صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۳۷۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

حواشی مصدومیت جنجالی کاپیتان استقلال در بازی با گل گهر

تیم استقلال شب گذشته از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر در مصاف با گل گهر به برتری ۱ بر صفر رسید آن هم در حالیکه رقیب سنتی‌اش پرسپولیس همزمان با آبی‌پوشان در قزوین بازی حساسی داشت و درنهایت پیروز شد. اما علیرضا آرتا مدافع ۲۷ ساله گل‌گهری‌ها در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد ادعای عجیبی را درخصوص استقلالی‌ها مطرح کرده است.

رویداد۲۴| گزیده صحبت‌های مدافع گل‌گهر با ورزش سه را درخصوص حاشیه‌های بازی این تیم با استقلال در زیر بخوانید:

{تلاش برای کل تساوی} متاسفانه توپ‌های ما گل نشد. شوت رزاق پور، شوت تورس و شوتی که خودم زدم به گل نرفتند. خیلی بعد از گل آن‌ها فشار آوردیم و استقلال را آنالیز کرده بودیم. سر یک غفلت که تیم وارد هجده شده بود، توپ با یک شوت آرام از روزبه وارد گل شد.

{نمایش خوب مقابل استقلال} می‌شد مقابل استقلال بازی را ببندیم و بخوابانیم، اما نه باشگاه، نه سرمربی دوست ندارد این کار‌ها را انجام دهیم.

{طلسم ورزشگاه آزادی} در ۸ بازی از ده بازی اخیر که در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم، حق ما خورده شده و به ناحق باختیم. این آخری هم با پرسپولیس بازی کردیم و توپی که گل شده بود را بیرانوند از گل کشید بیرون، اما داور چشمانش را بست و گل نگرفت.


بیشتر بخوانید: صحبت‌های جنجالی نکونام پس از برد خانگی؛ جلوی هر کسی که بخواهد به استقلال ضربه بزند می‌ایستم


{تجربه بازی مقابل تماشاگران استقلال} برای استقلال ۴۰ هزار هوادار آمده بود، اما خوب تشویق می‌کردند که به نظرم بیشتر این فشاری روی استقلال بوده. آن‌ها ترسیده بودند و استرس داشتند تا نکند نتیجه نگیرند.

{وقت‌کشی حسینی} داور وقت اضافه واقعا کم گرفت. سید حسین حسینی یکی از عجیب‌ترین مصدومیت‌ها را داشت و واقعا مصنوعی بود. می‌خواستند بازی را عقب بیاندازند تا از بازی پرسپولیس باخبر شوند. خیلی مصنوعی بود کارشان و این اتفاق برای فوتبال ایران زشت است.

نظرات شما