صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 17
کد خبر: ۳۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

درخواست صدور حکم حبس ابد برای سرمربی استقلال!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت با شرایطی که برای ریکاردو ساپینتو به‌وجود آورده‌اند بهتر است برای او حکم ابد بدهند.

رویداد۲۴ محمد نوری درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال روند خوبش را از بازی با تراکتور تبریز در جام حذفی ادامه داد. بازیکنان در مقطعی از لحاظ روحی ـ روانی مشکل داشتند که ریکاردو ساپینتو به‌خوبی روی آنها کار کرد، برخی بازیکنان مثل مهدی قایدی، آرش رضاوند، عارف غلامی و... به دوران اوج خود بازگشته‌اند، شکل تیم دست ساپینتو آمده است و تعویض‌های خوبی انجام می‌دهد. استقلال توانست امتیازهای ازدست‌رفته را جبران کند و با توجه به لغزش پرسپولیس هم‌امتیاز این تیم شود.

بازیکنان استقلال با غیرت و تعصب بازی می‌‌کنند
وی افزود: بازیکنان به آن خودباوری لازم رسیده‌اند و با تعصب و غیرت بازی می‌کنند. استقلال مدعی قهرمانی است و لیاقت دبل کردن قهرمانی را دارد، ساپینتو نیز به‌خوبی روی مسائل روحی ـ روانی بازیکنان کار کرده است و به آنها القا کرد که می‌توانند امتیازهای ازدست‌رفته را جبران کنند.

کمیته انضباطی شمشیر را از رو بسته است
پیشکسوت تیم فوتبال در مورد درگیری مجتبی حسینی سرمربی پیکان با روی ماتا دستیار ساپینتو و همچنین اظهارات سرمربی استقلال در نشست خبری، تصریح کرد: چرا این هفته‌ها همه روی ساپینتو زوم کرده‌اند؟ متأسفانه در هر بازی هر کسی به خودش اجازه می‌دهد حاشیه‌سازی کند، این مسئله ضعف کسانی است که نظارت می‌کنند. ساپینتو فردی است که شور و هیجان زیادی دارد، به دیگران چه‌ربطی دارد؟ چرا هر کسی دست روی نقطه‌ضعف این مربی می‌گذارد؟ کمیته انضباطی هم شمشیر را از رو برای استقلال بسته است و هر هفته به‌جای برخورد با عاملان حاشیه، ساپینتو را محروم می‌کند. استقلال این هفته‌ها قدرتمند ظاهر شده است و می‌خواهند با حاشیه‌سازی به تیم ضربه بزنند. رفتارهای مربیان با ساپینتو در جاهای دیگر انعکاس پیدا می‌کند و برای کشورمان خوب نیست.


بیشتر بخوانید: ویدئو جنجالی که باشگاه مس کرمان علیه ساپینتو منتشر کرد


پیکان مدیر ندارد که حسینی دخالت می‌کند؟
نوری با اشاره به رفتار حسینی، سرمربی پیکان با دستیار ساپینتو خاطرنشان کرد: پیکان مدیر و سرپرست ندارد که سرمربی از روی نیمکت بلند می‌شود و به خودش اجازه می‌دهد به‌سمت کادر فنی استقلال برود؟ سرمربی پیکان تنها می‌تواند در مسائل فنی دخالت کند نه اینکه درباره هر قضیه‌ای دخالت کند. از رفتاری که با کادر فنی استقلال شد، ناراحت هستیم. خوشحالم باشگاه استقلال بیانیه داد و اعتراضش را علنی کرد. از حسینی بعید بود که این رفتار را انجام دهد. او در بقیه بازی‌ها کنار خط آرام است ولی مشخص بود او را تحریک کرده بودند تا به کادر فنی ساپینتو بی‌احترامی کند.

حسینی گفت "بتمرگ"، ولی ساپینتو احضار شد
«امیدوارم کمیته انضباطی عدالت را رعایت کند.»، وی با بیان این جمله ادامه داد: یک نفر به کادر فنی استقلال گفت "بِتَمَرگ"، ولی ساپینتو را احضار کردند، این بنده خدا را مظلوم گیر آورده‌اند و نمی‌دانم مشکل‌شان با او چیست، بهتر است با این شرایط، به ساپینتو حکم حبس ابد بدهند! من مانده‌ام مربیان تیم‌ها چطور به این زودی پرتغالی یاد گرفته‌اند و صحبت‌ها را ترجمه می‌کنند، فارسی بلد نیستند ولی پرتغالی ترجمه می‌کنند، با این شرایط به لیگ‌های معتبر بروند و مربیگری کنند چون چندزبانه هستند و نیاز به مترجم ندارند. این حاشیه‌سازی‌ها برای استقلال به‌خاطر گرفتن نتایج اخیر تیم است، ادامه این رفتارها درست نیست و خشم پیشکسوتان را در پی خواهد داشت.

پرسپولیس برای سومی، چهارمی بجنگد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه با پیروزی روز گذشته سپاهان، به‌نظر می‌رسد این تیم مدعی اصلی قهرمانی باشد، گفت: بازی‌های سپاهان را دیده‌ام، آنها تیم پرمهره و خوبی هستند. سپاهان می‌تواند رقیب جدی استقلال برای قهرمانی باشد، پرسپولیس بهتر است برای سومی و چهارمی بجنگد، چون جنگ قهرمانی بین استقلال و سپاهان است، هرچند مدعی اصلی را استقلال می‌دانم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد فرزند ایران
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
من یک استقلالی هستم رفتار این مربی استقلال آبروی تیم را میبردبهتر است قراردادش را فسخ کنید ،مجیدی، نکونام، قلعه نوعی،خسرو حیدری را بیارید
مهدی بیابی
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
حبس ابد کمه اینا که بلدن اعدام کنن حکم اعدام بهش بدن خیال همه ی این مفسدین و دزدان فوتبال راحت بشه
رضا
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
لنگی ها مگه دروغ گفته تا سلطانی فر دوباره سرکار نیاد لنگ عمرٱ قهرمان بشه نشون به اون نشون که حتی تو دو قهرمانی لنگ هم تو فدراسیون سمت داشت میتونین یه سرچ بزنید تا حقیقت اشکار بشه
علی
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
تروخدا خفه کنید این ممد رو خدایش فقط بلد زر بزنه اگه لهش بگن این حرفت رو تکرار کن یادش نمیاد چی گفته پون فقط میبافه
ناشناس
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
مگه تو اعتراضات اخیر شرکت کرده که ابد گرفته؟
راستی!اون که حکمش اعدام هست.ببخشید.قاطی شد
امپراتور
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
تنها خاطره ای که از این آقا سراغ دارم.بازی استقلال با تولی پرس قزوین در لیگ دسته سوم است.که ایشان در ترکیب بود.واستقلال هم اون بازی را باخت.
رضایی
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
بدبختی فوتبال ما اینه که ایشون را کارشناس فوتبال عنوان می کنند. دوتا بازی واسه استقلال کرده اونم وقتی توی دسته سه بوده حالا برای مطرح شدن هرروز میاد توی رسانه ها تا بگم منم هستم. تا وقتی امثال شما از رفتارهای زشت و دور از انسانی ساپینتو دفاع می کنید همین آش و همین کاسه خواهد بود. آخه انسان سالم از الفاظ جنگل وحیوان استفاده می کنه. جالبه که استق لالی ها میگن اینا توهین نیست .
علی
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
خاک توسرت نوری خررررررررر
بهرام
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
آقای محمدنوری توباخوردن یک دونه مویز گرمیت شده وچرندیات میگی یه دکترحتما برو اصلا مقایسه استقلال با پرسپولیس طلم آشکار به پرسپولیس است شنیدی میگن جوجه رواخرپاییز میشمارن پس چرا بادوتابرد الکی رده بندی کردی واما سایتو بهتره مدتی دربیمارستان بخوابه شاید شفاپیداکنه واینقدر خزی بازی وخشن نباشه
سرخ کابوس آبی
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
بازهم ممل کفتر باز ول شد استقلال تو دیدارهی خودش این ممل وپلاستیکی رو پشت میله ها نگه میداره میگه اینا رو نمیشناسیم ولی اینا رو بموقش ول میکنه اطراف استقلال با حرفای خودشون رو مخ تیمها مانور بدن آخرش ممل وپلاستیکی رو میشناسید یا نه استقلال اعلام کنهخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
هشدار به رییس الدنگ کمیته انضباطی فوتبال کشور!
امروز که ژست گرفتی و ساپینتو رو اینطوری جریمه می کنی، طبق روال گذشته، این سرمربی خارجی میره دادگاه CAS و شکایت می کنه و در آینده ای نه چندان دور بیت المال کشور مجبور به پرداخت جریمه های میلیون دلاری میشه، حالا رییس الدنگ کمیته انضباطی! شما این پول بیت المال رو قبول می کنی اگه جریمه شدیم که میشیم از جیب مبارک پرداخت کنی؟! ناسلامتی مهدی تاج از این آتیش زدن به بیت المال کشور کم توی کارنامه کثیفش نداره
م-الف
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
سابينتو تصميم كرفته است از اين جنكل بي در وبيكر بي قانون ادمهاي سخيف فضاي مسموم كاري وفقدان امنيت جاني فرار كندوبه جريان مربيان خارجي قبلي مثل استراماجوني وكالدرون وشيفر ببيونده وبا كارنامه خوب بره كشورهاي اونور اب وبا تقديم مدارك ومستندات وفيلمهاى زنده اقامه دعوي برعليه استقلال وفوتبال ما بكند وبا وكيلهاي مجرب ادعاى خسارات وحقوق معوقه دولا بهنا بكنه ومثل استراماجوني همه بي كفايتيها وسوءمديريتها وعقده هاى ضد بشري ميهمانوازي فوتبال مارو به ثلابه بكشه وتنبيه كنه ..
پاسخ ها
ناشناس
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
جنابان کمیته انظباطی .



چه خبر از اتوبوس تیم ملی

اوف بر شما.

چه خبر از تادید های بعضی مربیان داخلی.
متاسفم از اینکه در نظام مقدسنون علناّ یک بام و دو هوارو هم رو سفید کردید.


راستی چه خبر .

بخدا زشته ببینی یه مربی رو از پشت بزنن و به حساب فرهنگ ایران بذارن.

کمیته ی خاله بازی اینجا ایران است‌ اینجا نظاممون مقدسه.
اینقدر چهره اش رو مختوش نکنید .

کمی خجالت بکشید .
نظرات شما