صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۳۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵

برند اوپو هوآوی را در چین به زیر کشید / سامسونگ شماره یک بازار هند

بازار موبایل در فصل سوم در چین بسیار متحول شد و درآن برند اوپو/Oppo توانست هوآوی را به زیر بکشاند. جالب اینجاست که سامسونگ برند شماره یک در بازار هند شد.
رویداد۲۴- بازار موبایل در فصل سوم در چین بسیار متحول شد و درآن برند اوپو/Oppo توانست هوآوی را به زیر بکشاند. جالب اینجاست که سامسونگ برند شماره یک در بازار هند شد.

تحقیقات کوین وانگ از موسسه IHS نشان می‌دهد اوپو مقام اول را در بخش موبایل در فصل سوم مالی 2016 به‌دست آورده است.

به گفته کوین، برند وی وو/ Vivo نیز مقام دوم فروش را کسب کرد و هوآوی با افت شدید، مقام سوم را در بازار چین به‌دست آورد.

بازار چین در فصل سوم شاهد فروش 123 میلیون گوشی بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد رشد را نشان می‌دهد.

برند اوپو توانست در فصل سوم 22 میلیون گوشی بفروشد و «وی وو» نیزبا 19 میلیون گوشی مقام دوم را به دست آورد و هوآوی نیز با 18 میلیون گوشی مقام سوم بازار چین را در اختیار گرفتند. جالب اینجاست که هوآوی در فصل دوم 32 میلیون گوشی فروخته شود که رقم 18 میلیون افت شدیدی را در بازار داخلی چین نشان می‌دهد.

همچنین شائومی با 12 میلیون گوشی و اپل نیز با 11 میلیون آیفون مقام چهارم و پنجم جدول را از آنِ خود کردند.

نکته قابل‌توجه افزایش فروش گوشی‌هایی به ارزش 2 تا 3 هزار یوآن در بازار چین و کاهش فروش گوشی‌های زیر 1000 یوان است که نشان از تغییر ذائقه چینی‌ها در خرید گوشی هوشمند دارد.

در بازار هند نیز در فصل سوم شاهد اول شدن برند سامسونگ یا 22.6 درصد بودیم که میکرومکس با 9.9 درصد در رتبه دوم، لنوو با 9.2 درصد در مقام سوم و Reliance Jio با 6.9 درصد و شائومی با 6.4 درصد در رتبه‌های چهارم وپنجم جدول هند قرار گرفتند.


نظرات شما