رویداد۲۴ همایش تجلیل از نمایندگیهای برتر سایپا با روز ملی کتاب و کتاب خوانی همزمان شد تا به همین بهانه و با حضور مدیرعامل این گروه، از کتاب "بر فراز فروش" رونمایی شود.
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش پیش از رونمایی از این کتاب گفت: "بر فراز فروش" به دلیل رویدادنگاری چالشهای چند وجهی سازمان که مبتنی بر مدلهای مدیریت دانش پیادهسازی شده است، میتواند به عنوان مرجع در محافل علمی مرتبط با حوزه بازاریابی، به دانشگاهیان، دانشجویان و فعالان بازار، کمک کند.
مجید باقری گفت: "بر فراز فروش" الگوی مناسبی است که توانسته بخشی از «دانش ضمنی» سازمان فروش سایپا را به «دانش صریح» تبدیل کند. این کتاب روایتی است از تجربههای سودمند که راههای برون رفت از چالشهای مهم بخش فروش را برجسته میکند.
باقری افزود: در کتاب"بر فراز فروش" برخی از چالشهای مهمی که سازمان فروش سایپا با آن رو به رو بوده تشریح و راهکارهای در نظر گرفته شده برای عبور از آنها تشریح شده است.
وی با بیان اینکه این کتاب نخستین کتاب در صنعت خودرو به شمار میآید که به طور خاص در حوزه بازاریابی و فروش متمرکز شده است، ادامه داد: "بر فراز فروش" بی آنکه به دلایل و عوامل فردی موثر در پیدایش برخی از چالشهای صنعت خودرو و فروش محصولات آن در گذشته و حال بپردازد، تصمیم دارد تا واقعیتهای موجود در این صنعت را تشریح کند.