صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 21
کد خبر: ۳۶۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲

البرز، شوکا و دستاوردهایش

با همکاری بیمه البرز و سخنکده متن و در یازدهمین نشست دوشنبه‌های نوآوری عوامل موفقیت فروش طرح شوکا با سخنرانی بیش از ۱۰ مدیر ارشد و میانی این شرکت ارائه شد.

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ موسی رضایی میر قائد مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره بیمه البرز دراین نشست که با حضور برخی مدیران بیمه مرکزی برگزار شد گفت: با ارائه و فروش محصولات جدید ودارای جذابیت، بدنبال نقش آفرینی چشمگیر در صنعت بیمه بودیم که نتیجه آن هم کسب سهم قابل قبول در رشته‌های مختلف و به تبع آن کمک به اقتصاد ایران اسلامی عزیزمان شد.

مدیرعامل بیمه البرز در ادامه با اشاره به فرآیند کوتاه ایده پردازی تا اجرای شوکا گفت: اینکه در کمتر از ۸ ماه ۲۲ درصد از پرتفوی بیمه البرز به بیمه زندگی اختصاص پیدا کرد اقدامی منحصر به فرد است و پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۴ این میزان به ۵۰ درصد برسد.

موسی رضایی همچنین تامین نیازمندی‌های مستمری بگیران و بازنشستگان را با ورود این شرکت به حوزه بازنشستگی و ارائه محصولات متناسب با آن در دستور کار دانست.

محمود حق وردیلو معاون نظارت بیمه مرکزی هم در این رویداد با اشاره به لزوم تفکیک حساب‌های زندگی و غیر زندگی، نوآوری بیمه البرز در ارائه محصولات جدید و مزایای طرح شوکا برای مشتریان گفت: بیمه مرکزی از محصولاتی که تمامی اقشار جامعه را حمایت کند و از طرفی توان رقابت با محصولات بانکی و فاکتور مشارکت در منافع را داشته باشد استقبال خواهد کرد.

در ادامه مدیر توسعه بازار بیمه البرز ماراتن هشت ماهه توسعه و فروش بیمه نامه شوکا را در شرایط تورمی اقدامی ارزشمند برشمرد و گفت: در زمان طراحی ۵ مرحله‌ای شوکا با بکارگیری راهکار‌های نوین مالی بسیاری از مشکلات پیش رو مرتفع شد و در عین حال پشتیبانی و آماده سازی زیرساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات مسیر را برای حرکت هر چه بهتر فراهم نمود.

امیر سلطانی این طرح را که باهمکاری بیمه و بانک اجرایی شد نخستین محصول مشترک این دو صنعت دانست و از فروش ۲۰ هزار و ۵۰۰ فقره بیمه نامه شوکا در ۸ ماه اخیر خبر داد.

در ادامه این رویداد رؤسای ۶ شعبه برتر فروش شوکا به بیان تجربه، ایده، نحوه اجرا و جذب مشارکت شبکه فروش خود پرداختند.

هدف گذاری در فروش روزانه شوکا، تعامل و همکاری صمیمانه با نماینده‌های فروش، مزیت رقابتی محصول، برنامه ریزی هوشمند و تفکیک شبکه فروش بر اساس توانمندی و ظرفیت از جمله عواملی بود که توسط روسای شعب برتر مطرح شد.

در رویداد البرز، شوکا و دستاوردهایش همچنین پنلی با عنوان منشور شوکا از دید ستاد با حضور معاون فنی، مدیر بیمه‌های زندگی، مدیر توسعه بازار و اکچوئر داخلی بیمه البرز و همچنین رییس اداره نظارت فنی بیمه‌های زندگی بیمه مرکزی برگزار شد که در آن به بیان موضوعاتی، چون اهمیت آموزش در مسیر توسعه شوکا، نیاز سنجی بازار، قبول و ایفای تعهدات، انعطاف پذیری زیرساخت و پایش لحظه‌ای فروش شوکا پرداخته شد.

در پایان این رویداد از برخی مدیران ستادی و روسای شعب برتر در فروش شوکا قدردانی شد.

نظرات شما