صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 31
کد خبر: ۳۳۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

بانوی قهرمان ملی‌پوش خودکشی کرد!

حسین بیناییان عضو تیم ملی پاراتیراندازی ایران و همسر برناکی روز یکشنبه با تایید خودکشی همسرش اظهار کرد: برناکی طی چند روز گذشته دچار فشار روحی شدید بود.

رویداد۲۴ حسین بیناییان عضو تیم ملی پاراتیراندازی ایران و همسر برناکی روز یکشنبه با تایید خودکشی همسرش اظهار کرد: برناکی طی چند روز گذشته دچار فشار روحی شدید بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان از صدور نظریه کارشناسی و تخصصی فوت نایب قهرمان بازی‌های پاراآسیایی به مراجع قضایی خبر داد و همسر این ورزشکار خودکشی وی را تایید کرد.

 «زهرا برناکی» ۳۳ ساله، نایب‌قهرمان دامغانی دوومیدانی بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی و صاحب ۶ مدال دوومیدانی معلولان کشور حوالی ساعت ۱۷ عصر شنبه بر اثر سقوط از طبقه چهارم یک ساختمان دچار ضربه شدید شد و پس از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: بخشی از پرونده مربوط به اعلام علت فوت برناکی از سوی کارشناسان اداره‌کل پزشکی قانونی انجام شد و اکنون اطلاعات لازم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بدون ارایه اطلاعات بیشتر، گفت: اعلام نظر رسمی درباره فوت برناکی توسط مراجع قضایی صورت می‌گیرد.

همچنین حسین بیناییان عضو تیم ملی پاراتیراندازی ایران و همسر برناکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید خودکشی همسرش اظهار کرد: برناکی طی چند روز گذشته دچار فشار روحی شدید بود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره علت فشار روحی برناکی افزود: همسرش دچار فشار روحی ناشی از کار شده بود و علت سقوطش از ساختمان ممکن است به دلیل این فشار روحی بوده باشد.

زهرا برناکی کیست؟

زهرا برناکی قهرمان دو و میدانی و تیراندازی با تفنگ بادی پارالمپیک کشورمان متولد ۱۳۶۹ در دامغان میباشد که متاسفانه روز در ۷ خرداد ۱۴۰۲ بر اثر سقوط از ساختمان جانش را از دست داد و فوت کرد در ادامه به بیوگرافی این ورزشکار خواهیم پرداخت.

حسین بینائیان همسر وی نیز صاحب ۱۰ مدال طلا و نقره کشوری در رشته دوومیدانی و عضو تیم ملی پاراتیراندازی ایران است.

بیوگرافی زهرا برناکی

زهرا برناکی در سال ۱۳۶۹ در شهر دامغان به دنیا آمد دارای ۶ مدال در رشته دو و میدانی کشور و پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ می‌باشد او همچنین سالهاست در تیم ملی ایران فعالیت دارد در سال ۲۰۱۸ خانم زهرا برناکی موفق شد در مسابقات پاراآسیایی مدال طلا و نقره به دست آورد.

درگذشت

خانم زهرا برناکی در هفتم خرداد ۱۴۰۲ از طبقه چهارم یک ساختمان در شهر دامغان به پایین پرتاب شده که متاسفانه به علت جراحات بسیار زیاد فوت می‌کند ایشان بعد از سقوط از ساختمان به بیمارستان کوثر سمنان منتقل می‌شود، اما به دلیل جراحات واریز شده جانش را از دست می‌دهد.

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
کار آ.... مثل بقیه خودکشی‌ها یه روزی اینا آشکار میشه
ماراکشتید
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
عجب هرکسی جونش دوست داره کسی که این کار خودکشی میکنه که توان خرید گوشت و مرغ واجاره خونه نداشته باشه خدا رحمتش کنه و روحش شاد یادش گرامی باد صبر به خانواده محترمش عنایت بفرماید
Amin
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
به نظرم تیتر " عاقبت ورزشکاری که پناهنده نشد" بهتره .
فشار روحی ناشی از کار ؟ طرف ورزشکاره و چندین مدال داره و اگه از مربی یا مدیری ناراضی باشه میتونه ازش شکایت کنه یا به راحتی با رسانه ها مصاحبه کنه و طرف رو بدبخت کنه . وقتی هیچکدوم از این کارهارو نکرده یعنی فشارها به گونه ای بوده که جرات نمیکرده حرفی بزنه یا شایدم تهدید شده .
ورزشکارهای زن معمولا 10 برابر بیشتر از مظنونین به قتل ، زیر نظر هستن و باید برای تمام کارهایی که میکنن و حرف هایی که میزنن پاسخگو باشن .
نظرات شما