رویداد۲۴ حسین فلاحی: لینکهای استوری اینستاگرام یکی از راههایی است که میتوانید پستهای خود را سفارشی کنید. زمانی که لینکهای استوری برای اولین بار راهاندازی شدند، به شکل یک ویژگی کشیدن به بالا (swipe-up) فقط برای حسابهای اینستاگرام با بیش از ۱۰۰۰۰ فالوور در دسترس بودند. اما این ویژگی Swipe-up دیگر وجود ندارد (به جز در تبلیغات استوری) و حالا با یک برچسب پیوند جایگزین شده است که در دسترس همه کاربران است.
در این مقاله در مورد استیکرهای لینک استوری اینستاگرام صحبت خواهیم کرد و به چگونگی و موارد استفاده از آنها خواهیم پرداخت.
مانند انواع دیگر استیکرها در اینستاگرام مانند مکان، نظرسنجی و سؤالات - استیکرهای پیوند استوری اینستاگرام راه دیگری برای شخصیسازی پستهای استوری شما هستند. برخلاف ویژگی منسخو شده کشیدن به بالا (swipe-up)، که فقط برای حسابهایی با بیش از ۱۰۰۰۰ فالوور در دسترس بود، برچسب پیوند استوری برای همه در دسترس است.
میتوان از آن برای به اشتراک گذاشتن پیوند به محصولات، ویدئوهای YouTube یا مقالات آنلاین و مانند اینها استفاده کرد.
۱. در تب صفحه اصلی برنامه اینستاگرام، روی علامت مثبت در نماد نمایه خود در سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید یا انگشت خود را به سمت راست بکشید.
۲. یک عکس یا ویدئو را از گالری تلفن همراه خود انتخاب کنید، یا روی ایجاد، ضربه بزنید تا یک پست از یک پس زمینه خالی بسازید.
۳. روی نماد استیکر در بالای صفحه ضربه بزنید.
۴. روی لینک ضربه بزنید.
۵. URL وب سایتی را که میخواهید دنبال کنندگان خود را به آن راهنمایی کنید، جایگذاری کنید، سپس روی Done ضربه بزنید.
نکته سریع: میتوانید متن برچسب را سفارشی کنید یا جزئیات بیشتری برای لینک پیش فرض ارائه دهید.
۶. برای تغییر رنگ فونت، روی لینک ضربه بزنید، برای جابجایی پیوند بکشید و لینک را برای تغییر اندازه دلخواه خود فشار دهید.
۷. ایجاد پست استوری خود را طبق معمول تمام کنید و سپس آن را به اشتراک بگذارید.
۱. لینک به پستهای وبلاگ یا مقالات آنلاین: آخرین پست وبلاگ خود را تبلیغ کنید یا مقاله جالبی را که اخیرا خوانده اید به اشتراک بگذارید.
۲. لینک محصولات: اگر یک اینفلوئنسر هستید، استوری اینستاگرام مکانی ایدهآل برای لینک است، به خصوص اگر در مورد محصولی که در پست خود دارید صحبت میکنید یا آن را میپوشید. اگر صاحب کسب و کار هستید، میتوانید به صفحه محصول خاصی لینک دهید.
۳. لینک خرید بلیط: اگر میزبان یک رویداد هستید، یک لینک مستقیم برای خرید بلیط با تماس برای اقدام میتواند راهی موثر برای افزایش فروش باشد.
۴. لینک خدمات کتاب: از لینک های برچسب برای تشویق مشتریان به رزرو مدل مو، برنامه ریزی مشاوره و موارد دیگر استفاده کنید.