رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره که با حضور مقامات عالی دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارآفرینان برتر و مدیران بنگاههای اقتصادی برگزار شد، این بانک براساس نظر و رای هیات داوران و ارزیابیهای تخصصی انجام شده، با توجه به رعایت اصل مشتری مداری به عنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام جلب رضایت مشتریان با استفاده از ظرفیتهای ارتباطی همچون سامانههای ارتباطی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان یکی از صد سازمان و مجموعه برتر مشتریمدار در کشور انتخاب و در ادامه لوح برتر و زرین سپاس این جشنواره را به خود اختصاص داد.
بهرام واقفی رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان با حضور در این مراسم به نمایندگی از دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران لوح زرین سپاس این جشنواره را دریافت کرد.
در این مراسم آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی، مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرفکنندگان، سازماندهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا و ایجاد فرصتهای رونق اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در بخشی از این لوح سپاس خطاب به مدیرعامل بانک ملی ایران آمده است:
«توانمندی و نبوغ بی بدیل مدیران سرافراز کشور همیشه سرآمد ملتهای دیگر بوده که همواره توانسته اند در عرصههای مختلف استعدادهای خارق العاده خود را به منصه ظهور رسانند.
در همین راستا از شما که با تلاشهای بی شائبهی خود در عرصهی کسب و کار و تجارت، با در نظر گرفتن سلایق مصرف کننده رضایت مشتری را سرلوحهی کار خود قرار داده اید تقدیر و قدردانی نموده و این لوح زرین به پاس مشتری مداری حضرت عالی و حضور مجموعهی محترمتان در دومین جشنواره سراسری ۱۰۰ واحد مشتری مدار ۱۴۰۰ تقدیم میگردد.»