صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 24
کد خبر: ۳۴۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

قمه کشان شهرک راه آهن دستگیر شدند

بنا بر اعلام سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، ۲ تن از عاملان تبعه کشورهای همسایه که باعث ناامنی با استفاده از سلاح سرد قدرت نمایی می‌کردند، دستگیر شدند.

رویداد۲۴ به گزارش رکنا؛ سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ساعت ۲۳:۰۰ روز گذشته خبری مبنی بر قمه کشی و قدرت نمایی ۲ نفر اراذل و اوباش در محله شهرک راه آهن تهران دریافت شد و بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از قمه و چاقو اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی می‌کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان این پلیس سریعا به محل اعزام و هر ۲ متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و قصد حمله به ماموران با استفاده از سلاح سرد را داشتند، بلافاصله خلع سلاح و در محل زمینگیر و دستگیر شدند و این متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودرو‌ها اعتراف کردند.


بیشتر بخوانید:  قمه‌کشی مرگبار پدر و پسر در سفره‌خانه سنتی


سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهمان ۲۵ الی ۲۸ ساله بودند و یکی از آن‌ها از اتباع کشور همسایه بودند به بزه انتسابی در پی جویی‌ها انتظامی اعتراف کردند، افزود: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

منبع: رکنا
نظرات شما