رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از این پس کارشناسان این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
لازم به ذکر است، نظر به استقرار سامانههای مبادلات الکترونیک در اداره کل نظامهای پرداخت و در راستای تاکیدات مدیرعامل بانک برای ارتقای سطح خدمات و مدیریت ارتباط مشتریان و شعب و همچنین به منظور تسریع رفع مغایرتهای مبادلات الکترونیک این مرکز تماس راه اندازی شده است.
کارشناسان این مرکز از تسلط کافی به سامانههای الکترونیک مشتمل بر چکاوک، ساتنا، پایا، شتاب، طرح خدمت، رفع مغایرتهای سیستم متمرکز برخوردار بوده و از طریق سر خط ۶۴۱۴۰ و کلید ۴ آماده پاسخگویی به مشتریان و واحدهای صف خواهند بود.