رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، مقاله "واکاوی مولفههای بازاریابی اجتماعی در راستای توسعه بین المللی صنعت بیمه" نوشته سید محمد رضا مطلبی کیا، کارشناس صدور درمان، کیومرث رزمگیر، رییس مجتمع خدمات بیمهای شیخ بهایی و محمد حسین رحمتی، کارشناس خسارت شرکت بیمه البرز از طرف هیات داوران سی امین همایش ملی بیمه و توسعه به عنوان مقاله برتر، انتخاب و از نویسندگان آن در مراسمی با حضور رییس کل بیمه مرکزی و رییس پژوهشکده بیمه قدردانی شد.
این گزارش حاکی است، سید محمد رضا مطلبی، یکی از نویسندگان این مقاله در پنل تخصص همایش بیمه و توسعه در تشریح مقاله منتخب بیمه البرز، گفت: صنعت بیمه در بخش خدمات قرار دارد و بدون شک یکی از دستاوردهای خلاقانه جامعه بشری بهمنظور مقابله با رخدادها و حوادث ناگوار میباشد. این مطالعه با هدف واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در راستای توسعه بینالمللی صنعت بیمه انجام شد. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات کیفی با رویکرد اکتشافی است. ابزار گردآوری دادهها، مصاحبه نیمه ساختار یافته و روش تجزیهوتحلیل دادهها، تحلیل مضمون است. جامعه آماری شامل خبرگان صنعت بیمه (مدیران و معاونان) هستند که حداقل دارای ۱۰ سال سابقه کار باشند. نمونهگیری به روش هدفمند و گلوله برفی انجام شد؛ لذا تعداد ۱۰ نفر بهعنوان حجم نمونه انتخاب شدند با توجه به نتایج، پنج تم اصلی، ۱۲ تم فرعی و ۴۲ شاخص از تحلیل مصاحبهها به دست آمد. تم های اصلی عبارتند از: ایجاد نوآوری، ایجاد دانش بیمه، نگرش بینالمللی به بیمه، توسعه فرهنگ بیمه در سطح بینالمللی و مشتری مداری؛ بنابراین توسط این عوامل میتوان به توسعه بینالمللی صنعت بیمه کمک کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، مقاله "واکاوی مولفههای بازاریابی اجتماعی در راستای توسعه بین المللی صنعت بیمه" نوشته سید محمد رضا مطلبی کیا، کارشناس صدور درمان، کیومرث رزمگیر، رییس مجتمع خدمات بیمهای شیخ بهایی و محمد حسین رحمتی، کارشناس خسارت شرکت بیمه البرز از طرف هیات داوران سی امین همایش ملی بیمه و توسعه به عنوان مقاله برتر، انتخاب و از نویسندگان آن در مراسمی با حضور رییس کل بیمه مرکزی و رییس پژوهشکده بیمه قدردانی شد.
این گزارش حاکی است، سید محمد رضا مطلبی، یکی از نویسندگان این مقاله در پنل تخصص همایش بیمه و توسعه در تشریح مقاله منتخب بیمه البرز، گفت: صنعت بیمه در بخش خدمات قرار دارد و بدون شک یکی از دستاوردهای خلاقانه جامعه بشری بهمنظور مقابله با رخدادها و حوادث ناگوار میباشد. این مطالعه با هدف واکاوی مؤلفههای بازاریابی اجتماعی در راستای توسعه بینالمللی صنعت بیمه انجام شد. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات کیفی با رویکرد اکتشافی است. ابزار گردآوری دادهها، مصاحبه نیمه ساختار یافته و روش تجزیهوتحلیل دادهها، تحلیل مضمون است. جامعه آماری شامل خبرگان صنعت بیمه (مدیران و معاونان) هستند که حداقل دارای ۱۰ سال سابقه کار باشند. نمونهگیری به روش هدفمند و گلوله برفی انجام شد؛ لذا تعداد ۱۰ نفر بهعنوان حجم نمونه انتخاب شدند با توجه به نتایج، پنج تم اصلی، ۱۲ تم فرعی و ۴۲ شاخص از تحلیل مصاحبهها به دست آمد. تم های اصلی عبارتند از: ایجاد نوآوری، ایجاد دانش بیمه، نگرش بینالمللی به بیمه، توسعه فرهنگ بیمه در سطح بینالمللی و مشتری مداری؛ بنابراین توسط این عوامل میتوان به توسعه بینالمللی صنعت بیمه کمک کرد.