رویداد۲۴ بائر روز جمعه در جلسه استماع سنا گفت که هزاران استرالیایی به دنبال دریافت غرامت از این شرکت هستند. کلی بائر رزمارین، مدیرعامل اپتوس (Optus)، یکی از برزگترین شرکتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی و موبایل در استرالیا در واکنش به قطعی ۱۲ساعته خدمات این شرکت در روز هشتم نوامبر از سمت خود استعفا کرد.
این اختلال موجب شد ۱۰ میلیون کاربر اپتوس با قطع خدمات اینترنت، تلفن و موبایل مواجه شوند.
بیشتر بخوانید: نماینده چابهار: از مجلسی که پیگیر طرح صیانت بود، نباید انتظار پیگیری قطعیهای مکرر اینترنت را داشت!
اپتوس در سه هفته اخیر با فشارهای فزاینده افکار عمومی و سیاستمداران مواجه بود. کلی بائر در سه سال اخیر مدیرعامل اپتوس بود. او در بیانیهای اعلام کرد که «خدمت به این شرکت مایه افتخارم است، اما اکنون زمان مناسبی برای کنارهگیری است و این به نفع اپتوس است.»
تا زمان تصمیمگیری برای انتخاب مدیرعامل جدید، مایکل ونتر، مدیر امور مالی اپتوس، مسئولیتهای کلی بائر را بر عهده میگیرد.