صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 03
کد خبر: ۳۴۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون وزیر راه: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن در تهران ۱۰۰ میلیون تومان با ۲۳ درصد سود است

محمد آئینی معاون وزیر راه گفت: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن با ۲۳ درصد سود به متقاضیان پرداخت می‌شود.

رویداد۲۴ معاون وزیر راه از پرداخت وام مرمت واحد‌های مسکونی در بافت‌های تاریخی با سود ۲۳درصدی خبر داد و گفت: وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود.

محمد آئینی با یادآوری تصویب وام خاص مرمت و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی و ابنیه واقع در بافت‌های تاریخی در شورای پول و اعتبار و ابلاغ آن به بانک‌ها در ۲۴ خردادماه امسال، اظهار کرد: بر این اساس تسهیلات مرمت و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی و ابنیه در بافت‌های تاریخی در سقف‌های ۳۶۰ میلیون، ۳۲۰، ۲۸۰، ۲۴۰ و ۲۰۰ میلیون تومان به‌ترتیب در شهر‌های تهران، شهر‌های بالای یک میلیون نفر جمعیت، مراکز استان‌ها، سایر شهر‌ها و روستا‌ها با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار و دوره بازپرداخت حداکثر ۵ ساله تعیین شده است.


بیشتر بخوانید: بازار سیاه وام؛ وام یک روزه با شرایط خاص


وی ادامه داد: متقاضیان در طول دوره مرمت می‌توانند از تسهیلات ودیعه مسکن برای اسکان موقت با سقف‌های ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان به‌ترتیب در شهر‌های تهران، سایر کلان‌شهر‌ها و سایر شهر‌ها به‌شکل قرض‌الحسنه و بازپرداخت ۵ ساله استفاده کنند.

آیینی فرصت‌های ایجادشده را گام‌های دولت برای تشویق مردم به نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد و همچنین سکونتگاه‌هایی پیرامون بافت‌های تاریخی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با این اقدامات نوسازی بافت‌ها در سراسر کشور سرعت بگیرد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
پرداخت 11 وام قرض‌الحسنه به کارمندان یک بانک ثابت کرد که 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی در کشور بوده است
و این در حالی است که بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم از بهمن ماه سال 1400 تاکنون در مورد پرداخت نکردن وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط بانک ها گلستان و نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه بیش از هزار بار اعتراض کردم ولی متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟
كاربر محترم نظر شما دريافت شد و تا ساعتی دیگر قابل مشاهده خواهد بود.

پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن در بهمن ماه سال 1400 توسط دولت و هم بانک مرکزی به همه بانک‌ها ابلاغ شده است ولی متاسفانه مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران و... انجام نمی دهند و پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند چرا؟
ناشناس
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
اگر وام "قرض الحسنه" است پس در یافت سود 23 درصد یعنی چی؟ چرا معانی واژه ها را تغییر میدهید پس نزولخواری چیست؟
رایش سوم
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
بانک های اسلامی
ربا خواری
دشمن مردم اون کشور
نظرات شما