صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 02
کد خبر: ۲۹۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

روسیه نقطه‌ای دیگر از اوکراین را مورد هجوم قرار داد

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند نیرو‌های دریایی روسیه در حال حمله به دریای آزوف در غرب ماریوپول در اوکراین هستند.

رویداد۲۴ رسانه های آمریکایی روز جمعه به نقل از یک مقام ارشد دفاعی آمریکا که نامش را بیان نکرده اند، گفتند: نیروهای دریایی روسیه در حال حمله به دریای آزوف در غرب ماریوپول هستند.

این مقام ارشد دفاعی آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت که نیروهای دریایی روسیه درحال حمله به دریای آزوف، واقع در غرب ماریوپول و پیاده سازی نیرو در این منطقه هستند.

این مقام پنتاگون افزود روس‌ها در حال حاضر هزاران پیاده نظام نیروی دریایی را در این منطقه در خشکی پیاده کرده اند.


بیشتر بخوانید: زلنسکی با جو بایدن صحبت کرد


این مقام آمریکایی اضافه کرد که مشخص نیست هدف این نیروها در اوکراین چیست اما فرض کلی این است که آنها به سمت شمال شرق، به سمت ماریوپل و منطقه دونباس حرکت خواهند کرد.

رسانه های آمریکایی پیش از این، به نقل از یک مقام دفاعی این کشور اعلام کردند که روسیه تاکنون حدود ۲۰۰ موشک به اوکراین پرتاب کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آذربایجانی
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خیلی ساده هست روسیه میخواد از همه محورها اوکراین رو محاصره کنه و احتمالا با این حمله میخواد حواس نیروهای اوکراینی را از منطقه اصلی احتمالی که مورد هجوم واقع خواهد شد منحرف کنند و با یک حمله از سه جهت مناطق شرقی اوکراین رو برای همیشه از خاک اوکراین جدا کنند و با یک رفراندوم کثیف مثل کریمه انجا را به خاک خود ضمیمه کنند روسها با نیرنگ فصل زمستان را برگذیدند که اروپا به گاز روسیه محتاج هست و طبیعتا سکوت خواهد کرد و هوا هم مثل دی ماه و بهمن ماه سرد هم نیست نیروهای روسی دچار مشکل شوند و تا اغاز فصل سرما در سال بعد هم زمان زیادی مانده
نظرات شما