رویداد۲۴ امروز کلیپ دیگری از این درگیری درفضای مجازی منتشر شد که نشان میدهد این خانم قبل از درگیری فیزیکی با کارمند بانک اقدام به فحاشی و استفاده از الفاظ رکیک و به شدت ناپسند کرده بود که در شان یک مکان عمومی نیست.
هر چند این برخورد مشتری بانک، رفتار ناپسند کارمند بانک را توجیه نمیکند اما به هر حال کاربران باید بدانند آنطور که مشتری گفته بود بدون هیچ برخورد نادرستی تنها درخواست انجام کار داشت و این برخورد پیش آمد هم درست نیست و باید شفافسازی شود.
بهتر بود کارمندان بانک قبل از به وجودآمدن برخورد فیزیکی با مشتری با پلیس تماس میگرفتند تا با فحاشی و هتاکی مشتری برخورد قانونی شود.