صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 07
کد خبر: ۳۳۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

واکنش ابتکار به آموزش و پرورش: در محیطی که نامحرم نیست نمی توانید حجاب را اجبار کنید

معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است.

رویداد۲۴ معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت حسن روحانی در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی‌کنند در توییتر خود نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و نیز از اصول قانون اساسی ایران است. از سال ۹۶ پیشنهاد دادیم که مانند مدارس خاص و مدرسه حداد عادل حجاب در مدارس دخترانه اجباری نباشد. روی پیشنهاد پیگیری و پافشاری کردیم، ولی تنگ نظران متحجر ممانعت کردند! شرعاً هم در محیطی که نامحرم نیست نمی‌توانیدحجاب را اجبار کنید!

منبع: دیده‌بان ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین اراکی
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
مگه اجبارمی کنند؟مگه عقل ندارن خلاف شرع میکنن،کجاشرع گفته حجاب درنزدهم جنس واجبه ؟مگه علمانمی گن هرشرعی عقلی وهرعقلی شرعیه ؟پس کارغیرشرعی اینهاغیرعقلیست ومسئولین عزیزمرتبط باموضوع عقل ندارند علی برکت الله
ناشناس
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
ابتکار تو دهه شصت زندگی می کنه. دختر بچه دهه هشتادی عقایدش با ابتکار متفاوت هست. محیط زنانه دیگه چی هست؟ چند درصد محیط های کشور زنانه هستند؟
ناشناس
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
در مدارس بدون معلم مرد منم موافقم
ش ه
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
خودتون گول نزنید اهای دست بالا ها زودتر این بی ححابی را حمع کنید و گر نه کاری میکنیم ما با حجابها که دنیا را بلرزاند
نظرات شما