رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، امیر رضا نخعی با بیان مطلب فوق افزود: این مهم با توجه به حضور فعال شرکت سایپاشیشه در نمایشگاههای مشهد و استان مازندران است که منجر به جذب بازارهای جدید در حوزه محصولات شرکت شده است.
نخعی تصریح کرد: بستر سازی برای توسعه مبادلات و همکاریهای تجاری، تکمیل ظرفیتهای موجود و تبادل آخرین تجارب و دستاوردهای مهندسی با شرکتهای مختلف از جمله دیگر اهداف حضور در نمایشگاه قطعات خودرو است.
او افزایش کیفیت مجصولات را یکی از برنامههای اصلی این شرکت دانست و گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به افزایش کیفی سازی قطعات و شرایط ویژه ماشین آلات شرکت، ارتقاء کیفیت محصولات طی دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت در حوزههای تجهیزات و ماشین آلات، فرآیند تولید، مواد اولیه و سیستمهای نرم افزاری مرتبط، در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل سایپا شیشه افزود: خوشبختانه شاخصهای کیفی و عملکردی اخذ شده از مشتریان طی چهار ماه اخیر بیانگر رشد قابل ملاحظه در این خصوص است.
او تصریح کرد: تشکیل کمیتهای از مجربترین مدیران و کارشناسان شرکت تحت عنوان کمیته "مدیریت تکنولوژی" با هدف شناسایی و بر طرف کردن مودهای تکنولوژی حال حاضر و آتی شرکت و ارتقاء سیستم مدیریت کارخانه در حوزههای مربوطه بر همین اساس صورت گرفته است.
نخعی حضور در بازار افتر مارکت و فروش قطعات تولیدی را یکی دیگر از برنامههای شرکت سایپاشیشه دانست و گفت: تمرکز سایپاشیشه بر تطبیق شرایط کیفی محصولات قابل عرضه به بازار قطعات یدکی و OEM است که این امر منجر به خوشنامی برند سایپاشیشه در بین همکاران تجاری و مصرف کنندگان نهایی محصولات شرکت شده است.
او تاکید کرد: شرکت سایپاشیشه هم راستا با تکالیف و برنامههای ابلاغی وزارت صمت و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص اصالت قطعات تولیدی به منظور مبارزه با قطعات تقلبی و قاچاق، توجه ویژهای در این خصوص داشته است.
مدیرعامل سایپا شیشه افزود: بر این اساس نحوه چاپ لوگو و سریال روی محصولات قابل عرضه به بازار، به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی مورد پایش و کنترل قرار میگیرد و با توجه به نوع محصولات این شرکت، بررسی روشهای نوین شناسایی و ردیابی محصول در دستور کار واحدهای مربوطه قرار گرفته است.