رویداد۲۴- نایب رئیس اجرایی فروش گروه خطوط هوایی لوفت هانزا که به ایران سفر کرده بود از افزایش 3 برابری پروازهای این شرکت به ایران و بالعکس خبر داد.
ینس بیشوف که به همراه قائم مقام فروش و خدمات خاورمیانه، آفریقا و جنوب شرق اروپا لوفت هانزار برای شرکت در مراسم 60 سالگی حضور در ایران به تهران سفر کرده بود با اشاره به حضور 60 ساله در بازار ایران خاط نشان کرد: گروه لوفت هانزا مفتخر است که یکی از طولانی ترین خدمات هوایی در ایران را داشته است و هم اکنون نیز از نظر تجاری ، بازرگانی و فرهنگی ارتباط این شرکت با ایران در بالاترین سطح است.
وی با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده توسط این شرکت در زمینه ارتقای ناوگان گفت: در سال 2015 حدود 3 میلیارد یورو برای نوسازی و حتی جایگزینی هواپیماهای جدید در این شرکت هزینه شده است که بخشی از این اقدامات مانند جلوگیری از انتشار آلودگی های صوتی و یا کاهش مصرف سوخت در راستای حفاظت از محیط زیست بوده است.
نایب رئیس اجرایی فروش لوفت هانزا به استفاده از فناوری های نوین در هواپیماهایی که به ایران پرواز می کنند اشاره کرد گفت: نه تنها از افزایش پروازها در ایران استقبال شده است بلکه سرمایه گذاری محصولات ما نیز با استقبال روبرو شوده است به طوریکه سال گذشته کابین های ارتقاء یافته جدید برای مسافرانی که بین ایران و آلمان پرواز می کنند باعث شد تا مسافران لذت بیشتری از سفر ببرند.
ورود گردشگر به ایران در 2 سال گذشته 3 برابر شده است
در ادامه این نشت شاهر مراد مدیر کل هواپیمایی لوفت هانزا در ایران نیز با اشاره به حضور طولانی مدت این شرکت در ایران گفت: ما مسافرانی در ایران داریم که در مدت 60 سال حضورمان در ایران ا فقط با پروازهای لوفت هانزا سفر کرده اند و این مایه دلگرمی برای افزایش خدمات است.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه عاملی باعث افزایش پرواز های این شرکت به ایران شده است گفت: افزایش تقاضا اصلی ترین موضوع برای افزایش پروازها به ایران بود و این افزایش تقاضا نیز بیشتر به استقبال از حضور گردشگران در ایران است.
به گفته این مقام ارشد هواپیمایی لوفت هانزا در ایران از افزایش 3 برابر گردشگران خارجی به ایران خبر داد و گفت: در 2 سال گذشته میزان استقبال گردشگران از ایران 3 برابر افزایش داشته است که در این راستا کشور های آلمان، سویس و فرانسه بالاترین میزان ورودی به ایران را داشتند.