین دلیل روابط عمومی یک هنر است که با استفاده صحیح و دقیق از آن، میتوان در تکمیل خروجی سازمان بسیار تاثیر گذار و با کیفیت ظاهر شد.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین اضافه کرد: فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تولید و پشتیبانی در شعار امسال با مفهوم تحول دیجیتالی در محیطهای پر چالش و بحرانها به خوبی معنا پیدا میکند و در این مسیر کار روابط عمومی مهم است، زیرا روابط عمومی ارتباط صحیح با مشتریان و جامعه را در قالب بستر نرم و اثرگذار فراهم میکند.
اهمیت حمایت مدیریت در موفقیت روابط عمومی
دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران نیز ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی مدعی مردم در داخل سازمان و مدعی سازمان در جامعه و بیرون سازمان است و توجه به مولفههای مختلف این تعریف میتواند اهمیت و ارزش کار در حوزه روابط عمومی را بیش از پیش در معرض نمایش قرار دهد.
وی با بیان اینکه حوزه ارتباط با رسانه به ویژه با توجه به تحولات فناوری و شبکههای اجتماعی، مهمترین حوزه کار و فعالیت در روابط عمومی است، یادآور شد: موفقیتی در حوزه روابط عمومی حاصل نخواهد شد، مگر این که حمایت مجموعه مدیریت به همراه استفاده از امکانات و نیروهای آموزش دیده، علاقمند و تحصیل کرده در کنار یکدیگر وجود داشته باشد.