صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 November 22
کد خبر: ۳۵۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲

بهترین کرم دور چشم

کرم دور چشم یک محصول آرایشی-بهداشتی است که برای مراقبت و بهبود منطقه اطراف چشم استفاده می‌شود. این کرم‌ها اغلب حاوی ترکیبات و عناصر مختلفی هستند که به پوست ناحیه دور چشم کمک می‌کنند. اگر قصد خرید یا آشنایی با بهترین برند‌های کرم دور چشم را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

رویداد۲۴ مهسا زرگری: ناحیه پوست اطراف چشم به دلیل نازکی و حساسیتی که دارد، در مقابل شل شدن، تیرگی و گودی آسیب پذیر است. برای خرید بهترین کرم دور چشم، لازم است معیارهای زیادی را در نظر بگیرید. این محصول به دلیل تأثیر مثبتی که بر پوست دارد، به عنوان یکی از وسایل ضروری هر خانم محسوب می‌شود، همچنین مرطوب کننده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین، در زمان خرید، به اصالت و کیفیت این محصول دقت کنید.

خواص و ترکیبات کرم دور چشم

کرم دور چشم حاوی ترکیبات و عناصر مختلفی هستند که به پوست ناحیه دور چشم کمک می‌کنند. خواص و اثرات این کرم‌ها می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

رطوبت‌رسانی

کرم دور چشم معمولاً دارای ترکیبات مرطوب‌کننده است که به پوست اطراف چشم رطوبت می‌بخشد و از خشکی و ترک خارجی پوست جلوگیری می‌کند.

کاهش چروک

برخی از کرم‌های دور چشم حاوی ترکیبات مانند پپتیدها، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها هستند که می‌توانند به کاهش ظاهر چروک‌ها و خطوط ریز و مریضی در ناحیه دور چشم کمک کنند.


بیشتر بخوانید: بهترین روش‌های رفع گودی زیر چشم


کاهش تیرگی

برخی از کرم‌های دور چشم دارای مواد روشن‌کننده هستند که می‌توانند به کاهش تیرگی و تاریکی زیر چشم‌ها کمک کنند و به پوست زنده و شادابی بیشتری بخشند.

کاهش پف

تعدادی از کرم‌های دور چشم می‌توانند مواد ضد التهاب و مقاومت‌دهنده را در بر داشته باشند که به کاهش پف و تورم ناحیه دور چشم کمک می‌کنند.

حفاظت و آرایش

 به گزارش رویداد۲۴ برخی از کرم‌های دور چشم می‌توانند حاوی فیلترهای ضد آفتاب باشند که پوست را در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند. همچنین، برخی از این کرم‌ها می‌توانند علاوه بر خواص درمانی، برای آرایش و زیبایی نیز استفاده شوند.

بهترین کرم دور چشم

در ادامه تعدادی از برندهای معروف کرم دور چشم را معرفی می کنیم. 

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost

کرم دور چشم مدل Hydro Boost از برند آمریکایی نوتروژینا از جمله بهترین کرم‌های دور چشم است که خاصیت آبرسانی را دارد. این کرم مرطوب‌کننده قوی با ساختار ژل‌مانند خود، پوست را به طور عمقی و قوی نرم و رطوبت‌بخش می‌کند و با تقویت سد دفاعی پوست، خستگی زیر چشم را به سرعت برطرف می‌کند. محصولی بدون محدودیت سنی است که تا ۲۴ ساعت پوست را مرطوب نگه می‌دارد و از از بین رفتن ارتجاع پوست جلوگیری می‌کند، در نتیجه چشم‌ها روز به روز شاداب‌تر به نظر خواهند رسید.

این ژل کرم به‌عنوان یک آبرسان قوی، برای افرادی که در دهه ۲۰ سالگی خود قرار دارند و سن و سال کمی دارند، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. در سنین بالاتر نیز مصرف این کرم دور چشم مشکلی ندارد، اما توصیه می‌شود همراه با یک کرم دور چشم ضد چروک استفاده شود.

کرم دور چشم لورآل مدل Hyaluron Expert

کرم دور چشم مدل Hyaluron Expert از برند لورآل، یکی از برندهای جهانی مشهور و با اعتبار در بازار ایران است. این کرم دور چشم، که به عنوان کرم بنفش هم شناخته می‌شود، محبوبیت بالایی دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول، حاوی دو نوع ترکیبات هیالورونیک اسید است. ترکیب اول با وزن مولکولی بالا برای آبرسانی قوی، خطوط را پر کرده و سطح پوست را صاف می‌کند.

ترکیب دوم با وزن مولکولی پایین برای نفوذ در لایه‌های عمقی پوست، رطوبت رسانی عمقی، و افزایش تولید کلاژن و تجدیدسازی پوست در فرمولاسیون قرار گرفته است. استفاده از این کرم دور چشم، باعث آبرسانی کامل پوست دور چشم می‌شود و علائم رویش چروک و علائم پیری زودرس را بهبود می‌بخشد. کرم دور چشم مدل Hyaluron Expert از لورآل، برای افراد در رده سنی ۲۵ تا ۴۵ سال مناسب است.

کرم دور چشم کلینیک مدل All About Eyes

کرم دور چشم مدل All About Eyes از برند کلینیک، یکی از برندهای بسیار معتبر در حوزه تولید محصولات مراقبت از پوست است. محصولات این برند توسط متخصصان پوست و زیبایی در سراسر جهان توصیه شده‌اند. کرم دور چشم All About Eyes، که به عنوان کرم جادویی شناخته می‌شود، بدون پارابن و سولفات می‌باشد و برای انواع پوست‌ها از چرب تا نرمال و حساس بسیار مناسب است. این کرم علاوه بر ایجاد کلاژن و مقابله با چین و چروک، اثر بسیار مشهودی در کاهش تیرگی و پف زیر چشم دارد.

می‌توانید از این کرم فوق‌العاده هم در روز و هم در شب استفاده کنید. ترکیبات موثر موجود در این کرم دور چشم شامل ویتامین A، B، D و اسیدهای چرب است. عصاره جوانه گندم در این کرم به افزایش الاستیسیته و سفتی پوست کمک می‌کند و عصاره برگ چای با پلی‌فنول‌های ضد اکسیدان و محافظت از آسیب ناشی از پرتو UV مبارزه می‌کند.

ژل دور چشم درماسیف

این ژل، علاوه بر تأمین رطوبت پوست اطراف چشم، دارای خاصیت ضد تیرگی و ضد پف می‌باشد. با استفاده از این ژل، حس چربی در اطراف چشم را تجربه نخواهید کرد، به همین ترتیب، رطوبت‌رسانی بلندمدتی را فراهم خواهد کرد. از دیگر مزایای این محصول، استحکام دیواره مویرگ‌ها و حفاظت در برابر آلودگی نیز به شمار می‌رود. طبق دستور شرکت سازنده، روزانه دو بار باید از این ژل دور چشم درماسیف استفاده نمایید. این ژل حاوی مواد مؤثری مانند هیالورونیک اسید، ویتامین C، کلاژن هیدرولیز شده و کوآنزیم کیوتن است.

کرم دور چشم بالای ۴۰ سال سینره

ما در اینجا یکی از بهترین کرم‌های دور چشم برای افراد بالای ۴۰ سال را به شما معرفی می‌کنیم. کرم دور چشم بالای ۴۰ سال سینره، با افزایش میزان پروتئین، به بازسازی پوست می‌پردازد و از افتادگی پوست در ناحیه زیر پلک جلوگیری می‌کند. این کرم حاوی بیوپپتیدها و اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ است و عملکرد ضد چروک، تیرگی و پف چشم را داراست. با استفاده از این کرم، می‌توانید بهبود قابل توجهی در لیفت نسبی پوست اطراف چشم تجربه کنید.

ترکیبات مهمی که در این کرم وجود دارند شامل روغن ماکادمیا، پروتئین هیدرولیز شده گندم، سرامیدها و روغن سافلور می‌باشند. با استفاده از این کرم، خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم بهبود می‌یابند و رطوبت پوست به طور موثری تأمین می‌شود. هر صبح و شب پس از تمیز کردن پوست، با حرکات ضربه‌ای این کرم را به پوست اطراف چشم ماساژ دهید و تفاوت را احساس کنید.

نظرات شما