صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 24
کد خبر: ۳۳۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

جنجال حذف از آسیا در اردوی استقلال ادامه دارد

معاون حقوقی باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که این تیم هنوز از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده است.

رویداد۲۴ به گزارش فوتبال ۳۶۰، کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی مدارک تیم‌های حاضر در سراسر قاره آسیا است و گفته می‌شود این موضوع توسط یک شرکت ممیزی آلمانی در حال انجام است. مصطفی زارعی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در آخرین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که دهم خردادماه، موعد اعلام نام تیم‌هایی است که توانسته‌اند مجوز حرفه‌ای‌سازی دریافت کنند. در این میان، بیشترین ابهام درباره تیم استقلال مطرح است که فصل گذشته توانست فاتح لیگ برتر شود، اما شانس حداقللی برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا دارد.

آبی‌ها نتوانستند تا پایان موعد یازدهم فروردین‌ماه سال جاری بدهی‌های خود را تسویه کنند و همین مسئله باعث شده تا استقلال در آستانه کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد. البته که در این‌باره اظهارنظر‌های متفاوتی به میان آمده و برخی از مدیران باشگاه استقلال و حتی وزیر ورزش‌وجوانان معتقدند که با توجه به رایزنی انجام شده، استقلال شانس حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را دارد و هنوز از گردونه رقابت‌ها کنار نرفته و آبی‌ها می‌توانند مجوز حرفه‌ای‌سازی دریافت کنند.

ما صددرصد از آسیا حذف شده‌ایم!

خسرو حیدری مربی استقلال روز گذشته در حاشیه دیدار دربی پایتخت مقابل پرسپولیس، درباره مشکلات آبی‌پوشان پایتخت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و خبر حذف این تیم از این رقابت‌ها گفت: «بله ما حذف شده‌ایم. چرا نباید راستش را بگوییم و ما ۱۰۰ درصد حذف شده‌ایم. متاسفانه تیم استقلال خیلی زیر فشار بود، اما دم تک تک بازیکنان گرم و دست‌شان را می‌بوسم، چون غیرت گذاشتند. هواداران تیم همه چیز را می‌دانند».

حیدری با اشاره به عدم پرداخت بدهی‌های باشگاه در موعد مقرر توضیح داد: «وقتی تیم استقلال از آسیا حذف شد آمدند و بدهی‌ها را پرداخت کردند، اما چه فایده وقتی تیم حذف شده است. دست بچه‌ها درد نکند که با وجود این که زیر فشار بودند، اما آمدند بازی کردند و برد‌های خوبی را به دست آوردند، اما تیم در بازی امروز همان استقلال همیشگی نبود».

ما مدارک‌مان را آپلود کرده‌ایم و حذف نشده‌ایم!

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال که این روز‌ها در نقش سخنگو هم فعالیت می‌کند، در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، صحبت‌های خسرو حیدری را نقض کرد و گفت: «این موضوع درست نیست. اظهارات و گمانه زنی‌هایی که در این خصوص در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی مطرح می‌شود، به خاطر نداشتن اطلاعات درست است. استقلال همه موارد لازم پنج گانه را بارگذاری کرده و هنوز هیچ جلسه‌ای برای تصمیم گیری برگزار نشده و مشخص نیست چه تیم‌هایی مجوز حضور در آسیا را کسب می‌کنند».

سمیعی با اشاره عدم آغاز بررسی مدارک تیم‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح داد: «بررسی مدارک هنوز آغاز نشده است. همه پیگیری‌ها را انجام داده و می‌دهیم. از هر روزنه و شانسی که باشد، استفاده می‌کنیم».

نظرات شما