صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 07
کد خبر: ۳۲۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱

معرفی بهترین و معروف‌ترین گیمر‌های جهان

معروف‌ترین گیمر‌های جهان چه کسانی هستند؟ گیمرها، دسته از خبره‌ترین و یا پرطرفدارترین اینفلوئنسر‌های دنیای گیم هستند که امروزه در شبکه‌های مختلفی مانند یوتیوب یا توییچ فعالیت می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم با معرفی این دسته از افراد، به بهترین کسانی که در این بخش فعالیت می‌کنند بپردازیم.

رویداد۲۴ معروف ترین گیمرهای جهان چه کسانی هستند؟ گیمرها، دسته از خبره‌ترین و یا پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای دنیای گیم هستند که امروزه در شبکه‌های مختلفی مانند یوتیوب یا توییچ فعالیت می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم با معرفی این دسته از افراد، به بهترین کسانی که در این بخش فعالیت می‌کنند بپردازیم.

گیمر کیست؟

امروزه معروف ترین گیمرهای جهان به حدی سر و صدا راه انداخته‌اند که بسیاری از جوانان دوست دارند در این زمینه فعالیت کنند. به همین خاطر می‌خواهیم در این قسمت به معرفی این دسته از افراد بپردازیم. ابتدا لازم است بدانید که گیمرها چه کسانی هستند. گیمر فردی است که از انجام انواع مختلف بازی‌های دیجیتال یا آنلاین لذت ‌می‌برد. به طور کلی، واژه گیمر به هر نوع فردی که علاقمند به بازی است، اطلاق می‌گردد. زمانی که از این واژه به صورت تخصصی استفاده می‌کنیم، منظور کسانی هستند که به صورت حرفه‌ای در یک سبک یا ژانر خاص بازی می‌کنند.

امروزه بازی‌های ویدیویی پیشرفت بسیار چشم‌گیری داشته‌اند. همین مورد سبب شده است تا محیط‌ها و ژانرهای مختلفی توسط شرکت‌ها برای بازی‌سازی ساخته شده و افراد در هرنوع سلیقه و طیفی که قرار دارند، در آن درگیر شوند. از سوی دیگر، افزایش چشم‌گیر کیفیت گرافیک بازی‌ها باعث جذب بیشتر افراد به این نوع سرگرمی‌ شده است. حال کافیست پارامتری به نام "رقابت" را در این نوع سرگرمی اضافه کنیم تا هیجان آن‌ها بیشتر شود. این کار با آنلاین شدن بازی‌ها میسر شد و باعث شد تا طیف بسیاری از افراد بتوانند با یکدیگر رقابت کنند. با این وجود پس از چند سال، عده‌ای از افراد همانند سرگرمی‌های سنتی، توانستند در این زمینه نیز از خود برتری‌هایی نشان دهند و به عنوان معروف ترین گیمرهای جهان شناخته شوند.

معروف ترین گیمرهای جهان توانستند با اشتراک گذاری نوع بازی‌ها و گیم پلی که دارند، مخاطبان بسیاری را گرد خود جمع کنند. در ادامه به معرفی چندین مورد از بهترین گیمرهای جهان می‌پردازیم که می‌توانید با دنبال کردن آنها در شبکه‌های مجازی، از نوع بازی آنها لذت ببرید.

معرفی معروف ترین گیمرهای جهان در یوتیوب

از آنجایی که ما می‌خواهیم به معرفی "معروف ترین" افراد در این زمینه بپردازیم، بهتر است از یک پلتفرم برای ارزیابی این کاربران استفاده نماییم. برای معرفی معروف ترین گیمرهای جهان، از یوتیوب استفاده می‌کنیم. چراکه این رسانه علاوه بر آنکه جایگاه تمام افراد گیمر مشهور در جهان است، مخاطبان بسیاری از سراسر جهان دارد و غالب افراد در زمینه بازی در این زمینه فعالیت می‌کنند. همچنین یوتیوب امکانات مختلفی را برای کاربران خود در این عرصه درنظر گرفته است از جمله قابلیت لایو یا Youtube Gaming Live که تنها در یک ماه اول سال 2022 به اندازه 1.13 میلیارد ساعت در آن محتوا ارائه شد.

PewDiePie | رتبه نخست معروف ترین گیمرهای جهان

پیودی پای با نام اصلی        فلیکس آورید اولف شلبرگ، اولین و از معروف ترین گیمرهای جهان است. او همچنین با داشتن 111 میلیون نفر سابسکرایبر، به عنوان چهارمین کانال بزرگ یوتبوب شناخته می‌شود. این فرد 32 سال سن دارد و اهل کشور سوئد می‌باشد. او فعالیت خود را در یوتیوب در سال 2010 در زمان دانشگاه ایجاد کرد. داستان زندگی او نیز جالب است. چراکه او از دانشگاه به دلیل عدم علاقه به رشته خود خارج شد و پس از کارآموزی ناکامش در یک آژانس تبلیغاتی، به تولید محتوا در یوتیوب رو آورد.

پیودی پای در بخش بازی‌های رایانه‌ای ترسناک، کمدی و نیز Lets play توانست محتواهای شاخصی را تولید کند. یکی از فعالیت‌های او در کانال، تبلیغ بازی‌های مستقل است که به حمایت از آنها در فروش منجر می‌شود.

Markiplier | معروف ترین چهره گیمری و اینفلوئنسر یوتیوب

 دومین فردی که در لیست معروف ترین گیمرهای جهان قرار دارد، مارک ادوارد فیش پاک اهل کشور آمریکا است. این فرد 33 ساله کانال خود را از سال 2012 راه اندازی کرد و از محتوای باکیفیت گرفته تا ویدیوهای میم، از بازی‌های ترسناک تا ویدیوهای فان و عکس العملی را در کانال خود منتشر می‌کند. او اکنون بیش از 5000 ویدیو دارد که برای همه طیف‌ها مناسب می‌باشد. او ترجیح می‌دهد بازی‌های مستقل و ترسناک را انجام دهد، به عنوان مثال، Five Nights at Freddy. کانال او اکنون بیش از 33.2 میلیون نفر اشتراک کننده دارد.

VanossGaming | رتبه سوم معروف ترین گیمرهای جهان

VanossGaming کانال بازی ایوان فونگ 25 ساله کانادایی است. ویدئوهای ایوان شامل انجام بازی‌های مختلف در کنار سایر گیمرهای یوتیوب است. VanossGaming از سال 2011 ویدیوها را بارگذاری کرده است و اکنون به عنوان 20 کانال برتر یوتیوب می‌باشد. این فرد در کنار بازی، یک کانال موسیقی به نام Rynx نیز دارد. جالب است بدانید که این کاربر توانسته است در دو رویداد The game award و نیز Shorty Awards در سال‌های 2014 و 2016 نامزد شود. کانال او اکنون 25.7 میلیون نفر اشتراک کننده دارد.

jacksepticeye  | چهارمین یوتیوبر معروف گیمینگ

کانال او در سال 2007 ایجاد شده است اما فعالیت‌هایش در زمینه گیم را می‌توان از سال 2012 دانست. شان ویلیام مک لافلین سومین رتبه در معروف ترین گیمرهای جهان را به خود اختصاص می‌دهد که با نام مستعار jacksepticeye، فعالیت می‌کند. اگر در فضای مجازی کسی را دیدید که به صورت لهجه‌دار (بریتیش) در ابتدای ویدیو جمله"Top of the mornin' to ya laddies! My name is Jacksepticeye!" را بیان می‌کند، او ویلیام مک لافلین است.

او در سال 2013 توجه PewDiePie را به خود جلب کرد که در یک ویدیو از او نام برد. پس از انجام این کار، کانال او به طرز قابل توجهی رشد کرد. این فرد هر روز چند ویدیو آپلود می‌کند، اگرچه همه آنها در بازی نیستند اما تمرکز زیادی روی زندگی یک گیمر دارد.

Ninja | بازیکن حرفه ای بتل رویال و استریمر

از جمله شخصیت‌های برجسته‌ای که می‌توان در بخش معروف ترین گیمرهای جهان به معرفی آن پرداخت، باید به نینجا اشاره کرد. این فرد که با نام اصلی ریچارد تیلور بلوینس اهل کشور آمریکا شناخته می‌شود، تاکنون دستاوردهای بسیاری داشته که می‌توان لقب یک گیمر واقعی را به او داد. از جمله:

  • مقام اول Fortnite Celebrity Pro-Am Tournament E3 2018
  • مقام اول PUBG Squads Gamescom Invitational 2017
  • رتبه دوم H1Z1 5s Dreamhack 2017
  • مقام اول H1Z1 Invitational 2015
  • رتبه اول Halo 4 Dallas 2012
  • مقام اول AGL 8 Knoxville

معرفی معروف ترین گیمرهای جهان در توییچ

در انتهای بخش معرفی معروف ترین گیمرهای جهان، از آنجایی که توییچ نیز یکی از پردنبال کننده‌ترین پلتفرم‌ها برای پلیرهای دنیای گیم است، می‌خواهیم لیستی از بهترین گیمرها در مقیاس جهانی براساس دنبال کننده آنها در این شبکه را نیز به شما معرفی کنیم که عبارتند از:

  • Ninja – 18.3 میلیون - Richard Blevins
  • Auronplay – 13.3 میلیون - Raúl Álvarez
  • Rubius – 12.4 میلیون - Rubén Doblas
  • Ibai – 11.3 میلیون - Ibai Llanos
  • Tfue – 11.1 میلیون - Turner Tenney
  • xQc – 11 میلیون - Félix Lengyel
  • Shroud – 10.2 میلیون - Michael Grzesiek
  • TheGrefg – 10 میلیون - David Cánovas
  • Pokimane – 9.2 میلیون - Imane Anys

نظرات شما