صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 05
کد خبر: ۳۰۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

گزارش ناظر و داور دربی علیه سرمربی پرسپولیس/ سنگین‌ترین محرومیت برای گل محمدی

یک منبع مطلع و نزدیک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از احتمال محرومیت سنگین یحیی گل‌محمدی به خاطر درگیری با داور دربی خبر داد.

رویداد۲۴ یک فرد مطلع و نزدیک به فدراسیون فوتبال خبر داد که جلال مرادی ناظر و سید مهدی سیدعلی داور دربی اخیر گزارش‌های مبسوطی علیه سرمربی پرسپولیس تنظیم و تحویل سازمان لیگ داده‌اند.

این گزارش‌ها از سوی سازمان لیگ تحویل کمیته انضباطی شده و با دستور سرپرست فدراسیون فوتبال قرار است سنگین‌ترین مجازات برای یحیی گل محمدی در نظر گرفته شود!

این در حالی‌ست که پیش از این شنیده می‌شد احتمالا سرمربی پرسپولیس با ۳ جلسه محرومیت مواجه می‌شود، اما به نظر می‌رسد این محرومیت سنگین‌تر یا حداقل دو برابر شنیده‌های قبلی باشد!

یحیی گل محمدی در دربی ۹۸ استقلال و پرسپولیس، معتقد بود داور عامدانه نگذاشته بازیکن تعویض شود به همین دلیل پس از به ثمر رسیدن گل استقلال تهران به داخل زمین رفت و با دست به سینه داور کوبید و با چند نفر درگیر شد.

ماجرا از این قرار بود که تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه ۸۱ گل تساوی را دریافت کرد و پیش از این گل، پرسپولیس قصد داشت سیدجلال حسینی را به زمین بفرستد که مسئولان برگزاری مسابقه به دلیل اینکه بازی در جریان بود، اجازه انجام تعویض ندادند و همان ضربه ارسالی استقلال به گل تبدیل شد.

اما این پایان کار نبود و گل محمدی علاوه بر حمله به سیدعلی داور بازی، به جلال مرادی ناظر بازی هم حمله کرد. مرادی که قصد داشت سرمربی پرسپولیس را آرام کند، با ضربات دست گل محمدی مواجه شد. این موضوع باعث شد تا دربی دقایقی متوقف شود و در نهایت با اخراج گل محمدی غائله به پایان برسد.

صحنه درگیری گل محمدی با داور

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لنگ حقیر حکومتی
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
ساکت الهامی به داور حمله نکرد ۶ ماه محروم شد
اونوقت این معلوم الحال موذی محرومیت سنگین ۶ جلسه ای!!!!!!!
ناشناس
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
اگر داور های ایرانی داور خوبی بودن بیرون از ایران سوت میزدن یک دو ریالی هم ارزش ندارند.خاک
محمد
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
خواهش میکنم داوران ایرانی قشنگ بشینن تعویص های بازی سنگال ومصر رو تماشا کنن یادت بگیرن
مجید
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
این نوع حرکات در اروپا حداقل محرومیتش شش ماه هست اما تو ایران چون تیم سوگلی هست نهایتش یک یا دوجلسه بعدهم از دلش در میارند چون این روال چندین سال برای اینا برقراره
پاسخ ها
حمید
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
مقایسه الکی میکنید اینجا کدوم کارهامون شبیه اروپاست که این یکی باشه اخه این داوری ها رو اگه تو اروپا بکنن کلا فوتبالشون تعطیل میشه اخه چرا همش دنبال محکوم کردن دیگرانید همین امثال شما بودند که میخواستند کنعانی زادگان را محروم کنند دیدید بازی با لبنان چه کرد وچگونه ایران را برنده کرد نشستید وفقط محکوم میکنید ان هم جلوتر از دادگاه .گویا بعضی کار دیگری ندارند جز مانع تراشی وحجممه به دیگران حالا اگه بدترین کارها در تیم خودشان صورت بگیره مهم نیست نشستند ببینند از تیم رقیب چی میتونن در بیارن تا سوژه کنن محرومیت گل محمدی فوتبال مریض مارو درست میکنه؟ فدراسیون معلول با این کمیته داوری عطیقش چیرو میخواد درست کنه اخه خودشون سرتا پا مشکل دارن اونوقت میگی تو اروپا فلان
احسان
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
چرا داورو جریمه نمیکنید
Ss
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
باید شش تایم سال محروم بشود وگرنه بازم باید منتظر چنین اتفاقاتی باشیم مگرفرق گل‌محمدی با ساکت الهامی چیه که شش ماه محروم شد قانون نباید برای یک نفر اجرا شود وتبعیض قائل شد
ناشناس
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
سه جلسه محروميت براي بي ادبي ناچيز است . چرا اميرقلعه نوعي براي يك مصاحبه كه به كسي هم ضربه نزد چند ماه محروم شد اما اين كه با دست به سينه داور مي زنه و روسري پرتاب مي كنه فقط سه جلسه ؟!
پاسخ ها
هادی
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
روسری پرتاب کرد رو سرت بزاری بی حجاب بیرون نری بد مزه!!!
اسطوره
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
خدالعنت کنه سیدعلی داور مسابقه روسرپرسپولیس روبریداگه عمدی درکاربوده باشه خدابه زمین گرم بزنه اگه هم نبوده خداوند منوببخشه .
ل
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
داور بازی غلط کرد با کسانی که با داور همدستی کردند که هزاران طرفدار پرسپولیس را بی احترام کردند حالا برای اینکه عقب نماند خودشو جلو انداخته این داور باید استغفار کند با اون قضاوتش
محمد
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
حرف زیادی میزنن
ناشناس
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
چرا بازی قبلی مجیدی حرکت گل محمدی را انجام داد ولی هیچ محرومیتی شاملش نشد؟ سعی نکنید به ملت بفهمونید فاسدید ملت از عمق وجودشان به فساد شما ایمان دارند.
نظرات شما