صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 19
کد خبر: ۳۴۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حمله کیهان به لایحه عفاف و حجاب؛ درخواست بازداشت دختران بی‌حجاب زیر ۱۸ سال

روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان «تلنگری به دست‌اندرکاران لایحه عفاف و حجاب» تلویحا خواستار بازداشت دختران بی‌حجاب زیر ۱۸ سال شد.

رویداد۲۴ رئیس‌ قوه مقننه مورخ ۲۲ مرداد در صحن علنی مجلس گفته بود: در هیچ کجای کار لایحه عفاف و حجاب هیچ فردی و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد و به کلانتری برده نمی‌شود. روزنامه سازندگی- ارگان حزب ‌اشرافی کارگزاران - روز گذشته در مطلبی با ‌اشاره به همین سخنان آقای قالیباف، آن را «اعتراف صریحی» دانست بر اینکه «دغدغه شرع مطرح نیست و سال‌هاست به خاطر یک مسئله سیاسی و سلیقه‌ای برخی شرع را هزینه می‌کنند. چون اگر شرع ملاک باشد، طبق فقه سنتی دختران حدودا در ۹ یا ۱۰ سالگی و طبق رای برخی مجتهدین به‌ویژه فقهای نوگرا و متأخر در ۱۳ و ۱۴ سالگی مکلف می‌شوند. اما طبق این قانون تا ۱۸ سالگی کسی مشمول آن نمی‌شود.»

این روزنامه در ادامه نوشت: گرچه در اینکه مدعیان اصلاحات هر روز به دنبال بهانه‌ای برای فشار بر لایحه عفاف و حجاب هستند، شکی نیست. لکن این سخن نشان می‌دهد کسا چرا که جریان غربگرا اتفاقا در این صورت جسارت بیشتری برای حمله به جریان انقلابی یافته و دغدغه آن را نسبت به اجرای احکام شرع را زیر سؤال می‌برد!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
ناشناس
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
چگونه مملکت و تمدن یک کشور متمدن و بزرگ را نابود کنیم: یک بیگانه را با شعارهای دهان پر کن برند میکنیم و با استفاده از آن شخص و شست و شوی مغزی ملت جاهل یک حکومت را که در حال توسعه کشور است را سرنگون میکنیم و پس از آن یک مشت شیش کلاسه بیسواد و یه مشت لات و اوباش رو بر مردم حاکم میکنیم.... لعنت بر توطئه انگلیسی
ناشناس
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
آقای شریعتمداری فرزندانت کجا هستن؟
ناشناس
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
درست میگه اکثر ناهنجاریها مربوط به سن زیر 18 است به دلیل بی تجربگی و شرایط خاص این سن خیلی راحت تحت تاثیر قرار میگیرن و آلت دست میشن!
نظرات شما