صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۳۷۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

فروش اقساطی KMC X۵ با شرایط ویژه خرداد ۱۴۰۳

جک S۵ به عنوان یکی از خودرو‌های محبوب مونتاژی ایران، در بازار خودرو‌های کارکرده نیز با استقبال خوبی مواجه شده، اما شرکت کرمان موتور قصد دارد این خودرو را با نام جدید KMC X۵ مجدداً معرفی کند.

رویداد۲۴ این تغییر نام، به تکمیل سبد محصولات این شرکت کمک خواهد کرد و خودروهای جدید با برند کی ام سی به تولیدات آن‌ها اضافه خواهد شد. اکنون، محصولات جک برند کی ام سی به فروش می‌رسند و اضافه شدن KMC X5 به این سبد محصولات، تنوع بیشتری به بازار خواهد داد.

بررسی KMC X5

جک S5‌ یکی از کراس‌اوورهای محبوب در بازار ایران است. این خودرو توسط کرمان موتور از اوایل دهه 1390 معرفی شد و تا همین سال‌های اخیر نیز تولید آن ادامه داشت. از سال 1400، نسخه نیوفیس این خودرو با تغییراتی ارائه شد. پس از توقف تولید در چین، جک S5‌ به صورت جدید با عنوان X6 تولید شد تا در بازار حضور داشته باشد. همچنین کرمان موتور نیز تصمیم به تولید و عرضه KMC X5 گرفت. تولید آسان X6 از سال 2022 آغاز شده و این خودرو دارای طراحی و مشخصات فنی جذابی است. از این رو باید آماده خرید دومین فیس‌لیفت جک S5 که با نام کی ام سی X5 عرضه می‌شود، باشید.

شرایط خرید KMC X5

کی ام سی X5 یکی از جدیدترین محصولات شرکت کرمان موتور به شمار می‌رود که به عنوان جانشین مدل جک S5 معرفی شده است. این خودرو کراس اووری کامپکت با طراحی به روز و جذابی برخوردار است و می تواند در بازار خودروها، با فروش مناسبی مواجه شود. شرکت کرمان موتور در حال حاضر فروش اقساطی KMC X5 را با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه در پیش گرفته است.

پیش پرداخت این خودرو یک میلیارد تومان است و قیمت مصوب آن یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. تاریخ تحویل KMC X5 در شرایط اقساطی خرداد ۱۴۰۳ نود روز کاری اعلام شده است و مشتریان می توانند از تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نمایند. برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت لحظه‌ای این خودرو و شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو با کارشناسان سایا خودرو تماس بگیرید. رنگ‌های قابل سفارش برای KMC X5 ویژه خرداد ۱۴۰۳ شامل سفید، مشکی، خاکسری، قرمز، آبی و قهوه ای متالیک است.

از ابتدای سال جاری، شرکت کرمان موتور شرایط فروش محصولاتی اعم از KMC T9، جک J4، بکس X3 پرو، KMC J7، KMC A5 و KMC X5 را تعیین کرده و توانسته با ثبت آمار فروش بالا، موفقیت خوبی را در ابتدای سال ۱۴۰۳ کسب کند. به نظر می رسد که خودروی کی ام سی X5 از محصولات پرفروش شرکت کرمان موتور در این سال خواهد بود و توانایی جلب توجه بسیاری از مشتریان این شرکت را دارد.

طراحی داخلی و خارجی KMC X5

از طراحی ظاهری KMC X5 لذت ببرید، این خودرو با کابینی کاملا متفاوت نسبت به جک S5 و جک S5 فیس لیفت در اختیار شما قرار دارد. یک نمایشگر مستطیلی شکل بزرگ که 12.8 اینچ قطر دارد، بخش قابل توجهی از کابین این خودرو را تشکیل می‌دهد که اکثر تنظیمات از طریق آن دسترسی پیدا می‌کنند. این نمایشگر از نوع لمسی و پنل ابزار خودرو به شکل دیجیتال طراحی شده است.

طراحی کنترلر دنده این خودرو نیز بسیار جذاب است و با چرخش به جهت‌های چپ و راست، تغییر وضعیت را انجام می‌دهد. خطوط رنگی که در نمای جانبی خودرو قابل مشاهده بود، در بخش داخلی KMC X5 نیز به کار رفته‌اند. این خودرو فضای بار بسیار خوبی دارد، که با تا کردن صندلی‌های عقب، حجم آن به 1816 لیتر افزایش می‌یابد.

طراحی ظاهری KMC X5 بسیار جذاب بوده و از یک فیس لیفت اساسی روی جک S5 الهام گرفته شده است. طراحی جلوپنجره بزرگ و شکل ذوزنقه‌ای به خودرو جلوه‌ای تهاجمی می‌دهد. چراغ‌های روشنایی به قسمت‌های جانبی سپر منتقل شده‌اند و طراحان از خطوط نارنجی رنگ و نوارهای کرومی برای ایجاد ظاهر اسپرت استفاده کرده‌اند.

شما می‌توانید از تصاویر و تفاوت‌های زیبایی میان KMC X5 و جک S5 مطلع شوید. با تغییرات بسیاری در نمای جلو و بخش‌های دیگر، این خودرو به عنوان پاشنه آشیل در ایران شناخته شده است. همچنین، در بخشهای دیگر مشابه جک S5 است. تغییرات در نمای ظاهری و امکانات داخلی این خودرو از خودروهای جک دیگر متمایز می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو کلیک کنید.

خرید اقساطی KMC X5 از سایا خودرو

امروزه شرکت‌های مختلفی وجود دارند که در سطح کشور طرح‌های فروش اقساطی برای خودروی KMC X5 ارائه می‌دهند. اما حقیقت این است که اگر می‌خواهید خودروی KMC X5 را به صورت اقساطی خریداری کنید، بهترین گزینه ممکن است مجموعه معتبر و با تجربه سایا خودرو باشد.

سایا خودرو با بیش از ۱۵ سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه فروش اقساطی خودروها، از مجوزهای رسمی مراجع معتبر برخوردار است و خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه با اعتماد و پشتیبانی مشتریان زیادی که تاکنون خودروهای اقساطی از آنجا خریداری کرده‌اند، به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید خودروی KMC X5 تبدیل شده است.

با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی KMC X5 و حتی فروش اقساطی هیوندای النترا از سایا خودرو، شما نه تنها به سرعت و آسانی به خودرو مورد نظر خود دست پیدا می‌کنید، بلکه یک سرمایه‌گذاری ایده‌آل در خرید خودرو انجام می‌دهید. فعالیت سایا خودرو در این حوزه باعث می‌شود که هیچ نگرانی از نوسانات قیمت خودروها نداشته باشید و به راحتی و با اطمینان خودروی KMC X5 خود را به صورت اقساطی تهیه کنید.

سخن پایانی

در نهایت، با توجه به تجربه و اعتبار سایا خودرو در زمینه فروش اقساطی خودروها، بهترین گزینه برای خرید خودروی KMC X5 به صورت اقساطی ممکن است این مجموعه باشد. بهتر است از این فرصت برای خرید خودروی مورد علاقه خود بهترین استفاده را ببرید.

نظرات شما