صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 08
کد خبر: ۳۰۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش تند پیشکسوت استقلال؛ ننگ بر این قهرمانی تیم مجیدی! +عکس

محمد تقوی بازیکن سابق استقلال واکنش تندی به برخی از حملات مجازی علیه‌اش نشان داد.

رویداد۲۴ محمد تقوی پیشکسوت استقلال طی سالهای اخیر و با توجه به قهرمانی های پی در پی رسپولیس هر از گاهی از کیفیت فنی سرخ‌ها تعریف و تمجید می‌کند. او که در خارج از ایران زندگی می‌کند بعضا به خاطر این اظهار نظرها مورد انتقادات شدید هواداران استقلال قرار گرفته است. ماجرایی که باعث شده تا تقوی در برخی مواقع کنایه‌هایی به سبک مربیگری فرهاد مجیدی بزند و بعضا مدل رفتاری او را زیر سوال ببرد.

گویا بعد از آخرین اظهار نظر های تقوی هواداران استقلال حسابی از خجالت بازیکن سابق تیم شان درآمده‌اند تا او این بار واکنش تندتری نسبت به این ماجرا داشته باشد. مدافع سابق استقلال در استوری‌ای که منتشر کرده قهرمانی احتمالی استقلال را زیر سوال برده و آن را خیانت به تاریخ این باشگاه دانسته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
بروید امنیت مملکت رو درست کنید.من ماشینم را به اصطلاح چند متربالاتر کلانتری۱۵۹ پارک میکنم طی یک ماه سه بار لوازم ماشین را آمدند دزدیدن .یک ماه سه بار سرقت فقط از یک ماشین.خیلی از ماشین های دیگر هم یا لوازم،یا خود ماشین را به سرقت بردند.آن هم نزدیک خود کلانتری.سارقان اینقدر خیالشان راحت است که گشتی وجود ندارد.
کیسه شش سوراخه
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
محمد آقای گل شما خودتون را ناراحت نکنید شما فکر میکنید طرفداران فرزان و کمک کمک مربی چکاره اند همه هوچی و هوچیگری تو وجودشان است ،ننگ بر این آمپولهای جک تری دی
نظرات شما