صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 31
کد خبر: ۳۵۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۰۹ دی ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

تعظیم و عذرخواهی برای ۸۰۰ کیک توت‌فرنگی چپه شده!

انتشار خبر و عکس عذرخواهی مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوکس ژاپنی خبرساز شد.

رویداد۲۴ مدیرعامل یک  فروشگاه‌ زنجیره‌ای معروف در ژاپن در یک کنفرانس خبری در توکیو با تعظیم در مقابل خبرنگاران به صورت نمادین از مشتریان این فروشگاه‌ها  که صدها کیک توت فرنگی را در ایام کریسمس به صورت خردشده تحویل گرفته بودند،عذرخواهی کرد.

این مدیر در کنفرانس خبری افزود شرکت به انتظارات بسیاری از مشتری‌هایش خیانت کرده است و مسئولیت این اشتباه را می‌پذیرد.

گفته می‌شود از ۲۹۰۰ سفارش کیک توت فرنگی  برای کریسمس، مشتریان این فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۸۰۷کیک را به صورت له‌شده دریافت کرده‌اند.

منبع: چندثانیه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
در تهران اکر از کسی عذر خواهی کنی سوارت می شود. هوش مردم ژاپن را با اینجا مقایسه نکن.
نظرات شما