رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، دومین جلسه شورای مدیران این شرکت در سال ۱۴۰۱ با حضور معاونان و مدیران برگزار شد.
یعقوب رشنوادی گفت: در ماههای اخیر خبرهای بسیار مثبتی از تحولات بیمه سرمد در رسانهها منتشر میشود و امروز تصویر مناسبی از برند شرکت در افکار عمومی شکل گرفته است که میتواند به سرمد در ادامه راه کمک کند.
وی افزود: سرمد هنوز با نقطه قابل قبول فاصله زیادی دارد، اما روند فعالیتهای شرکت در ماههای اخیر بسیار روند خوبی بوده است و انتشار اخبار خوب از شرکت نیز محصول همین روند رو به رشد و تغییر فضای شرکت است.
مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت در فروردین ماه، گفت: عملکرد شرکت در جذب پرتفوی در فروردین موفقیتآمیز بوده، اما این کافی نیست و باید روند موفقیت شرکت در ۱۲ ماه سال ادامه پیدا کند و تلاش کنیم تمرکزمان را بر روی اهدافمان حفظ کنیم.
رشنوادی خاطر نشان کرد: سرمد باید به روزهای خوب خود بازگردد و بتواند سهم خود را در بازار بیمه کشور تثبیت کند.
وی به تدوین برنامه راهبردی شرکت نیز اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی شرکت، میثاقنامه ما برای تحقق اهدافمان است و همه مدیران ارشد شرکت باید به آن پایبند باشند و برای اجرای آن برنامه عملیاتی داشته باشند.
مدیرعامل بیمه سرمد یکی از بخشهای مهم برنامه راهبری شرکت را افزایش سهم فروش آنلاین دانست و گفت: توجه به فروش آنلاین بیمهنامه، سیاست جدی ما در سالجاری بوده و افزایش سهم فروش آنلاین در پرتفوی شرکت را با قدرت پیش میبریم.
رشنوادی به ضرورت ارائه طرحهای نوآورانه هم اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از بودجه شرکت در سال ۱۴۰۱ در راستای برنامه راهبردی، به بخش تحقیق و توسعه اختصاص یافته است تا بتوانیم با ارائه طرحهای نوآورانه بیمهای، از بازار مستعدی که در کشور در این زمینه وجود دارد، نهایت بهره را ببریم.
مدیرعامل بیمه سرمد همچنین با تاکید بر اینکه سرمد در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، گفت: سال ۱۴۰۱ از این نظر که نقطه اتصال بین دو برنامه راهبردی سه ساله شرکت است، سال بسیار مهمی برای سرمد محسوب میشود و باید برنامههای خود را به ویژه در حوزه فروش آنلاین و توسعه شبکه فروش به طور جدی پیگیری کنیم.
وی افزود: سال ۱۴۰۱ میتواند آغاز یک دهه پرفروغ برای بیمه سرمد باشد.
در ادامه این جلسه، علی آفرین، مدیر بیمههای اشخاص، حسن پورحسینی مدیر بیمههای آتشسوزی و باربری و حسین پایندانی مدیر امور استانها و شبکه فروش، برنامههای حوزه خود را برای سال ۱۴۰۱ تشریح کردند.