مدیرعامل بانک ملی ایران با آرزوی توفیق برای دولت سیزدهم و وزیر امور اقتصادی و دارایی که کار خود را به تازگی آغاز کرده است، تاکید کرد که بانک ملی ایران با تمام قوا آماده کمک به تحقق اهداف و آرمانهای دولت است.
رویداد۲۴ محمد رضا حسین زاده که در جمع معاون شعب، مدیران امور شعب و روسای ادارات امور شعب بانک سخن میگفت با بیان این که همه امکانات بانک باید در اختیار توسعه فعالیتها و نیز جلب رضایت مشتریان باشد، اظهار کرد: جلب رضایت مشتریان بدون ایجاد رضایت در میان کارکنان امکان پذیر نیست، از این رو باید همه تلاشها برای افزایش سطح رضایت کارکنان نیز انجام شود.
وی با تاکید بر این که در انتصاب مدیران باید دستورالعملهای ابلاغی به طور کامل رعایت شود، افزود: ارتباط مدیران و روسای بالادستی با کارکنان زیرمجموعه باید مستمر، بدون واسطه و دوستانه باشد، به طوری که میزان پایبندی کارکنان به ارزشهای سازمانی را بیش از پیش استحکام بخشد.
بیشتر بخوانید: پیام مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت در همه واحدهای بانک تاکید کرد و گفت: این روزها که پاندمی کرونا به دوران تازهای وارد شده است، رعایت پروتکلهای بهداشتی در همه واحدها ضروری است، اما این روند نباید اختلالی در خدمت رسانی به مشتریان ایجاد کند.
در این نشست، حسن مونسان معاون شعب بانک ملی ایران نیز با تاکید بر لزوم خدمت رسانی بهتر و سریعتر به مشتریان، تاکید کرد که ارتباط با مشتریان باید توسعه یافته و از همه امکانات موجود برای جذب منابع باید استفاده شود.
وی افزود: روسای شعب و مدیران استانی باید ضمن حضور در بازارهای همجوار، کمیتههای سود و زیان را فعال کرده و بر لزوم تمرکز منابع مشتریان در شعب بانک تاکید داشته باشند.
در ادامه این جلسه، تعدادی از حاضران به طرح دیدگاههای خود پرداختند.
منبع: پرتال بانک ملی
متاسفانه تعدادی از کارکنان بانک ها (خصوصآ بانک ملی)دوست دارند در محیط خانوادگی و یا محیط های خارج از بانک، اطلاعات مالی مشتریان بانک را افشا کنند ( فرقی نمیکند این موجودی حساب و یا گردش مالی کم باشد و یا زیاد)
اینکار غیر قانونی و غیر اخلاقی است و بهتر است مدیریت بانک ها ، ضمن تذکر و برخورد با کارکنان خاطی، راهکار های عملی جهت مسدود کردن دسترسی های غیر ضروری آنها به حساب اشخاص اتخاذ نمایند.