رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا از افزایش خدمات جدید به سبد خدمات امدادی مشتریان سایپا خبر داد و گفت: به منظور جلب رضایت بیشتر و ارائه خدمات امدادی مطلوبتر به مالکان محصولات سایپا، طرحهای جدید امدادی به شبکه خدمات امداد خودرو سایپا افزوده میشود.
عباس فخاریان با اعلام این مطلب افزود: طرح امداد تعویض شیشه، ساخت و تعویض سویچ و برخی خدمات تعمیراتی سبک از جمله خدمات جدید امدادی است که به زودی به بسته خدمات شرکت امدادخودروسایپا اضافه میشوند.
او با اشاره به اینکه هم اکنون خدمات امدادی سایپا در ۳ سطح خدمات عمومی، الزامی و تکمیلی ارائه میشود اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر خدمات الزامی که در ازای خرید خودرو نو به صورت رایگان به دارندگان گروه خودرو سازی سایپا اختصاص مییابد؛ بسته خدماتی نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است که شامل امداد تصادفات است تا مشتریان علاوه بر دریافت امداد الزامی سایپا، در صورت خرید این خدمت، خدمات امدادی تصادفات را در مدت اشتراک دریافت کنند.
مدیر عملیات شرکت امدادخودروسایپا همچنین به طرح خدمات مشترک امدادی محصولات سایپا اشاره کرد و افزود: بر این اساس تمامی مشتریان سایپا پس از تحویل خودرو صفر، به مدت ۲ سال از خدمات مشترک و امدادی رایگان شرکت امداد خودرو سایپا بهره مند میشوند، اگر چه این خدمات فنی شامل تصادفات نمیشود و چنانچه در دوره اشتراک ۲ ساله امداد رایگان نیز این حادثه رخ دهد پرداخت هزینه خدمات امدادی ناشی از تصادف بر عهده مشتری است.
فخاریان با تاکید بر اینکه شرکت امدادخودروسایپا هر گونه خدمات امدادی را بسته به نیاز مشتریان ارائه میکند گفت: مشتری الزامی در استفاده از خدمات امدادی سایپا ندارد. هر چند با توجه به مزیت خدمات امداد خودرو سایپا در استفاده از قطعات اصل، ضمانت خدمات و بهره مندی از امکانات و تجهیزات مناسب و امدادگران مجرب، به مالکان توصیه میشود از خدمات امدادی با کیفیت و مطلوب سایپا استفاده کنند.
او همچنین با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش سفرها، به مشتریان محصولات سایپا توصیه کرد که خدمات امدادی را از شرکتهای امدادی معتبر دریافت کنند تا خدمات امدادی مطمئن، تخصصی و با کیفیتی به آنها ارائه شود و در صورت نیاز و عدم رضایت از خدمات ارائه شده، قابل پیگیری باشد.
اقدامات اصلاحی امداد خودرو سایپا در حوزه تامین قطعات و هزینه خدمات
فخاریان همچنین با اشاره به سیستم گسترده نظرسنجی از مشتریان و بیشترین بازخوردها در حوزه تامین قطعات و هزینه خدمات امدادی گفت: با توجه به دریافت بیشترین نظرات مشتریان در بخش هزینه خدمات و تامین قطعات هم اکنون بیشترین اقدامات اصلاحی در این حوزهها در حال اجراست تا بهبود مورد نظر حاصل شود.
او با اشاره به اهمیت تامین به موقع قطعات در انجام تعمیرات و خدمات امدادی گفت: شرکت امداد خودرو سایپا با توجه به اولویت تامین قطعات توسط شرکت سایپا یدک همواره تلاش میکند تا قطعات مورد نیاز در بخش خدمات امدادی و تعمیرات با وقفه و مشکلی مواجه نشود.
او همچنین هزینه خدمات امدادی را مطابق ارزش خدماتی که ارائه میشود دانست و تاکید کرد: هم اکنون هزینه خدمات امداد سایپا نسبت به هزینهای که در بازار آزاد ارائه میشود هزینه زیادی نیست؛ با این حال با تشدید نظارتها و جلوگیری از سوء استفاده و خطای احتمالی امدادگران و همچنین صرفه جویی در سایر بخش ها، در نظر داریم هزینه خدمات امدادی را کاهش داده تا میزان رضایت مشتریان افزایش یابد.
تخفیف در هزینه خدمات با تمدید کارت اشتراک امدادی مشترکان سایپا
مدیر عملیات امدادخودروسایپا در ادامه در خصوص اعمال تخفیف در خدمات امدادی مشتریان گفت: مشتریانی که کارت اشتراک خدمات امدادی خود را تمدید میکنند در صورت عدم استفاده از خدمات امدادخودرو سایپا قطعا شامل تخفیف در هزینه خدمات خواهند شد. در واقع مشتریانی که ریسک کمتری دارند طبعا هزینه کمتری برای اشتراک در خدمات امدادی پرداخت میکنند.
فخاریان در پایان با توجه به خدمات شبانه روزی امداد خودرو سایپا یادآور شد: مرکز تماس امداد خودرو سایپا ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ در خدمت مشتریان محصولات سایپا است و متقاضیان میتوانند در صورت هرگونه نیاز به دریافت خدمات امدادی با این شماره تماس گرفته و در خواست خدمات امدادی کنند. همچنین مشتریان گروه خودروسازی سایپا میتوانند در صورت نیاز به خدمات خودرو در محل شامل انجام سرویسهای دوره ای، بازدید فنی پیش از سفر و نصب قطعات آپشن با شماره ۸۴۴۴۴_۰۲۱ تماس بگیرند.