صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 08
کد خبر: ۳۴۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳۶۸ نظر
یادداشت مدیرمسئول رویداد۲۴؛

شرم بر صداوسیما، شرم بر سازندگان برنامه حسینیه معلی/ زجرکش کردن پدر و مادر شهید برای گرم کردن روضه و جذب مخاطب!

محمد حیدری مدیرمسئول رویداد۲۴ در یادداشتی به حضور پدر و مادر یک شهید و نمایش جنازه شهید در مقابل آنها در یکی از برنامه‌های شبکه سوم سیما اعتراض کرده و آن را اقدامی شرم آور با هدف جذب مخاطب و به اصطلاح گرم کردن تنور روضه خوانده است.

رویداد۲۴ محمد حیدری: شب‌های گذشته برنامه‌ای بنام حسینیه معلی از شبکه سوم تلویزیون پخش شد که پدر و مادر یک مفقودالاثر میهمانش بودند. در میانه به پدر و مادر پیری که میهمان برنامه  بودند، به یکباره پیکری نشان داده و گفته شد که پیکر فرزند شهید آنهاست . آنچه در آن دقایق بر آن پدر و مادر پیر و خسته‌دل گذشت تا برنامه‌سازان (به هر قیمتی حتی بردن یک پیرمرد و پیرزن تا آستانه مرگ) موفق به بالا بردن دوز سوز و گداز شوند، دلیل نوشتن این یادداشت است؛ یادداشتی که احتمالا برخی از خواندن آن برنجند، اما ایرادی ندارد. حقیقت آن است که قصدم از یادداشت همین است تا نه تنها زشتی، بلکه جنایتی که اتفاق افتاد را تشریح کنم.

ابتدا مجبورم برای شروع، یک روایت تلخ خانوادگی را تعریف کنم. پدر بزرگم (پدر ِ مادرم) سه پسر داشت؛ به ترتیب سن عباسعلی، علی‌اکبر و مصطفی جم. عباسعلی ارتشی و تکاور بود و اوایل جنگ در کردستان شهید شد. علی‌اکبر پاسدار بود که تازه ازدواج کرده بود و دو فرزند داشت، به همراه برادر کوچک‌ترش مصطفی که بسیجی بود هر دو در عملیات کربلای پنج حضور داشتند؛ علی‌اکبر آنجا شهید می‌شود اما تا سال‌ها هیچ خبری از مصطفی شنیده نشد. برخی گفتند در همان عملیات به همراه برادرش شهید شده و برخی دیگر می‌گفتند مجروح شده و در اسارت است. همه پسرهای پدربزرگ و مادربزرگم شهید و مفقود بودند و تنها دل‌خوشی‌شان دخترانشان بود.

آن زمان، امام خمینی به دختر‌ها توصیه کرده بودند که جهاد کنند و با فرزندان این آب و خاک که در جنگ مجروح شده بودند ازدواج کنند تا جانبازان گوشه‌گیر و افسرده و فراموش نشوند. یکی از دخترها (مادرم) به مسجد محل می‌رود و درخواست می‌کند اگر جانبازی قصد ازدواج داشته باشد را به او معرفی کنند تا با او ازدواج کند.

از طریق یکی از بستگان (خاله مادرم)، که خود مادر دو شهید بود با یک جانباز نابینا از دو‌ چشم آشنا می‌شود؛ (پدرم) جوانی که تصادفا هم‌رزم و هم‌محلی سه برادر مادر ما بود، سالها بعد به دلیل عدم بینایی و گم کردن مسیر تردد از ارتفاع زیاد سقوط می‌کند و شهید می‌شود.

وقتی به پدر بزرگم خبر دادند یک جانباز می‌خواهد به خواستگاری دخترش بیاید، بسیار عصبانی می‌شود و مخالفت می‌کند. او معتقد بود دو فرزند شهید و یک مفقودالاثر دارد و دیگر توان این را ندارد که یک جانباز هم به خانواده‌اش اضافه شود؛ با این‌حال از پس دخترش برنیامد. برای اینکه داماد هم منصرف شود، شرط گذاشت که هیچ جهیزیه‌ای نمی‌دهد. این هم فایده نکرد و بلاخره وصلت انجام شد و حالا این خانواده دو شهید، یک مفقود الاثر و یک جانباز نابینا از دو چشم داشت.

سال‌ها از این وصلت گذشت اما همچنان خبری از برادر سوم، یعنی مصطفی نبود! پدربزرگ، پدر و بستگانم همیشه پیگیر مصطفی بودند و مرتب لیست اسرای آزاد شده را چک می‌کردند یا از طریق معراج شهدا، پیگیر پیکر تفحص‌شده‌ها بودند.

سرانجام روز واقعه رسید؛ خبر آمد جسدی پیدا شده است؛ البته خبری از جسد نبود. آن زمان تکنولوژی تست دی‌ان‌ای نبود و چند تکه استخوان آورده بودند و گفتند پیکر مصطفی جم است زیرا پلاک او کنار استخوان‌ها بوده است.

تمام خانواده جمع شدند که خبر را به پدربزرگ بدهند. وقتی شنید از شدت عصبانیت شیشه‌های خانه را با عصا شکست! هنوز باور نمی‌کرد؛ چند دهه به امید بازگشت فرزندش زنده بود. نمی‌توانست بپذیرد این دو تکه استخوان، همان فرزند کوچکش مصطفی است. خیلی زمان می‌خواست تا چنین واقعیتی را بپذیرد. سال‌ها انتظار، او را برای اتفاق دیگری آماده کرده بود، نه دیدن چند تکه استخوان‌هایی که لای یک پارچه سفید پیچیده بودند.

یکی دو روز بعد مراسم باشکوهی برای مصطفی برگزار شد. پدر بزرگ در مراسم هیچ نگفت. ناراحت بود. مفهوم زنده ماندنش را از دست داده بود اما نه سخنی گفت نه گریه کرد نه بی‌تابی. مدتی بعد هم دق کرد و تمام شد!

تا وقتی زنده بود، یکبار نشنیدیم بگوید جنگ نعمت است. از جنگ متنفر بود؛ سه پسر و سرنوشت یک دخترش را برای جنگ داده بود. از اینکه دو نوه‌اش (فرزندان علی‌اکبر) بدون پدر بزرگ می‌شدند، دلگیر بود؛ از اینکه دامادش حتی نمی‌تواند فرزندانش را ببینید، غم‌زده بود و آخر هم با تمام چیزهایی که دنیا از او گرفته بود، از دنیا رفت و تنها دل‌خوشی‌اش را هم چند تکه استخوان از او گرفت.

این روایت را بگذارید کنار روایت پدر و مادری که تنها دل‌خوشی‌ و امید زنده ماندنشان، خبری است که شاید از فرزندشان بیاید. صداوسیما اما در برنامه‌ای شرم‌آور، شرم آور و باز شرم‌آور، با وارونه نشان دادن زندگی خانواده شهدا و برای سوءاستفاده از احساسات پاک آنها، پدر و مادر را به استودیوی تلویزیون آورده‌ و جسدی را به دستشان می‌دهد!

برای درآوردن اشک و آه مخاطب، پدر و مادری را که یک عمر منتظر فرزندشان بودند را در یک برنامه زنده زجرکش کردند تا سکانس جانسوز خوب از آب در بیاید! و بعد هم درناک‌ترین کلمات را به اسم روضه برای آن‌ها خواندند تا شکسته شدن مادر و پدر را به رخ بیننده بکشانند‌؛ بی آنکه حتی ذره‌ای به پدر و مادر شهید رحم کنند،  حال او را بفهمند و حریم خصوصی آنها را رعایت کنند!

واقعا اوف بر شما! اوف بر صداوسیما که دیگر پیش مردم نه عزت دارد، نه ابرو. از یک پیرمرد و پیرزن سو استفاده کردید تا به اهداف خود برسید. نه  سن و سال آن‌ها برایتان مهم بود، نه شرایط روحی آنها و نه شاید شرایط بیماری آنها. تو گویی عمدا می‌خواستند این دو جوری زجر بکشند که به خیال خودشان خوب اشک مخاطب را در بیاورند. اگر اتفاقی برای آنها می‌افتاد می‌گفتند پدر و مادر شهید در شب عاشورا پیش فرزند شهیدشان رفتند!

شرما بر شما! شرم بر افکار شما که اینگونه بی‌رحمانه از احساسات پاک دو فرشته‌ای که چهار دهه منتظر یک خبر بودند سوءاستفاده کردید. لحظه دیدن جنازه هیچ پسری برای پدرش زیبا نیست. دیدن تکه استخوان‌های هیچ فرزندی برای مادرش راحت نیست. آنها نیاز به خلوت داشتند تا ابتدا بپذیرند، احساسات واقعی خود را بدون ترس از دیده شدن و یا قضاوت شدن بروز دهند و با خود بگریند، یا شاید داد بزنند، یا شاید سکوت کنند، یا شاید... نه اینکه مقابل چشم میلیون‌ها نفر آنها را زجرکش کنند و به حریم نجیبانه‌شان تجاوز کنند.

شرم برشما! شرم بر شما! شرم بر شما!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۶۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۰۰
ناشناس
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
مادر به آرزوش رسوندن اتفاقا بچه ش دادن بغلش
م. ن
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
بگذریم از گزارشی که مغرضانه تهیه شده، کلیدواژه های اپوزیسیون خارج از کشور کاملا مشهود دیده میشه، گمراهان و ناآگاهان داخلی رو هم بهش اضافه کنید
ابراهیم هادی
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
با اینکه با حرفت بسیار مخالفم...
اما این مصداق توئه که برای جذب کامنت و بازدید این متن رو انتشار دادی!
پس شرم بر تو که بی بصیرت و نا آگاه این خزعبلات رو انتشار میدید!
مهدی
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
من نمیدونم چرا بعضی وقت ها ما حزب اللهی ها نمیخواهیم کار اشتباهی ک انجام میدیم قبول کنیم این برنامه خوب بوده ولی اون قسنت ک جنازه از تابوت در میاورن وب مادر و پدر پیر شهید میگن در آغوش میگیری و ادامه همش غلط و خیلی خیلی زشت بوده. فقط خدا خودش ببخشد از این گناه بزرگی ک انجام دادیم چه صدا سیما و چه دست اندر کاران و گارگردان و اونایی ک این قسمت ابرنامه رو انجام دادن.مطمعن باشید مادر پیر و پدر پیر شهید ک شما اونکارو کردین باها شون .خدا از شما نمیگذره.وای بحال شما.
حسین
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
سلام ننگ و شرم بر شما باد که کاسه ی داغ تر از آش شدید
قبلا با پدر و مادر شهید هماهنگ شده بود، ننگ بر شما که به دنبال بهانه و عقده گشایی هستید
ناشناس
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
البته هدفتان از به تصویر کشیدن این بوده که امنیت امروز ما . تمام مدیون شهدا .
فقط راه نشان دادن خیلی
تند بوده خصوصا در حضور

پدر و مادر عالی مرتبه
ناشناس
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
خدالعنتتون کنه ک از این پدرومادرپیرسوءاستفاده گردین برنامه مضخرف دروغین ب ظاهرگریه میکنین فقط برای جذب مخاطب خدالعنتتون کنه اصلابرنامه خوبی نبود پرازدروغ وریا خداازتون نگذره براپول چ کارهایی ک نمیکتیدشهداروب تمسخرمیگیریدامام حسین نابودتون کنه
ناشناس
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
احمدی ۰۰:۳۱ !
من هم حالم از تو و امثال تو بهم می‌خوره! امیدوارم درد و بلای آقای مطیعی و آقای رسولی و همکارانشون بخوره تو فرق سرت! چون اون موقعی که تو از ترس مردن تو سوراخ موش چپیده بودی و پوشک بسته بودی، پدر آقای رسولی بود که برای حفظ این مرز و بوم و مردم کشورش به شهادت رسید!
پاسخ ها
ناشناس
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
نفرین‌ناحق می چرخه بر می گرده به صاحبش.بیشتر نفرین کن.منفجر شی
ناشناس
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
درد بی درمان شما دین ستیزیه و نه چیز دیگه. اگر نگران احساسات مردم هستی پس واسه چی یه سری مطالبی میذاری که احساسات مردم رو جریحه دار میکنی؟
حالا به جیره خواران بی نزاکتت بسپار که نظر من رو منفی بارون کنن یا الفاظ دُرّ و گهرشون رو بکار ببرن!
ناشناس
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
فقط پاسخ کاربر ۲۲:۳۴ رو ببینید؛ که خودش با این جمله‌اش مُهر تاییدی به نظر کاربر ۱۰:۰۶ زده.
به قول یکی از کاربران، مشخص شد که این افراد از عوامل رویداد ۲۴ هستن که اینجوری سوخته
فراهانی
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
شما بیشتر نگران اثرگذاری این برنامه بودید تا خانواده شهید
تف به ذات دروغگو
پاسخ ها
ناشناس
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
صداوسیماصبح تاشب دروغ تحویل مردم میده
گمنام
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
شرم بر شما ک ایثار خانواده های شهدا رو با پدربزرگ خودتون مقایسه میکنید
ایشون نتونسته با این سعادت کنار بیاد
دلیل نمیشه بقیه رو هم ب این چشم ببینید
واقعا متاسفم برای شهدای خانواده تون ک همچین خانواده ای دارن
ناشناس
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
رویداد
جای شما بودم سر میذاشتم میمردم
چقدر طرفدارات بی تربیت هستن ، دوزار شعور و عفت کلام ندارن ! سر بذار بمیر !
پاسخ ها
ناشناس
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
خفه شوپلشت
...
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
این همه عصبانیت نشان از خوب کار کردن این برنامه و سوختن خیلی ها هست....
ناشناس
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
مگه نمیگید تلویزیون ایران رو نمی بینید ؟ پس چرا در مورد برنامه های تلویزیون نظر میدید ؟ رویداد ! واقعا هدفت چیه ؟ یک عده مثل رضا و سپهر و ... رو که از عوامل خودت هستند اجیر کردی که یک تنه جواب همه رو بدن و نظرات مغرضانه ات رو توجیه کنن ؟!!!
خودت که داری از خون شهیدان خانواده ات سوء استفاده می کنی و ننه من غریبم درآوردی اشکالی نداره ؟!!!!
اکبر
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
ما یک لحظه تحمل دیدن چنین صحنه ای رو نداشتیم ، اونوقت پدر و مادرها و خانواده شهدا در این سالها چه کشیدند ؟!!! حتی یک لحظه هم حاضر نیستیم باهاشون همدردی کنیم ! شرم بر ما !
سرباز ولایت ??
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
حتما باید گند بزنن یه برنامه درست دارن میسازن حتما باید مثل برنامه مزخرف مهلا گند بزنن؟بجای تشکر تونه؟
ناشناس
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
رویداد24 تنها چیزی که خوب بلده سیاست بازی و مظلوم نمایی و بازی به احساسات مخاطب هست دقیقا همان کاری که صئدوسیما میکنه.
حالا بزن غیر قابل انتشار!
مهدی
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
این کار صدا و سیما برای کسانی زشت بود که به راحتی خواهان آزادی و برچیده شدن این انقلاب اند وگرنه کارشون خیلی هم عالی بود تا ببینیم این پدر و مادر ها چه کشیده اند در فراق عزیزانشون و کمی درک کنیم حال این پدر و مادر و خانواده های شهیدان رو اینجاست که میگند شنیدن کی بود مانند دیدن ما میشنیدم که پیکر شهید آوردند ولی هیچ وقت حالت خانواده های این شهیدان رو ندیده بودیم که چه برسرشون میاد اینا رو ببینید و خجالت بکشید و راحت وطن فروشی نکنید
ناشناس
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
در پاسخ به کاربر ۱۵:۰۸ که فرمودن "شماها میخواستین تا کربلا برین ولی بعد جام زهرو سر کشیدین" عرض کنم که واسه ترس از کمبود پوشک بوده؛ چون قاعدتا پوشک برای نوزادان تا کودکان ۲ سال هست؛ ولی در اون زمان، مردنماهایی مثل شما هم از ترسِ مُردن نیاز به پوشک پیدا کرده بودید!
م
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
عرض کردم کاربر ۲۲:۳۰ که به کرّات، نظر گذاشته و خودش رو مجاب به پاسخ دادن به همه کاربرانی می‌دونه که نظر مخالف رویداد ۲۴ رو دارن، از کجا دستور میگیره و نون می‌خوره؟! چرا نظرم رو منتشر نمی‌کنید؟! ایشون صادقانه جواب بدن که با پرچم یه کشور دیگه، اینجا نظرات غیر منطقی میذارن، هدفشون چیه؟!
ا
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
یا به قول خودتون برنامه‌های تلویزیون ایران رو نبینید یا یه برنامه رو کامل ببینید! آقای هلالی در اون برنامه خطاب به مسئولین فرمودن به ازای هر صندلی که بهش تکیه زدین، ۷۲ شهید از دست دادیم و هر پست و منصبی در این کشور، مدیون خون شهداست… چرا فقط به یک قسمت از یک برنامه می‌چسبید؟! آیا هدفتون جز تخریب، چیز دیگریه؟! از خدا و شهدا و ائمه اطهار شرم ندارید، از خودتون شرم کنید!
ناشناسی
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ماها که تو جلسات روضه مهدی رسولی و بنی فاطمه نبودیم تا حالا تاسف می خوردم و آرزوی بودن در هیات اونها رو داشتم
ولی .......................................
حیف
از چشمم افتادن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
متاسفم
به شما
پدر و مادر پیری رو ناراحت کردید
تفکر
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
نمی‌دونم اون مسؤولینی که خودشون و بچه‌ها شون در شرایط عالی زندگی می کنند و حتی پوشک بچه هاشون رو میرند از کشور خارجی می خرند ، چطور به این فکر نمی کنند که برای برگرداندن دین و مذهب و آسایش مردم، بهتره اندکی معمولی تر زندگی کنند و طعم بعضی از سختی‌ها رو بچشند و حال مردم رو درک کنند .جالبه همین مسؤولین میخوان با رونمایی سوز و گداز پدر و مادری دردمند و چشم انتظار ، به اصطلاح مردم رو به دین و مذهب سوق بدند؟؟؟!!! یعنی گناه بود اگه کاری می‌کردید تا این دو عزیز ساعاتی رو با حال خوب سپری کنند ؟؟؟!!!! واقعا اوف بر شما که حاضر نیستید از خودتون و فرزندانتون مایه بگذارید و لحظه ای از خوشی هاتون کم کنید تا بلکه اندکی ملت عزیز دردمند و فداکاری که عمری برای وطن و شرافت مملکت جان دادند و سختی کشیدند به آرامش برسند!!
آیا فکر نمی کنید دیگه بهتره از خودتون مایه بگذارید و دل این عزیزان رو بیشتر از این به درد نیارید ؟؟؟؟ اونا امتحان خودشون رو با دادن عزیزترین سرمایه های زندگی شون پس دادند ، شما از اونها سو استفاده نکنید.
ناشناس
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
حسینیه معلی مکانی ست برای یه مشت مداح معلوم الحال نان به نرخ روز خور که به نام اسلام و شهدا و ... دکان کاسبی باز کردن.این وسط فقط نمی دونم نجم الدین شریعتی از کجا پیداش شد؟
ن
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
در عجبم که نظرات مکرر کاربری به اسم "رضا" که در مقابل آقای "محمد حسن" و بعضی کاربران دیگه، از الفاظ بی‌ادبانه استفاده می‌کنه، همش منتشر شده! مگه شرط انتشار نظرات، عدم توهین و ... نیست؟! چرا اجازه میدید شخص بی‌ادب و بی‌فرهنگی مثل ایشون مدام نظر بده و نظراتش رو منتشر می‌کنید؟!
افرادی مثل ایشون که حتی خداوند به گوش و چشم و قلبشون، مُهر زده و از درک حقیقت عاجزند، بهتره که دهنشون هم بسته باشه!
پاسخ ها
رضا
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
بایدم منتشر بشه امثالت از جوابهای بنده و سایرین فقط توهین رو برداشت میکنین اگه چشم بصیرتتون رو وا کنین میبینین شما و همفکران تون با طرز فکرتون ۴۴ ساله دارین هم کشور رو غارت میکنین هم جای افراد کار بلد رو با زور بله قربان گویی تون گرفتین و روزگار مملکت رو سیاه کردین در واقع این شمایین که به شعور جامعه توهین کردین و میکنین اگه م نخوایین چشمتونو بروی واقعیات باز کنین مساله ای دیگر !! که با جهل مقدس تون مشغول ساختن دنیاتون با چاشنی ریاکاری هستین ...
ناشناس
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
خاک بر سر بیشرفتون
ناشناس
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
نیمه اول یادداشت ربطی به برنامه ندارد اما در مورد نیمه دوم باید این را پرسید که آیا از قبل به پدر و مادر شهید خبر دقیق نداده بودند که جسد پسرتان را به برنامه زنده خواهیم آورد و مقابل به قول شما میلیون ها نفر نمایش خواهیم داد؟ آیا از آن ها رضایت نگرفته بودند و مقابل عمل انجام شده قرارشان دادند؟ و آیا پیش تر جسد فرزندشان را ندیده بودند و برای اولین بار این جا دیدنش؟
جواب به این سوال ها می تواند موضع ما را در مورد این اتفاق مشخص کند (و آن وقت من هم می توانم فحش بدهم) اما در یادداشت شما عصبانیتی هست که باعث شده اصلا به این سوالات فکر نکنید و به عنوان یک نویسنده حتی دنبال پاسخ هم نباشید. من از نیت های درونی شما بی خبرم اما لحن یادداشت شما طوری است که انگار از قبل از صدا و سیما و حسینیه معلی متنفر بوده اید و حالا بهانه مناسب برای نفرت پراکنی پیدا کرده اید.
ناشناس
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
خاک بر سرشون کنن مردای گنده بی خاصیت خجالت نمیکشن پیرزن پیرمرد بیچاره رو دق دادن با اون دهنای گشادشون
ایشالا سر خودشون بیاد
ن.م
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
آقای حیدری یا حالا هرکی!
ما شروع کننده جنگ نبودیم! ما در مقابل جنگی که بهمون تحمیل شد دفاع کردیم!
ننگ بر شما و صد شرم بر شما که واژه "جنگ" رو بجای واژه "مقدس دفاع" جوانان و مردم غیور کشورمون از این آب و خاک مقدس، بکار می‌برید!
شیار ۱۴۳ رو دیدی؟! لحظه درآغوش گرفتن فرزند، ولو چند قطعه استخوان که سالها در انتظار اومدنش بودی، بهترین لحظه زندگی یک پدر و مادره؛ گرچه دوست‌تر می‌داشتند فرزندشون رو زنده در آغوش بگیرند. ولی حالا که مشیت الهی بر این قرار گرفته که روح فرزندشون در جوار رحمت ابدی خداوند و در آغوش خداوند باشه به همون چند قطعه استخوان هم راضی شدند. نه تنها این پدر و مادر؛ که پدر و مادرهای زیادی رو دیدم که پس از پیدا شدن پیکر مطهر فرزند شهید و مفقودشون، دلشون آروم گرفت. با تک تک لحظات درآغوش گرفتن پیکر مطهر این شهید بزرگوار توسط پدر و مادر چشم‌براهش، اشک ریختم و براشون اجر جزیل و صبر جمیل از خداوند خواستم. تا آخر عمر، خودم رو مدیون چنین فرشتگان زمینی می‌دونم و دست‌بوس تک‌تک‌شون هستم که جوان و عزیز نازنینشون رو برای دفاع از من و شمای بی‌معرفت دادن!
پاسخ ها
ناشناس
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
شماها میخواستین تا کربلا برین ولی بعد جام زهرو سر کشیدین
ناشناس
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
حیف از واژه شرم که نثار این جماعت گریه فروش شود. درس هایی که از نکبت و نابودی جنگ گرفتیم را با زشتی این نمایش‌ها مرور می‌کنیم تا یادمان باشد و یادمان بماند که مردم این سرزمین چگونه هیزم تنور بازی های سیاسی شدند.
ایمان
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
شرم بر رویداد۲۴ و حیدری.که معلوم نیست آبشخورش کجاست.که اینطور مردم رو میخواد به جون هم بندازه با مطالب جهت دارش.تو هم یک عوضی هستی که فهمیدی کجا برات نون داره
ناشناس
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
مشکل اینه که نمیتونید درک کنید .
بابا طرف داره میگه ایشالله سر بچه خودت بیاد ، یعنی چی ؟! یعنی شهادت رو درک نکرده و نمیدونه کشته شدن برای خاک ، با شهادت تو راه خدا و اسلام چه فرقی داره !
بله عزیزم من دختر شهید میشناسم که الان ضد نطام و بی حجاب هستش چون درست تربیت نشده و پدرش هم برای خاک رفته ، نه اسلام ( اون هم قابل احترام هستش )
در مقابل خانواده های شهدایی که به وصیت شهیدشون که دفاع از اسلام و انقلاب و حجاب و ولایت بوده پایبند هستن .
اگر بتونی درک کنی حصرت زینب (س) چرا گفتن : من چیزی جز زیبایی ندیدم و همینطور مادر وهب چرا سر پسرش رو سمت دشمن پرت کرد ، اونوقت میتونی بفهمی مادر و پدر شهید چطور میتونن انتطار تبریک داشته باشن . بله دلتنگی هست ... ولی شهادت افتخاره
هر کسی دلش رو نداره ، یکیش خود من ... ولی دلیل نمیشه دروغ بدونم چون دارم کنار خودم این آدما رو میبینم .
ناشناس
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
خدایی چقدر سوختین راستشو بگین چیزی از برنامه حسینیه معلی نتونستین پیدا کنید گیر دادین به این شهید و خانوادش
بعضی از شماها همون کسانی هستین که وقتی مهسا امینی فوت کرد اومدین پیاز داغشو زیاد کردین که مردمو به جون هم بندازین
بسه دیگه اتفاقا خیلی ها اهل دیدن ماهواره نیستن ما که خداروشکر نداریم همشم تلویزیون ایران رو میبینیم بالاخره از شبکه های خارجی دروغگو حسود وطن فروش که بهتره
پدر مادر اون شهید هم خداروشکر سالمن هیچکاریشون نشده
شماها نگران نباشید اگه اعتقاد به خدا و قیامت دارین به فکر آخرت خودتون باشین نمیخاد دلسوز مردم باشین
پاسخ ها
فروزان
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
من کاری به این خبر ندارم. ولی یه چیزی میخوام به امثالتون بگم : چرا فکر میکنید فقط شماها مقرب درگاه خدایید چرا فکر میکنید پیامبر وخاندانشون فقط مال شماهان چرا ناراحتی وغم وغصه مردمو تو جامعه نمیبینی. چرا فکر میکنی صدا وسیما مورد قبول مردمه و فقط خبرای اونو دنبال میکنید وسرتون گیر دادید زیر برف چه عرض کنم زیر سنگو کلوخ تا هیچی نبینید ونشنوید خداوند برای همه ی بندگانشه امام حسین مال شماها نیس امام حسین برای آزاد مردان وشیر زنان دنیاس که جلوی ستم می ایستند و کوردل نیستن من خودم محجبه ام و عاشق حجاب ..فکر نکنید شماها خوبین بقیه مردم بدن فکر نکنید شماها بهشتی هستین بقیه جهنمی خسته شدیم از طرز فکرای شما جماعت
روح اله باغستانی
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
شما و خانواده ات ،منو یاد ابوسفیان و جنگ هایی که یارانش با پیامبر کردند می اندازی، شهادت به چشم شما کشته شدن هست.. تا اینقدر کوچک و محدود فکر می کنین..بهتر ازین نمی تونی یادداشت بزاری.حداقل حرمت اون سه تا شهید رو نگه میداشتی.. کارمندهای زن بی حجابت،چشمتو کور کرده.. حقایق و شهدا رو فراموش کردی بد بخت
رضایی
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
اینها برای استفاده شخصی خودش از خدا هم نمیگذره چه برسه یک شهید.
یاس کبود
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
هر کس قراره کوچکترین اهانتی به دین و مذهب و مداح و هربرنامه و عاملی که وابسته به دین هست بکنه بهتره همون اول دهنشو ببنده سکوت کنه و دوغشو بنوشه بشینه کنار بزاره مذهبیا کارشونو بکنن
یاس کبود
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
امثال این آدم ها فقط وقتی نظر میدن که ببینن قشر مذهبی ساکت ننشسته و یه برنامه ای مثل حسینیه معلی داره یاد خیلیا میاره که کیا رفتن ‌تا اونا بتونن زندگی کنن به نفعشون نیست میخوان به هربهانه ای تشویش اذهان عمومی کنن با چهار تا چرت و پرت سرهم کردن چهارنفر نادان هم نظر مثبت میدن
مهناز
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
حیدری خوب خودت را نشان دادی
خوشم اومد خوب داری می سوزی
خدا را شکر همه هم خانواده شهید شدند ،????????????????????
اما بسیار برنامه ناب وجذابی بود
فضولیش ب شما نیومده
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
شرم بر خودت ک حرف دهنتو نمیفهمی..اینا میخاستن نشون بدن این آدما چقد چشم انتظاری و سختی کشیدن،فداکاری کردن و...
ناشناس
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
برنامه‌ها‌تلویزیون‌واقعا‌بد‌شده‌
کاش‌یکی‌نظارت‌می‌کرد
عادل
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
چطور جرأت می کنی میگی شرم بر سازندگان برنامه حسینیه معلی؟!
اصلا میدونی داری چی میگی؟!
محمد
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
متاسفم برای صدا و سیما و مسولین بی کفایت کشور ، تاکی با احساسات پاک مردم بیچاره بازی میکنید، ...
حجاب
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
یعنی چی، چرا داستان پردازی می کنید، مقدمه چینی معلوم نیست داستان شما واقعی باشه. خوب بعد چهل سال زمان زیادی هست که مطمئن باشن فرزندشان شهید شده باشه، فقط انتظار نشستن بر سر مزارشان پدر و مادر این شهید عزیز رو آروم می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بعد چهل سال جنازه اون شهید سالم مونده ?!
عباس
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
چرا همه چیز رو به حاشیه می کشید تا یادمون میاد اگر کسی عزیزی از دست میده براش روضه می خونن تا گریه کنه خودش رو خالی کنه نکه براش جوک بگن تا بخنده این رسم ماست . و آقای حیدری شما برای منافع سیاسی خودتون دارید حاشیه درست میکنید وگرنه شما دلتون به حال کسی نمی سوزه....
ناشناس
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
کاش بعدیک هفته محل زندگی واحساسات پدر و مادر پیر را جویا می شدید که درچه وضعیت جسمی و روحی هستند
ناشناس
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
با پدر مادر بستگان صدرصد هماهنگ بودند اجازه گرفتند خدایی اون کسی که کامنت میزاره یه برهنه در پیت داغونه نه شهدا نه هیچی براشون مهم نیست پدر مادر قشنگ معلوم بود می‌دونستن چه خبره وگرنه همچین ریسکی نمیکنن قلب مادر بگیره خود مجری که آدم درستیه من عاشقشم صدرصد چند روز عقب‌تر هماهنگ کرده بودند حتی قبل برنامه مادر پدر شهید بچشون لمس کردند حتی دیدید اصلا جا نخوردند معلوم بود می‌دونستن حتی دمشون گرم گریشون تا توان داشتن نگر داشتن من دهه هفتادی هفتاد یکی هستم جنگ ندیدم چه برسه دهه هشتادی اتفاقا تمام تنم تاتو هست دم صداوسیما گرم من بی‌شعور حالی کردن پرچم حرمت داره سرود ملی نخوندن می خندیدیم الان میگم خاک تو سرم کل سرود در مورد شهداست من لجن خوشحال بودم ار خانواده شهید ممنون تو این بی غیرتی های عده ی از آدما لحظه ی جنگ دفاع غیرت یاد آوری کردن دمشون گرم لعنت به شما لجنا که میدونید هماهنگ شده هست چون واقعا رهبر رلست گفته دشمن احمق هستن مثلا نمی دونستن پیر مرد پیر زن یهوع قلبشون میگیره زبونم لال جیزی شون شه همین شما ها آت آشغالا که الان طرفدار شهدا شدید هر چی بر علیه حکومت باشه طرفدار هستید آلان حکومت بگه هرکس چادر سر کنه جریمه میشه باید لخت باشید به مرگ مادرم پهلوی رجوی میان چادر ترویج میدن نمی دونستن اتفاقی بیفته شماها در پیت آتو دستتون نمیدن آخه ابله من که نمی شناسمت ولی بدجور مزدوری میگن پلیس سپاه مزدور فلان خندم میگیره مزدور نمی دونی به کی میگن مزدور به کسی میگن میاد علیه حکومت قانون ملی یه کشور جنگ‌میکنه سپاه پلیس شغلشون دفاع از حکومت تمامیت ارضی مال ناموس مردمه بیشرفا مزدور چرا میگید دارن شغل وظیفه قانونی شون انجام میدن جمهوری اسلامی آمریکا میگه بیا مذاکره یا پهلوی میگه رضا پهلوی رجوی میگن بیا مذاکره یا رهبر ریس جمهور جمهوری اسلامی میگن آره ریس جمهور ایران میگن نه پهلوی رجوی چون رسمیت دارند آیا تو کوری تو جام جهانی برزیل روسیه قطر پرچم آوردن نام الله بود یا شیر آره نام الله بود سرود این نظام می خونن یا سرود نظام متلاشی پهلوی آره سرود جمهوری اسلامی ایران من دستام تنم تاتو خیلی چیزا فهمیدم کشورم جمهوری اسلامی ایران من باید برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران تعظیم کنم چون دارم زندگی میکنم باید از قانون پیروی کنم بخدا حوصله فک زدن با شماها ندارم چون خودتون میدونید چی هستید آقای فرخ نژاد اشغال اینقدر نگو صدای مردم من مردمم من کی خواستم تو حرف بزنی پس لال شو مردیکه پولکی آقای کریمی اول برو خواهر بنده خدا تو نجات بده بعد حرف بزن خدایی همشون مورد دارند رضا پهلوی زنش بیاد بشه ملکه یه زنی که با مرد فرانسوی می پره غیرت حالیش نیست شما هنوز فهم از مزدور به کیا میگن نمی دونی ابله مزدور به کسایی میگن از بیرون میان علیه حکومت قانونی یه کشور اعلان جنگ میکنن نه سپاه پلیس ارتش بسیج که یگان ها نظامی قانونی کشور هستند من جایی خفت میشم کجا زنگ میزنم پلیس بعد چجور مزدور هستن خواهر مادرم میرن خیابون خودم اطلاعات سپاه کلی بمب پیدا کرده دستگیر کرده میگید مزدور شماها پرت داغونید فقط فعلا برید یه واژه مزدور یاد بگیرید الان مزدور به شما میگن که علیه صدا سیما یه نظام قانونی جهانی مطمن نیستید چرت پرت چاپ میکنید منم الان بدون فیلتر شکن اومدم اصلا دیدم باز کرد تعجب کردم آزادی به چی میگن همه کندید شما شهید حالیتونه همین شهید واسه همین نظام رفت همین پرچم رفت اگه شما دلسوز بودید الکی کبریت نمی زدی البته حرفاتون بیات شده جمهوری اسلامی ایران هیچکس نمی تونه تکون بده من خودم از کسایی بودم تنفر داشتم همه چیز قاطعی کرده بودم یه کشور نشون بده همه سیاست مداراش آدم باشن فاسد نباشن همه کشورها دل دزد داره تو نامرد میدونی صدرصد هماهنگ شده جمهوری اسلامی ایران ۴۳ ساله دیونتون کرده خودش نمی دونه پیر مرد زبونم لال چیزیش شه چه رسانه هلی خارجی معاند شلوغ میکنن معلوم بود پدر مادر می دونستن حتی خانواده هم بیرون بودن لعنت بر هر چی وطن فروش لعنت الان من میکنن سردار سپاه لعنت بر قبر خودم مرده زنده خودم اگه نظامی یا حقوق بگیر نظام باشم آتیش بگیره زندگیمو اگه حقوق بگیر نظام باشم من راننده کامیون هستم برای ارگان های خصوصی بار حمل میکنن به دولت ربطی ندارن اینو گفتم که نگن این طرفداری میکنه حقوق بگیر نظام جمهوری اسلامی ایران قشنگ تمرین کن پسر گلم جمهوری اسلامی ایران اینو جهان میگها توهم بگو آفرین عزیزم تمام سفارت خونها ایران نوشته جمهوری اسلامی ایران تو اروپا آفریقا آسیا رو درب سفارت خونها نوشته جمهوری اسلامی ایران ننوشته پادشاهی پهلوی یا حکومت جنایتکار رجوی البته هر دو منقرض شدن خندم میگیره این آخوندا چجور گریتون آوردن ۴۳ساله میخواید هی میگید اینا میرن بنده خدا نیما زم گفت نظام کسی نمی تونه تکون بده بخدا من تاتو دار سپاه پلیس امنیت مارو ایجاد میکنن من کل کشورهای دور بر رفتم برید می فهمید ایران بهشته حتی دلتون برای دیدن یه سرباز کچل خودمون تنگ میشه اینجا سربازا هی چاکریم مراقب باش نوکرتم اونور انگار شوهر ننه دیدن زنده باد شهدا زنده باد جمهوری اسلامی ایران زنده باد سید عزیز امام خامنه ی تمام حرفاتون بزارید دم کوزه ابشو بخورید بای
پاسخ ها
ناشناس
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خدا شفات بده به حق امام حسین (ع)
علی
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ماشاءالله ... خخخخ
رکورد زدی تو کامنت گذاشتن
البته با بعضی از جملاتت موافق نیستم ولی به طور کلی
درود بر ایران و ایرانی و جمهوری اسلامی
درود بر ائمه ، امام و شهدا
به امید نابودی دشمنان و سرافرازی هر چه بیشتر ایران و ایرانی
ناشناس
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
چه ضری زدی!!
ناشناس
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
من یک خواهر شهید هستم
از خوندن پست های رویداد ۲۴ خیلی اعصابم به هم می ریزه خیلی بیشتر داغون میشم خیلی بیشتر رنج می کشند از نفاق و دورویی و پست فطرتی و بیشرفی و هرزگی جماعت فسادطلب
نمی‌خواد شماها دلسوز خانواده شهدا بشین
لازم نیست شماها دلتون برای خانواده شهدا بسوزه
شما با اخبار و مطالب دشمن پرستانه خود آب به آسیاب قاتلان برادر ما نریزید دلسوزی تون پیشگش
پاسخ ها
ناشناس
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
دشمن تو مقام و منصب داره
مردم عادی نیستن
مغز داشته باش و فکر کن
رضایی
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
تو از خون برادرت به نون رسیدی که اگر این برنامه ها نباشه نونت قطع میشه. ما هم خانواده شهیدیم شهید دادیم اما یک صدم درصد موافق این جور برنامه های مضحک برای بهره وری نیستیم.
آذربایجانی
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
اب ابه اسیاب قاتلان برادرت انهایی ریختند که غرامت جنگ رو نگرفتند و الان با قاتلین دوست نزدیکند ادرس رو اشتباه امدید خواهر من
من
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
ان شاالله یه روزی جسد عزیز خودشونو بدن بغلشون بعد بگن میخوای برات روضه کربلا بخونم
الین
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
لعنت بهتون که جگراین پدرومادررواین طورخون کردید،ننگ برشمااگه یکشون ازغصه دق میکردیاروی صندلی چرخدار بیفته جواب خداروچی میدید
زهرا
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
ایا این برنامه سازان بویی از صداقت و شرافت برده اند؟ اینها هدفمند عمل میکنند و هدفشان به نام دین ، دین زدایی در جامعه است
پاسخ ها
ناشناس
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
تو بویی از صداقت و شرافت بردی ؟؟؟؟
میدونی اصلا صداقت و شرافت چیه ؟؟؟؟
یا فقط اسمشو شنیدی !!!!!
ناشناس
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
برنامه بسیار عالی بود و تاثیرگذار
شرم بر شما آقای حیدری که:
-صغری کبری می‌بافی برای منافع شخصی و حزبیت
-از شهدا مایه میذاری برای منافع شخصی و حزببت
-حرمت خون سه شهید رو پایمال می‌کنی برای منافع شخصی و حزببت
-اجر پدر سه شهید رو زیر سوال می‌بری برای منافع شخصی و حزببت

شرم بر تو و بر امثال تو جناب حیدری
پاسخ ها
رضا
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
ببند مفت خور
مجید
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
من خودم فرزند شهیدم از سال 1361 که پدرمون با شش فرزند راه جبهه رو انتخاب کرد وشهید شد تا الان هیچ دوربینی رو تو خونمون راه ندادیم چه برسه با پای خودمون بریم جلوی دوربین... هدف شهدا چیزه دیگه ای بود.دفاع از وطن ناموس وشهرهامون بود وخواهد بود وهست تا ابد
حسین
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بدسوخته معلومه حیدری
ناشناس
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
از حرفهای آقای شریعتی معلوم بود که قبلاً با این پدر مادر بزرگوار شهید هماهنگ شده بوده پس نگید «یک دفعه »با پیکر شهید شون مواجه شدن!!!!
علی
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
کاسبان تحریم
کاسبان شهید و جانباز و مفقود شدن جوانان مردم
کاسبان فقیر و بدبخت و بیچاره شدن مردم
کاسبان عقب افتادن ایران از چرخه اقتصاد و اعتبار و عزت
......‌‌

البته خود به خلوت میروند آن کار دیگر می‌کنند( خاوری، طوسی، طبری، ثقتی، شجونی، کامران دانشجو، عیسی شریفی، رئیس اوقاف و هزاران مثال زنده و مستند دیگر)
پاسخ ها
ناشناس
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اشتب منفی!!
پروا
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
مفت خورا همه اینجا جمع شدن دارن کامنتای مثبت میزارن
به زمین گرم بخورین ایشالا
ناشناس
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
پدر و برادرم بهترین سالهای عمرشون رو صرف خدمت به این نظام کردندو به بدترین شکل ممکن یک سری از مسئولین مسلمان نما یابه عبارتی انسان نماشکنجه شون کردند خداازتون نگذره ...حرف برای گفتن زیاده ....بسه دیگه اینهمه دروغ اینهمه دروغ ...
کیومرث
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
یه سوال . آیا این حرکت و این کار لازم بود؟
محمدرضا
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اونهایی که طرفدار این کار بودن خودشون جای این پدر ومادر بزارن بعد ببینن چی میکشن کلا این کار مسخره بود
پاسخ ها
محمد حسن
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
تو فکر پدر و مادر خودت باش عزیز دلم
اینها حدود ۴۰ سال چشم انتظار بودن و ۴۰ سال در انواع و اقسام مراسمها ، تشییع جنازه ها و روضه ها بودن و گریه کردن و زجر کشیدن و تقریبا مطمین بودن که پسرشون سالم و زنده برنمی‌گرده .
چون پایان جنگ عراق و ایران مشخصه . آزادی اسراء و باز شدن زندانها و سقوط صدام و همه اینها تموم شده و مطمئنا دیگه کسی تو اسارت نبوده و نیست .
و خدا بهشون آرامش و معنویت بالایی داده .
شما اصلا غصه این پدر و مادر بزرگوار رو نخور .
الکی هم خودتو فکرتو درگیر نکن .
بیشتر مطالعه کن که بفهمی راجع به چی داری نظر میدی ...
ضمنا روضه ائمه هم بخشی از زندگی همه ماهیت و با گریه بر ائمه بزرگ شدیم و خواهیم مرد و طبیعت زندگی ماست .
بدرود
رضا
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
محمدحسن بگو چند میگیری گریه کنی؟؟؟؟
چند میگیری حماقت و نفهمی از خودت در وکنی؟؟؟
چند میگیری که جوابهای کوبنده علیه خودت و همفکرانت بخونی و چیزی نگی؟؟؟
نونتون خوب تو روغنه دکان حجاب و شهدا هم بازار پررونقی واسه تون فراهم کرده
شمیرانی
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
محمد حیدری ....نادان و بی هویت رسانه ای تو غلط کردی که خانواده ........
ناشناس
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
رویداد جان.لطف کن از طرف مردم ...نخور.صدا و سیما پیش من هم عزت داره هم ابرو.عزت و ابروش هم به خاطر سوزوندن امثال شماست
پاسخ ها
ناشناس
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
برا خودت پپسی واکن
ناشناس
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خدا رویداد و همکاران عزیزشون که هموطن ما هستند و دوستشون داریم ولی فعلا بنا بهر دلیلی مثل گرانی و مشکلات و ... ، منحرف و قدرت تشخیص راه درست رو از دست دادن کمک کنه و مسیر حق رو بهشون نشون بده .
الهی آمین
رضا
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اگه هواداری از یه مشت دروغگوی دزد عزت و آبرو بحساب میاد پس فرقی بین تو یه میمون نیس همانگونه که فرقی بین ۲۰۶ و لندکروز نیس !!!
ناشناس
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
تو هم از طرف مردم غلط بی جا نکن. اگر مردم ماییم که فهمیدیم نویسنده چی گفته. نرخ سایبری ها چرا انقدر اومده پایین
ناشناس
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
واقعا چتچونه به شماها چه که این خانواده تو‌حسینبه معلی زجر کشیدن یا نکشیدن ولا اگه حرفی بود همونجا میگفتن
چقدر حرصتون گرفته واقعا اگه طرفدار این برنامه نیستین نگاه نکنید مثل من که از ماهواره شبکه های مزخرفش متنفرم نگاه نمیکنم
کاری هم ندارم چون مطمئنم خدا جای حق نشسته
بابا ول کنید دیگه
چیکار به صداوسیما دارین ولا شماها دارین پیازداغ یک چیزو زیاد میکنید که مردمو به جون هم بندازیم به ولله که باید روز قیامت جواب بدین
خداروشکر که این برنامه بود منکه واقعا لذت بردم و متاسفم برای کسانی که حرصشون گرفته نمیدونن چطوری خودشونو خالی کنن
بخدا اگه این برنامه شهید هم نمیاورد باز امثال این حیدری و دارُدستش باز یک چیز دیگه از تو این برنامه درمیاوردن نقدش میکردن
پاسخ ها
ناشناس
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خخخخخخخخ همونجا میگفتن سانسورم نمیشد
ناشناس
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
درود برشمااقای حیدری مدیر محترم رویداد۲۴خداهمه شهدا رارحمت کندوسازندگان این برنامه سخیف رالعنت کثافتهاارزش محرم وشهدا رابااین کارهاشون بی ارزش میکنند
مهدی
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
راستش نمیشه گفت هدف جلب مخاطب بود ب نظرم از لحاظ معنوی تاثیر زیادی هم داشت ان شالله
مهدی
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
چهار کفتار زوزه کش+ 1مجری لاشخور
ناشناس
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خدا را شکر بیشتر مردم قطعاً این صحنه رو ندیدن چون تلویزیون بیننده‌ای نداره .اما واقعا خجالت نکشید ید از دیدن اشک پدر و مادر پیری که آوردید و جنازه بچه شو بهش میدین؟فکر کردید اونها خوشحال میشن بعد از کلی امید و آرزوی برگشت حالا با جنازه بچه شون مواجه بشن.چند تا مداح میارین ار بزنن و نمایش اجرا کنن که مردم رو مسلمون کنن؟ همین تناقض در رفتار و گفتار شما ها باعث تنفر از شما ها و سبک تفکر شما ها شد
رجبی
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
چقدر تاسف آور هستش... خاک بر سر صدا و سیما ی. میلی....
وحید
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
روضه برای اینهمه طلاق و فحشا و کارتن خواب و زباله گرد و دزدی و به باد رفتن سرمایه بخاطر مدیریت سو و پارتی تو صدا وسیما خونده نمیشه و این نفهم هایی که چشم هاشونو روی اینا بستن و فقط برای اهل بیت گریه میکنن که اونم بخاطر نونه.همون جور که امام حسین شهید نشد که ما زراش گریه کنیم شهدا هم نرفتن که اینا برای لفت و لیس پول ای شو مسخره رو راه بندازن.یادتونه که چه بلایی سر قبور شهدا آوردن به اسم ساماندهی چی از آب دراومد با اون همه خرج پول.درضمن من فرزند شهید هستم قابل توجه احمقایی که همه رو دروغگو مثل خودشون میدونن
ناشناس
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
نمایش هندجگرخوار بود، جایی که ا ن مردها گل می‌ریختند و اشک می گرفتند میتونستی هندجگرخوار را ببینی
مادر شهید
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
کار درستی نبود
ناشناس
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
صدا و سیما فقط در صدد گریاندن و آزار دادن مردم است. بخاطر این که الان در ایران شاد بودن جرم بزرگی محسوب میشه . اگر کسی بخنده یا باعث شادی مردم بشه به یک جرم عجیب و غریب حسابش را می رسند
ناشناس
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
یه کلیپی ساخته بودید در مورد مرحوم حمید رضا روحی. ک بنده خدا میخوند،بارون اومد و یادم داد...ب نظرتون اونجا چی مادر حمید رضا احساساتش درگیر نمیشه؟
بابا ول کنید ....شماها با ما متفاوتید همین.....
روی خون شهدا پا گذاشتید حالا احساسات مادر پیرش واستون مهمه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
چرا مرحوم میگی تو زبونت نمیچرخه بگی شهید?
زینب
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
حالا حالاها باید بسوزید !!! این حجم از کینه و بغضی که به یه برنامه ی ساده ی تلویزیونی که این ده روز میلیونها نفر رو پای تلویزیون نشوند حیرت آوره
علیرضا
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
شرم به وجود امثال تو آقای حیدری
تو سایتت کامنت های توهین به نظام و روحانیت رو تایید میکنی بعد اینجا دم از شهدا و خانواده هاشون میزنی؟
معلومه این برنامه واسه تو و امثالت مثل یه سیلی محکمه که ظاهرا حتی با یاد شهدا در جامعه هم مشکل داری
رهبرمون فرمود امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست
حالا بیشتر این سخن رو میفهمم
عجب حقد و کینه ای داری که واژه شرم آور رو بارها تو این متن برای برنامه روضه امام حسین ع تکرار کردی
بدکاری کردی تاوانشو پس میدی
مادران شهدا اینجا بچه هاشونو مثل مادر وهب فرستادن میدون
اگه مشکلی هم دارن که درسته، من خیلیارو میشناسم میرن مشکلات خانواده های شهدارو حل میکنن و بهشون سر میزنن
شرم به وجود تو و امثالت
شرف داری نظرو تایید کن
چیه نکنه اینجا آزادی بیان نیست؟؟
ناشناس
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اولا شما برنامه رو می دیدید بعد اظهارمان میکردید
پدر و مادر شهید در جریان بودن
دوما شماهایی که اصلا تلویزیون ایران رو تماشا نمیکنید و از هیچی خبر ندارید مجبورید نظر بدید و حاشیه سازی کنید
سوما فکر می‌کنم شما جز منحرفین از حق باشید
چهارما الحمدلله که این برنامه به قدری گرفته که شماهاوامثال شماها دارید بال بال میزنید برای تخریبش
ولی بدونید نه شما نه بزرگ‌تر از شما با امام حسین که صاحب اصلی این برنامه اس نمیتونید در بیفتید به قول معروف
با ال علی هر که درافتاد ورافتاد
امیر
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
ازاین کارا زیاد انجام دادن .پدرو مادری که سالها خون ودل خوردن و به خودشون هزاربار لعنت کردن که کاش اجازه نمیدادن بچشون رو بفرستن جبهه تا الان یه عده به اسم شهدا هرغلطی میخوان بکنن بعد توی همچین مراسمی جیگر مردم را اتش بزنن.با همه جنازه های شهدا این کارو انجام میدادین یا این یکی رو برای هدفی.هرچی بود خیلی با احساسات مردم بدبازی شد
سپهر
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
جناب حیدری ، دست مریزاد ! حقیقتاً حرف دل ما مردم را نوشتی ، درود به شرف و غیرت و مردانگی جنابعالی اما بعد … این محمدحسن کیه که یکتنه جواب همه کامنت گذارها رو داده ؟! به احتمال قریب به یقین دست پرورده سعید طوسی و ثقتی گیلان است که این جوری بی پروا و توأم با وقاحت جواب خلق الله رو میده ، احتمالاً سن و سالش کمه و هنوز شعور درست و درمونی نداره وگرنه یه آدم نمیتونه اینقدر بیغ و بیلمز باشه !
پاسخ ها
محمد حسن
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
نه عزیزدلم
من خود محمد حسن هستم
نزدیک ۴۰ سالمه و پخته تر و باسوادتر از شما به حمد و قوه الهی .
البته سواد ملاک نیست
بنی صدر هم سوادش از همه تقریبا بالاتر بود ولی راه و مسیر رو اشتباه میرفت و گمراه بود و بحمدالله کنارش گذاشتن ...
امثال آقای طوسی و ثقفی و هر کی که احیانا جرمی انجام داده به خودش ربط داره و در پیشگاه خدا خودش باید جواب بده .
واسه توجیه اشتباهات و تفکراتت منو به کسی نچسبون.
من خداروشکر آزاد و مستقل و با توکل بخدا فکر میکنم و نظر میدم کاری هم به کسی ندارم .
شما هم سعی کن به دیگران تهمت نزن و از خودت بگو و خود خودت باش ...
یادت باشه ما به کشور و نظام و دین و مردم و کربلا و ائمه مون افتخار میکنیم و با جان و دل پشت برنامه های که یاد و فرهنگ ائمه و شهدا باشه ایستادیم و حمایت میکنیم ...

وقاحت در شماها دیده میشه که هر جا میخاین دفاع کنین بلافاصله یه نقطه ضعف یا یه جرم و تخلف یه جا دیگه رو میچسبونید به طرف ...
منطقی باش
وگرنه نقطه ضعف و تخلف در خود شما و خونواده و اطرافیانت هم صددرصد وجود داره .
میگی نه
وجدان رو بزار ببین راست میگم یا نه .
پس سعی کن هرگز با تهمت به دیگران نخوای از خودت و نظریاتت دفاع کنی و تفکرات رو حاکم کنی ...
اگه یه نفر تو تهران بد باشه نمیشه گفت تهرانی‌ها بدن ...
رضا
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
محمدحسن طوری از منطق و فکر حرف میزنی که انگار صاحب مکتب فکری و خدای منطق !!!
چی شده؟؟؟ وقتی دس روی امثال ثقتی و طوسی (همقطارانت) میذاریم دنبال راه فرار میگردی میگی بخودشون مربوطه؟؟؟ خب تو هم جواب منتقدین این مسخره بازیا رو نده بخودشون مربوطه چی مینویسن اگه اشتباه کنن بقولت در پیشگاه خدا خودشون جواب پس میدن پس دمتو بذار کولت گورتو گم کن ....
ضمنا اونقدر نون به نرخ روز هستین اگه یه شبه ایدئولوژی نظام ۱۸۰ درجه بچرخه فرداش تو صف اول جلوتر از ماها حرکت میکنین برو که از حزب بادی و حرفات ارزش جواب دادن هم نداره من دارم بیخودی خودمو خسته میکنم وگرنه جواب ابلهان خاموشیست ....
محمد
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بنده هم بعنوان یک جانباز قطع دوپا (۷۰درصد) که اون شب این برنامه را دیدم واقعا متنفر و منزجر شدم از این بازار اشک‌فروشیه شبکه ۳.
بدتر از آن مجری برنامه آقای نجم‌الدین شریعتی که چقدر کیف کرده و علنی اعلام کرد: واقعا برنامه زیبایی شد برنامه امشب!!!
کاش برای لحظه ای فکر میکردید یکی از بستگان نزدیکتون سی ساله مفقوده و حالا مشتی استخون اوردن و بنی‌فاطمه گل می‌پاشه و رسولی و مطیعی بازار اشک فروشی راه انداختند اونوقت واقعا چه حالی میشدید؟!
مردم معمولی
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
صدا و سیما برنامه های شرم آور دیگری نیز داشته و دارد . ای کاش فریاد شرم بر شما شرم بر شما شرم بر شمای تان در موارد دیگر هم بلند شود . مثلا وقتی که اعترافات اجباری را پخش می‌کنند .
آدمیرال
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
انتظار نداریم دیگه چیزی درست بشه ولی حداقل به جای برخورد با حجاب جلوی رشد قارچ گونه مداحان دهان گشاد دولتی رو بگیرن نصف مشکلات حل میشه خود ب خود
سعید
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خیلی حرومیه مدیر مسئول رویداد
پاسخ ها
ناشناس
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خودتی
ناشناس
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
پشم
ناشناس
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
حرومی که نیست ...
حرف بد نزنیم
ولی من میگم منحرف شده متاسفانه
خدا کمک کنه بهمون راه حق و درست رو تشخیص بدیم .
خدا به حیدری عزیز هم کمک کنه و راه درست رو بهش نشون بده و بهش بفهمونه که سخت در اشتباهه و این خبر و گزارشش قطعا اشتباهه ...
الهی آمین
ناشناس
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
مدیر مسئول رویداد از آخرت خودت بترس یک روز باید جواب خون شهدا رو بدی
اونجا که میخواهی از خون شهدا بهره برداری می کنی یک جا هم که به نفعت هست پا روی خون شهدا میگذاری
حسن
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
نام شهداء هم خوب دکانی شده برای بعضیها،دونبش اوکازیون،برق و آب و گاز و تلفن مجانی.
پاسخ ها
ناشناس
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
نخیرم
این نظر شخصی شماست
اخلاص و معنویت که باشه کسی از این حرفا نمیزنه
خودتو به خدا نزدیکتر کن اونوقت متوجه خواهی شد که این کامنتت توهین و افترا و نعمتی بیش نیست ...
بدرود عزیز
ناشناس
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
حیدری دوغ دوشاب تو مقالت قاطی میکنی ارزش خوندن نداره
پاسخ ها
ناشناس
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خب تو نخون دوغ دوشابو
رضا
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
سلام عزیزان تمام این عزیزانی که زمان جنگ ایران و عراق شهید شدن باخدامعامله کردن پدرومادرشهدا هم باخدامعامله کردن شمازیادنگران نباشید به فکردنیاواخرت خودتون باشیدپدرومادرشهیدزنده هستندبهتربریدازخودپدرومادرشهید بپرسید خدالعنت کنه وطن فروشان را دورودسلام به روان پاک شهداازصدراسلام تاکنون سلام دورودبه خانواده های شهدا
ناشناس
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
سلام با اینکه من از طرفداران این برنامه هستم ولی اینکار حتی با اینکه میدانیم از قبل هماهنگ شده بود بسیار زشت بود من هم وقتی پیکر شهید را دست والدینش میدادند خیلی ناراحت و عصبانی شدم ما طاقت دیدن این صحنه را نداشتیم چه برسد به پدرو مادر
................
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بر … لعنت ، اینها انسان نیستن
ناشناس
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اگر قرار نمایش بازی کنند چرا از آخوندهای مانند رئیسی و جنتی و اعلم اهدی استفاده کنند دنبال پدرومادر شهید و مفقودالاثر میروند .‌و چرا نمایش خوش گذرانی های فرزندانت مسئولین را نشان نمیدهند .
ایران برای ایرانی
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
دوتا انسان پیر و غم دیده رو سوژتون کردید که چی؟ آخه آه و عزاداری یه پدر و مادر برای فرزندشون دیدن داره؟
مگه مردم مسخره شما هستن که از دین و احساساتشون برا منفعتتون سو استفاده میکنید
ننگ بر صداوسیما
اکرم زمانی
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
متاسفانه در تاریخ حتی خانواده های شهدا هم البته به ندرت از خط و مسیر اصلی انقلاب جدا شدند
منم به کسایی که میگن ما خانواده شهدا هستیم شک دارم
یا دروغ میگن و فیک هستن
یا منحرف شدن
غیر از این دو حالت نمیتونه باشه
چون هر آدم مذهبی روضه شهدا و ائمه رو در شب عاشورا با جان و دل به هر شدت و مصیبتی که باشه میپذیره و عاشقشه.
پاسخ ها
یوسف K
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
یعنی اگر جنازه بهترین فرد زندگیت را جلوی تو بگزارند می پذیری.
ناشناس
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
دیگه مجبوری خودتو اینجوری اروم کنی ،بگی اینا فیک هستن
همه باما و در راه ما هستند
خودتم ته دلت میدونی اینجوری نیست ،خدای دهه شصتتون ،با خدای الان مردم ،فرق داره
ناشناس
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اکرم زمانی وامثالش در راه حق هستند بقیه بندگان خدا ناحق هستند!!
شهاب
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
آقای جبلی شرم وحیاهم چیز خوبی است ولی هیهات
....
محمد
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بنظرمیرسدآقای حیدری خواسته بااین مطرح کردن این موضوع ، حقدوکینه خودراازیک برنامه مذهبی واثرگذاروپرمخاطب نشان دهدوآنرابه زعم خودبی اثرسازدوازسکه بیاندازد.
مجری برنامه درهمان برنامه اعلام کردکه والدین این شهیدعزیزازدوروزقبل درجریان پیداشدن جنازه شهیدبودندوازآنهاآزمایش DNAگرفته شده وباشهیدتطبیق داده شده است.
آنچه که ازرفتاروگفتاروالدین شهیددرجلسه دیده شدازاین اقدام نگرانی نداشتند.
این همه شرم وشرم وشرم گفتن به عوامل برنامه وصداوسیماچیزی نیست جزاینکه این برنامه به خاطرکیفیت کاروبه خاطرنوبودن ورشدی که نسبت به سایربرنامه هاداشت وجذب مخاطب فراوان داشت بایدزیرسئوال برده می شد.
اینکه به برنامه ای باهرسطحی ازمحبوبیت بشودانتقادداشت جای هیچ ایرادی نیست اما اینکه حقدوکینه شخصی واعتقادی وگرایش سیاسی خودرابابکارگیری لفظ شرم باد شرم باد که ازجنس توهین ولعن می باشدآغشته کنی مشخص است که هدف دیگری دنبال می کنی .
خدایا هرکس دراین راه نیت سوء داردشرمنده خودش وشرمنده مردمانش وشرمنده خدایش گردان. الهی آمین
پاسخ ها
ناشناس
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
احسنت
درود بر شما
دقیقا همینه
اینا یه مشت منحرف هستن که به برنامه حسینیه معلی ایراد میگیرن .
از خدا میخام هدایتشون کنه .
ناشناس
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خدا باید خودتو. هدایت کنه
ناشناس
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اینا جای مدیری ، عطارا ن و صادقی را گرفتند نان از گریه مردم میخورند،وبه نظر خودشان حلال است
مهدی محمدبیگی
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
وقتی از خون مهسا امینی و نیکا شاه کرمی برای به خیابون کشیدن صدها نوجوان با تحرک احساسات استفاده میشه اسمش میشه احقاق حق ، اما برای دادن جنازه فرزند در یک برنامه با رضایت پدر مادر شهید به اون ها باید شرم کرد؟
این برای همیشه منطق شما بوده و خواهد بود ...
پاسخ ها
ناشناس
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
آفرین به شما که حرف حق روزدید. همه اینهایی که از این برنامه انتقاد می کنند طرفدار مهسا امینی هستن که خون هزاران جوان رو توشیشه کردن و شهیدشون کردن.ننگ برشما
احد
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خدا پدرتو بیامرزه
ناشناس
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
دو کلمه هم از ننه عروس(بیگلی بیگلی) بشنو!!!
ناشناس
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
مثبت منفیا ...تو همه کامنتا قابل توجه سه تا تون
ناشناس
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
درود به مهدی محمد بیگی
حرف حق رو زد .
ناشناس
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
صدا و سیما چند سالیه که مخاطب خودش رو از دست داده باز قبلا آدم های با سلیقه تر بودن تو صدا و سیما که یا مهاجرت کردن یا ممنوع التصویر شدن.اینا که چیزی نیست سهل است که صدا و سیما برا جذب مخاطب فیلم … هم پخش کنه!!!!!
ناشناس
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
این جور برنامه ها ظرافتهای خاص خودش رو مطلبه و همچنین باتشکر از مداحان اما نیاز به مداحان مجرب تر و وباتجربه تری مثل حاج منصور وغیره داره و از زیاده روی باید پرهیز بشه
سینا
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
یکی به اسم " محمد حسن"خودشو ...کرده که به همه منتقدان جواب بده. خوبه دیگه...
پاسخ ها
الناز
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بنظرم اون حرف حق رو زده
منطقی تر و منصف تر از بقیه بنظر میاد...
ناشناس
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
امثال محمدحسن زیادیم خبر نداری. اما در شأن ما نیستید که مثل شما بیایم و به یک آدم حیدری نام مثل شما نظر بدیم چون نظرات شما همه ضد انقلابیون. الان هم برای اینکه بدانی و دیگه تو خماری نمانی بهت گفتم.
رضا
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بله از نفهمی عامدانه ش معلومه منطقی تره ...
رییسی و اون یکی همفکران منطقی بیسوادتم اوضاع کشور رو گل و بلبل میگن
ناشناس
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خطاب به 1:17=زیاد تند نرو آقای تندرو!! تعداد شما ..رازشه خیلی کمه و این موضوع از تعداد مثبت و منفی ها کاملا مشخص است ولی برای اینکه تعداد خودتون رو زیاد جلوه بدین به اسامی مختلف کامنت و پیام میزارین ولی دیگه اینم فایده ای نداره چون همه پیام‌هاتون کلیشه ای شده!!!
ناشناس
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اشتباهی نظر منفی دادم
تعداد مثبت و منفی ملاک تشخیص حق و باطل نیست امام حسین در روز عاشورا چهار هزار نظر منفی داشت و هفتاد و دوتا مثبت
علیزاده
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
چه بگوییم؟ چگونه بگوییم؟... طرح های فی البداهه که توسط مبلغان فعلی انقلاب اجرا میشه ریشه همه باورها را هدف گرفته!.(برای نابودی یک مکتب لازم نیست که آنرا بکوبی بلکه بهتر اینست که از آن بد دفاع کنی!.. مرحوم‌ دکتر شریعتی).
قلی خان
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
دیگه دلها سخت شدن..این اداها که تلویزیون در میاره اولا کسی نگاه نمیکنه .دوما اشک کسی هم در نمیاد ..هر کسی که زن وبچه هاش دچار فقر و گرسنگی باشن.برای احدی گریه نمیکنه..اگر میبینید حدادیان و دوسه تا روضه خوان دیگه که جدیدا مسابقه روضه خوانی راه انداختن .اگر اشکی ساختگی میریزن فقط وفقط وفقط به خاطر شغلشونه..اینها برای اشک ریختن و اشک درآوردن پول میگیرن..من یه قناری داشتم سالها پیش مرد..یه عکس ازش توی آلبوم دارم هر وقت می بینم یک روز تمام حالم خراب میشه..حالا پدر و مادری چشم به راه که 40سال لحظه شماری کردن که پسرشون بیاد..
نظرات شما